Hopelijk stoppen de uitkeringen dan niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
Als Rusland dan volgend jaar de stoute schoenen aantrekt, en toch een EU land intrekt.
En er wordt gemobiliseerd en de dienstplicht keert terug.
Moeten vrouwen dan ook gewoon en in dienst en naar het front?
En wat vinden vrouwen daar zelf van?
Ik word al afgekeurd voor ik iets kan zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
Als Rusland dan volgend jaar de stoute schoenen aantrekt, en toch een EU land intrekt.
er is voortaan ook dienstplicht voor vrouwen in nederland dus jaquote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
Jij verwacht dat millenials en gen-z gaan vechten?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
En dan niet, alsof dat gebeurt toch niet, maar je echt die vraag stellen en je moet echt naar het front met een hoge KIA kans.
Ook als dat echt gebeurt en de lijkzakken komen met volle vliegtuigen terug?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is voortaan ook dienstplicht voor vrouwen in nederland dus ja
We hebben dan ook koks, vertalers, verpleegsters en dansmeisjes nodig in het leger.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word al afgekeurd voor ik iets kan zeggen.
Je loopt achter. Dienstplicht geldt al een aantal jaar ook gewoon voor vrouwen. En er zitten nu ook uit vrije wil vrouwen in het leger. Soms zijn het net mensen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
O dat kan nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben dan ook koks, vertalers, verpleegsters en dansmeisjes nodig in het leger.
ik heb wat anger issues, ik ga welquote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij verwacht dat millenials en gen-z gaan vechten?
Dan is er niet echt een keuze hè? Vechten of in het gevang.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij verwacht dat millenials en gen-z gaan vechten?
Niet zo vaak aan de frontlinie.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je loopt achter. Dienstplicht geldt al een aantal jaar ook gewoon voor vrouwen. En er zitten nu ook uit vrije wil vrouwen in het leger. Soms zijn het net mensen.
Gevang zit snel voor danquote:Op zondag 20 juli 2025 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan is er niet echt een keuze hè? Vechten of in het gevang.
En iets wat heel snel kan verkeren is de gevechtsbereidheid.
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je loopt achter. Dienstplicht geldt al een aantal jaar ook gewoon voor vrouwen. En er zitten nu ook uit vrije wil vrouwen in het leger. Soms zijn het net mensen.
nee maar actieve dienstplicht is dan ook meer iets van de boomergeneratiequote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.
Gewoon voor je eigen preut vechten.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een stel machtsgeile boomers je leven opofferen
Van de overheid:quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.
quote:De dienstplicht geldt sinds 1 januari 2020 ook voor vrouwen.
Dienst”plicht”quote:
Hahahahahahahaquote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon voor je eigen preut vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |