Jij krijgt straks nog wel een aardig toetje met onweer en hoop regen.quote:
Sinds 2020.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.
* belt Vladimir Poetin.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Als er een atoombom ergens afgaat, dan ren ik er naar toe, ben ik daar ook weer vanaf.
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.
Beetje voorsorteren op de toekomst zodat we genoeg reservisten hebben mocht het ooit nodig zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja snap ik maar die is meer symbolisch, tot nu toe.
Finland heeft ook actieve dienstplicht.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn zus kreeg op haar 17e mooi een brief met ja hoi dienstplicht maar je hoeft niet te komen
enige europese land met verplichte dienstplicht is volgens mij Griekenland
en die doen dat omdat Turkije het doet
en Turkije doet het omdat Griekenland het doet
Nederland heeft, ook voor mannen, een actieve dienstplicht maar geen actieve opkomstplicht. Daar zit denk ik het verschil.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Israël heeft een actieve dienstplicht voor vrouwen. Die iedereen ook echt moet doorlopen, 2 tot 3 jaar.
Zou anders wel erg goed voor jou zijn een beetje militaire tucht, discipline en beweging.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.
Dat is gewoon gejank dat mannen het zogenaamd heel zwaar hebben ofzoquote:Op zondag 20 juli 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.
Vaak deden ze het dubbel, Joodse meisjes kwam je ook vaak genoeg tegen in het Nederlandse legerquote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel stoer dat ze het doen:
[ afbeelding ]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Mannen zijn gewoon grote aanstellers en jankballen. De echte bikkels zijn vrouwen...quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon gejank dat mannen het zogenaamd heel zwaar hebben ofzo
Vechten tegen terrorisme is geen genocide.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.
een goede man is een standaard vrouwquote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon grote aanstellers en jankballen. De echte bikkels zijn vrouwen...
Een vierling nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Maar in de NAVO zijn ze vriendjesquote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn zus kreeg op haar 17e mooi een brief met ja hoi dienstplicht maar je hoeft niet te komen
enige europese land met verplichte dienstplicht is volgens mij Griekenland
en die doen dat omdat Turkije het doet
en Turkije doet het omdat Griekenland het doet
Genetisch gemanipuleerd om als effectieve oorlogsmachine te fungeren.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
die dubbele handen op het geweer doet t m wel
Vrouwen zijn emotioneel en psychisch veel te instabiel, is de natuur.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een goede man is een standaard vrouw
eh meer neutraalquote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn emotioneel en psychisch veel te instabiel, is de natuur.
Hahahahaha ben je aan het oefenen voor komedien ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vingers van die rechtsequote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel goed genoeg om jou en je nageslacht te baren, te voeden en groot te brengen, maar ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan jij.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgewezen mannen moeten toch iets om hun seksuele frustratie kwijt te kunnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwen
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwen
Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ook dat alle drie dezelfde geweren verschillende lengte hebben, en die linker is er een keer met een tank overheen gereden denk ik. Die is krom.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Doe mij maar dit:quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Toch aardig wat in de paar jaar dat ze mee mogen doen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.
weet je hoe hard de man van marie curie heeft moeten vechten om haar naam op de nobelprijs te krijgen> vrouwen kregen geen kans en waren niet welkomquote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg mannen die elke dag weer keer op keer bewijzen dat zei diegene zijn met emotionele issues.
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel goed genoeg om jou en je nageslacht te baren, te voeden en groot te brengen, maar ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan jij.
het een is water en het ander komt uit een kipquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.
De Oekraïense schoonmaakster.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wie mag die teringbende weer opruimen
The incel wars, raging since 8000BCquote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen mannen moeten toch iets om hun seksuele frustratie kwijt te kunnen.
daarom zijn er zoveel vrouwen nu bewust vrijgezel en zijn de geboortecijfers zo vreselijk deze eeuwquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.
Jezus nee.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.
Das ook mooi.quote:
De vrouw want dat is haar bestaansrecht.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wie mag die teringbende weer opruimen
Pech voor jou dat mijn brein daar soms moeilijk onderscheid tussen kan makenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.
Dit is waarom ik single ben.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouw want dat is haar bestaansrecht.
*brijnquote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pech voor jou dat mijn brein daar soms moeilijk onderscheid tussen kan maken
Nu maakt bij jou thuis 100% de vrouw schoon. Dat is dan ook weer problematisch.quote:
Dat zijn alleen de lelijkerds.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom zijn er zoveel vrouwen nu bewust vrijgezel en zijn de geboortecijfers zo vreselijk deze eeuw
En ik ben er niet bijzonder goed in.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu maakt bij jou thuis 100% de vrouw schoon. Dat is dan ook weer problematisch.
Eeuwig zonde.quote:
Nederland zou terecht ten onder gaan. Hadden ze 50 jaar geleden maar niet zo achterlijk moeten zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook mooi.
Maar als je weet dat je gezin wordt verkracht of vermoord als je niks doet is het misschien ook wel
Nobel om te gaan.
En dan gelijk, het is beter als moeder en kind dan achterblijven.
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben er niet bijzonder goed in.
Ik zie een verband!quote:
Prijn?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.
Ik ben allang blij dat ik niet standaard de b en p omdraai.
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.
bpdqquote:Ik ben allang blij dat ik niet standaard de b en p omdraai.
Zoals Pablo Picasso al stelde, als daaronder Guernica te vinden is gaat dat feestje mooi niet door.quote:
quote:
Ah yes de welbekende meelmotten, die ga je nog wel vaker tegenkomen als de poppen uitkomen die ergens op een plekje zijn waar je niet bij kan komen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Gisterochtend liep er een made over het aanrecht.
Ik:
Kon geen andere vinden. Gft weggegooid. Er lag nergens eten ofzo. Geen idee.
's Avonds haal ik m'n afbakstokbrood uit de la, was nog verpakt, bungelt er weer een made aan.
Ik:![]()
Ik heb die hele la uit staan mesten. Alles zit daar al in dichte potten en dichte dozen maar er stond nog 1 open doosje wereldgerechten en daar zat een mot in en dus die hele la zat onder de spinrag en een paar maden.
Maar die la is nog nooit zo netjes en leeg geweest nu
Of een vrouw met een hysterische meningkje.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja altijd nog beter single dan met zo'n zeurvent vol met mening over alles in huis hebben.
Als ik zo lees hoe je Ambar verwent en van alles voor hem doet, heb je wel potentie als zorgzame partner hoor.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja altijd nog beter single dan met zo'n zeurvent vol met mening over alles in huis hebben.
Ambar praat geen poepquote:Op zondag 20 juli 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zo lees hoe je Ambar verwent en van alles voor hem doet, heb je wel potentie als zorgzame partner hoor.
Ik had ze van de winter ook en toen dacht ik dat ze in de hamsterkooi zatenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah yes de welbekende meelmotten, die ga je nog wel vaker tegenkomen als de poppen uitkomen die ergens op een plekje zijn waar je niet bij kan komen.
Tip van mij: alles, maar dan ook alles tijdelijk dicht wegzetten. Ook thee en chocolade bijv. ze vreten alles als het moet.
Gelijk weer hysterisch noemenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een vrouw met een hysterische meningkje.
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgponyquote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee honden zijn beter dan mannen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Sommige vrouwen zijn nu eenmaal beter met honden dan met mannen, is de natuur.
Dit is nu een hysterisch meningkje.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee honden zijn beter dan mannen.
Whahahaquote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgpony
Heb je die uitgelekte seksvideo van hem ooit gezien?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgpony
Wedden dat jij dik onder de plak zit in de praktijk?quote:
Valt wel mee, maar ik ben dan ook niet zo veeleisend. Laat me lekker m'n plaatjes kopen en lekker eten en je hoort me nietquote:Op zondag 20 juli 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij dik onder de plak zit in de praktijk?
En af en toe een ijsmuts op natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik ben dan ook niet zo veeleisend. Laat me lekker m'n plaatjes kopen en lekker eten en je hoort me niet
Vanochtend nogquote:Op zondag 20 juli 2025 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En af en toe een ijsmuts op natuurlijk.
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordtquote:Op zondag 20 juli 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
bpdq
Op een gegeven moment werden ze wel een beetje lui met dat alfabet bedenken.
Ik vind dat met Griekse letters ook al zo. Voornamelijk met gamma, delta, sigma, en omega. Wie kwam op dat idee?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordt
best een verschil
de D naar de d is ook vreemd, das de hele andere kant opquote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordt
best een verschil
"Gezocht: Oude sporttas. Ik krijg een logeerkonijn maar ik heb geen hok voor hem dusjah."quote:
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die uitgelekte seksvideo van hem ooit gezien?
En de I is een l.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
de D naar de d is ook vreemd, das de hele andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |