SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
O_oquote:Op zondag 20 juli 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een soort van schaafwond op mijn middelste teen.Geen idee wat ik daar nou weer mee heb uitgehaald.
Ja de zon begint al te schijnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel bro, factor 50 staat al klaar.
Had ik laatst ook op de bovenkant van mijn grote tenen, bij mij kwam het door nieuwe schoenen inlopenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een soort van schaafwond op mijn middelste teen.Geen idee wat ik daar nou weer mee heb uitgehaald.
J, geen idee. Het is ook niet echt een schaafwond, maar het voelt een beetje hetzelfde. Geen idee hoe ik het anders moest omschrijven.quote:
Ik heb geen nieuwe schoenen, dus daar komt het niet van.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik laatst ook op de bovenkant van mijn grote tenen, bij mij kwam het door nieuwe schoenen inlopen
Ik was m'n telefoon kwijt vanochtend en de oplader was ook weg. Dacht dat ik vannacht half slapend wat gedaan had. We kunnen rare dingen doen in onze slaap immersquote:Op zondag 20 juli 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In je slaap losgegaan met schuurpapier?quote:Op zondag 20 juli 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe schoenen, dus daar komt het niet van.
Ja, wellicht heb ik de muur een 'trap' gegeven of zo in mijn slaap en is daar mijn teen mee geschaafd.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was m'n telefoon kwijt vanochtend en de oplader was ook weg. Dacht dat ik vannacht half slapend wat gedaan had. We kunnen rare dingen doen in onze slaap immers
Toen ik eenmaal goed wakker was bedacht ik me dat ik even de stofzuiger nodig had gisteravond, wat de oplader verklaarde en schijnbaar zat m'n telefoon nog in m'n broekzak. Liever dit dan 's nachts vreemde dingen doen.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:
De komende dagen dan maar een goede dot talkpoeder er op doen voordat je je schoenen aantrektquote:Op zondag 20 juli 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wellicht heb ik de muur een 'trap' gegeven of zo in mijn slaap en is daar mijn teen mee geschaafd.
Zal die muur wel verdiend hebben.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wellicht heb ik de muur een 'trap' gegeven of zo in mijn slaap en is daar mijn teen mee geschaafd.
Gekke noren en hun rare uitvindingenquote:
Neequote:Op zondag 20 juli 2025 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
https://x.com/billybinion(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Heeft die Amerikaan een punt?
Wetende dat bijna alle Amerikaanse huizen centrale A/C hebben?
quote:Op zondag 20 juli 2025 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
https://x.com/billybinion(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Heeft die Amerikaan een punt?
Wetende dat bijna alle Amerikaanse huizen centrale A/C hebben?
In Europa is veel beter, maar wordt wel tijd dat we ook centrale AC standaard gaan maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
[ x ]
Ja, goed punt wel. In de VS zweet je dan tenminste niet tijdens het doodgaan.
Ja kost gelukkig helemaal geen stroom waar we sowieso al niet het net voor hebben heujjjjquote:Op zondag 20 juli 2025 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Europa is veel beter, maar wordt wel tijd dat we ook centrale AC standaard gaan maken.
Los wil gewoon weer wat extra bijbeunen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kost gelukkig helemaal geen stroom waar we sowieso al niet het net voor hebben heujjjj
Laat die Amerikanen maar lekker blijven volhouden dat het slecht is in Europa.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Overal constant AC hebben is ook niet heel gezond voor je
Klopt, graag die gekken daar houden.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat die Amerikanen maar lekker blijven volhouden dat het slecht is in Europa.
Anders krijgen we straks ook nog allemaal import Amerikanen hier te wonen
Alle feestdagen afschaffen, willen ze inmiddels in meerdere Europese landen, even de economie aanjagen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kost gelukkig helemaal geen stroom waar we sowieso al niet het net voor hebben heujjjj
Niet?quote:Op zondag 20 juli 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Overal constant AC hebben is ook niet heel gezond voor je
Slecht voor o.a. de longen (bron: longartsen)quote:Op zondag 20 juli 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb het idee dat de AC het enige is wat het hier binnen uit te houden houdt.
Slecht idee. Je moet het volk tevreden houden dmv feestdagen, zie de Middeleeuwen waarbij het gewone volk ontzettend veel feestdagen hadden om ze tevreden houden.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle feestdagen afschaffen, willen ze inmiddels in meerdere Europese landen, even de economie aanjagen.
Dat is fout gedacht, in de zomer bij zon is er teveel overschot aan stroom, door de vele PV panelen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de amerikanen de airco standaard op minder dan 20 graden willen hebbebquote:Op zondag 20 juli 2025 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Europa is veel beter, maar wordt wel tijd dat we ook centrale AC standaard gaan maken.
vreselijk is het hier jaquote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat die Amerikanen maar lekker blijven volhouden dat het slecht is in Europa.
Anders krijgen we straks ook nog allemaal import Amerikanen hier te wonen
Dat kan her en der best wat herziening gebruiken inderdaadquote:Op zondag 20 juli 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle feestdagen afschaffen, willen ze inmiddels in meerdere Europese landen, even de economie aanjagen.
Een klimaatsysteem is nog wat anders dan gewoon airco.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb het idee dat de AC het enige is wat het hier binnen uit te houden houdt.
en we wachten twee uur op obers die onze bestelling opnemen. dan nog 2 uur voor het eten komt. Een dramaquote:Op zondag 20 juli 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
vreselijk is het hier ja
we hebben ook geen ijsklontjes
En brood wordt in rekening gebrachtquote:Op zondag 20 juli 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de amerikanen de airco standaard op minder dan 20 graden willen hebbeb
dan is het verschil tussen binnen en buiten soms echt lomp groot
[..]
vreselijk is het hier ja
we hebben ook geen ijsklontjes
Nou dat is wel een punt hoor, vooral in Frankrijk, waarbij ze dan ook nog eens ontzettend bot kunnen zijn. (Uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 20 juli 2025 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we wachten twee uur op obers die onze bestelling opnemen. dan nog 2 uur voor het eten komt. Een drama
Droom lekker verder.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is fout gedacht, in de zomer bij zon is er teveel overschot aan stroom, door de vele PV panelen.
Bij dynamische contracten krijg je geld terug soms.
Dus je helpt het stroomnet juist.
Daarom is Koningsdag ook uitgevonden ooit maar het tijdperk van klagen is wel voorbij, hup hup aan het werk.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slecht idee. Je moet het volk tevreden houden dmv feestdagen, zie de Middeleeuwen waarbij het gewone volk ontzettend veel feestdagen hadden om ze tevreden houden.
Jij snapt dynamische contracten niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Droom lekker verder.
Geld terugkrijgen is er allang niet meer bij. Als je zonnepanelen hebt moet je tegenwoordig betalen om stroom te mogen leveren. Enige wat zin heeft is je eigen opgewekte stroom zelf verbruiken. Dan belast je er het net tenminste niet mee.
quote:Op zondag 20 juli 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is Koningsdag ook uitgevonden ooit maar het tijdperk van klagen is wel voorbij, hup hup aan het werk.
het hele netwerk is niet gemaakt voor de hoeveelheid stroom die we verbruiken en opwekkenquote:Op zondag 20 juli 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Droom lekker verder.
Geld terugkrijgen is er allang niet meer bij. Als je zonnepanelen hebt moet je tegenwoordig betalen om stroom te mogen leveren. Enige wat zin heeft is je eigen opgewekte stroom zelf verbruiken. Dan belast je er het net tenminste niet mee.
Duurt nog iets langer en dan zijn uitkeringen (in de vorm van toeslagen) niet meer te betalen en wil men maar al te graag weer 40uur werken, maar vind je dat bijna niet meer.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is Koningsdag ook uitgevonden ooit maar het tijdperk van klagen is wel voorbij, hup hup aan het werk.
Ik heb nu minder CO2 dan als ik alles dicht zou houden om de warmte buiten te houden.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een klimaatsysteem is nog wat anders dan gewoon airco.
HEPA filtratie be- en ontvochtiging erop en lage CO2 waardes in huis is veel gezonder.
Als je je zonnestroom gelijks (deels) opmaakt ontlast dat de netwerkkabel en trafos.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het hele netwerk is niet gemaakt voor de hoeveelheid stroom die we verbruiken en opwekken
Daarom, het is of hard aan het werk of alle onrendabelen verwerken tot diervoer.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Duurt nog iets langer en dan zijn uitkeringen niet meer te betalen en wil men maar al te graag weer 40uur werken, maar vind je dat bijna niet meer.
Gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Men zal meer werken EN tevredener zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, het is of hard aan het werk of alle onrendabelen verwerken tot diervoer.
En dan allemaal een airco nemen om te verdienen aan dynamische contracten, waarna de prijs weer oploopt door de toegenomen vraag en we eigenlijk alleen maar geld uit hebben gegeven om meer energie te verbruiken op tijden waarbij de meeste mensen niet thuis zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij snapt dynamische contracten niet.
De uurprijs is vaak negatief op warme dagen met veel met zon.
Als je maar genoeg honger hebt is een onverwachts regenbuitje op het fietsje niet het ergste wat je ooit zal overkomen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Men zal meer werken EN tevredener zijn.
Of de auto laden tijdens de dag.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan allemaal een airco nemen om te verdienen aan dynamische contracten, waarna de prijs weer oploopt door de toegenomen vraag en we eigenlijk alleen maar geld uit hebben gegeven om meer energie te verbruiken op tijden waarbij de meeste mensen niet thuis zijn.
Dat vraag ik me ook regelmatig af.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms vraag ik mij af of mensen echt zo zijn of gewoon een act en dat heel goed volhouden.
Nee. En dat gaat voorlopig niet veranderen ook.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het hele netwerk is niet gemaakt voor de hoeveelheid stroom die we verbruiken en opwekken
Ik had afgelopen vrijdag vrij genomen. Best lekker eigenlijkquote:Op zondag 20 juli 2025 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je nu op vrijdag nog hard werkt heb je echt het idee dat 3/4 van NL aan het strand of op een terras zit.
Als iedereen dan werkt geeft dat weer rust.
Sorry is geen ruimte meer voor op het net, we hebben net allemaal een airco gekocht.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of de auto laden tijdens de dag.
Wordt zelfs voor geadverteerd door netbedrijven.
Wat moet ik met een airco?quote:Op zondag 20 juli 2025 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry is geen ruimte meer voor op het net, we hebben net allemaal een airco gekocht.
Ja een keer wel. Als dat altijd zo is wordt het normaal.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag vrij genomen. Best lekker eigenlijk
als de woonkamer richting de 30 graden gaat, gaat de airco hier aanquote:
Ik moet nu vanmiddag aan de bakquote:Op zondag 20 juli 2025 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een keer wel. Als dat altijd zo is wordt het normaal.
En als je dan een keer op vrijdag moet werken ben je chagie, want is toch me vrije dag gek!
quote:Op zondag 20 juli 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als de woonkamer richting de 30 graden gaat, gaat de airco hier aan
volgens de kat moet je er dan recht voor gaan zitten en de koude wind door je haren laten glijden
meer centjes is meer chocoladequote:Op zondag 20 juli 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, dat doe ik zelf. Centjesssss
Hopelijk stoppen de uitkeringen dan niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
Als Rusland dan volgend jaar de stoute schoenen aantrekt, en toch een EU land intrekt.
En er wordt gemobiliseerd en de dienstplicht keert terug.
Moeten vrouwen dan ook gewoon en in dienst en naar het front?
En wat vinden vrouwen daar zelf van?
Ik word al afgekeurd voor ik iets kan zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
Als Rusland dan volgend jaar de stoute schoenen aantrekt, en toch een EU land intrekt.
er is voortaan ook dienstplicht voor vrouwen in nederland dus jaquote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
Jij verwacht dat millenials en gen-z gaan vechten?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
En dan niet, alsof dat gebeurt toch niet, maar je echt die vraag stellen en je moet echt naar het front met een hoge KIA kans.
Ook als dat echt gebeurt en de lijkzakken komen met volle vliegtuigen terug?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is voortaan ook dienstplicht voor vrouwen in nederland dus ja
We hebben dan ook koks, vertalers, verpleegsters en dansmeisjes nodig in het leger.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word al afgekeurd voor ik iets kan zeggen.
Je loopt achter. Dienstplicht geldt al een aantal jaar ook gewoon voor vrouwen. En er zitten nu ook uit vrije wil vrouwen in het leger. Soms zijn het net mensen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af.
O dat kan nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben dan ook koks, vertalers, verpleegsters en dansmeisjes nodig in het leger.
ik heb wat anger issues, ik ga welquote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij verwacht dat millenials en gen-z gaan vechten?
Dan is er niet echt een keuze hè? Vechten of in het gevang.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij verwacht dat millenials en gen-z gaan vechten?
Niet zo vaak aan de frontlinie.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je loopt achter. Dienstplicht geldt al een aantal jaar ook gewoon voor vrouwen. En er zitten nu ook uit vrije wil vrouwen in het leger. Soms zijn het net mensen.
Gevang zit snel voor danquote:Op zondag 20 juli 2025 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan is er niet echt een keuze hè? Vechten of in het gevang.
En iets wat heel snel kan verkeren is de gevechtsbereidheid.
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je loopt achter. Dienstplicht geldt al een aantal jaar ook gewoon voor vrouwen. En er zitten nu ook uit vrije wil vrouwen in het leger. Soms zijn het net mensen.
nee maar actieve dienstplicht is dan ook meer iets van de boomergeneratiequote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Nl is nooit een actieve dienstplicht voor vrouwen geweest.
Gewoon voor je eigen preut vechten.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een stel machtsgeile boomers je leven opofferen
Van de overheid:quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:De dienstplicht geldt sinds 1 januari 2020 ook voor vrouwen.
Dienst”plicht”quote:
Hahahahahahahaquote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon voor je eigen preut vechten.
Jij krijgt straks nog wel een aardig toetje met onweer en hoop regen.quote:
Sinds 2020.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
* belt Vladimir Poetin.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Als er een atoombom ergens afgaat, dan ren ik er naar toe, ben ik daar ook weer vanaf.
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje voorsorteren op de toekomst zodat we genoeg reservisten hebben mocht het ooit nodig zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja snap ik maar die is meer symbolisch, tot nu toe.
Finland heeft ook actieve dienstplicht.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn zus kreeg op haar 17e mooi een brief met ja hoi dienstplicht maar je hoeft niet te komen
enige europese land met verplichte dienstplicht is volgens mij Griekenland
en die doen dat omdat Turkije het doet
en Turkije doet het omdat Griekenland het doet
Nederland heeft, ook voor mannen, een actieve dienstplicht maar geen actieve opkomstplicht. Daar zit denk ik het verschil.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Israël heeft een actieve dienstplicht voor vrouwen. Die iedereen ook echt moet doorlopen, 2 tot 3 jaar.
Zou anders wel erg goed voor jou zijn een beetje militaire tucht, discipline en beweging.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.
Dat is gewoon gejank dat mannen het zogenaamd heel zwaar hebben ofzoquote:Op zondag 20 juli 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet, maar jij had het over of vrouwen ook voor dienst opgeroepen zouden worden. Op het moment hebben mannen evenveel dienstplicht als vrouwen dus snap niet zo goed wat je nou wil behalve pareren met dat mannen in dienstpicht 40 jaar geleden op de kazerne beetje pilsjes klapten in vredestijd.
Vaak deden ze het dubbel, Joodse meisjes kwam je ook vaak genoeg tegen in het Nederlandse legerquote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel stoer dat ze het doen:
[ afbeelding ]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Mannen zijn gewoon grote aanstellers en jankballen. De echte bikkels zijn vrouwen...quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon gejank dat mannen het zogenaamd heel zwaar hebben ofzo
Vechten tegen terrorisme is geen genocide.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.
een goede man is een standaard vrouwquote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon grote aanstellers en jankballen. De echte bikkels zijn vrouwen...
Een vierling nog wel.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Maar in de NAVO zijn ze vriendjesquote:Op zondag 20 juli 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn zus kreeg op haar 17e mooi een brief met ja hoi dienstplicht maar je hoeft niet te komen
enige europese land met verplichte dienstplicht is volgens mij Griekenland
en die doen dat omdat Turkije het doet
en Turkije doet het omdat Griekenland het doet
Genetisch gemanipuleerd om als effectieve oorlogsmachine te fungeren.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
die dubbele handen op het geweer doet t m wel
Vrouwen zijn emotioneel en psychisch veel te instabiel, is de natuur.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een goede man is een standaard vrouw
eh meer neutraalquote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel stoer, dat al die AI pixels zich opofferen voor genocide voor het goede doel.
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn emotioneel en psychisch veel te instabiel, is de natuur.
Hahahahaha ben je aan het oefenen voor komedien ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vingers van die rechtsequote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel goed genoeg om jou en je nageslacht te baren, te voeden en groot te brengen, maar ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan jij.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgewezen mannen moeten toch iets om hun seksuele frustratie kwijt te kunnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwen
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom hebben vrouwen ook zoveel oorlogen veroorzaakt de laatste eeuwen
Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ook dat alle drie dezelfde geweren verschillende lengte hebben, en die linker is er een keer met een tank overheen gereden denk ik. Die is krom.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Doe mij maar dit:quote:Op zondag 20 juli 2025 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen.
Toch aardig wat in de paar jaar dat ze mee mogen doen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.
weet je hoe hard de man van marie curie heeft moeten vechten om haar naam op de nobelprijs te krijgen> vrouwen kregen geen kans en waren niet welkomquote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook zoveel uitvindingen hebben ze gedaan.
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg mannen die elke dag weer keer op keer bewijzen dat zei diegene zijn met emotionele issues.
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel goed genoeg om jou en je nageslacht te baren, te voeden en groot te brengen, maar ze moeten niet denken dat ze beter zijn dan jij.
het een is water en het ander komt uit een kipquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.
De Oekraïense schoonmaakster.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wie mag die teringbende weer opruimen
The incel wars, raging since 8000BCquote:Op zondag 20 juli 2025 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen mannen moeten toch iets om hun seksuele frustratie kwijt te kunnen.
daarom zijn er zoveel vrouwen nu bewust vrijgezel en zijn de geboortecijfers zo vreselijk deze eeuwquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.
Jezus nee.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis mee, eigenlijk wil 90 procent van de vrouwen niets liever, beetje baren, zogen, poetsen, wassen, koken en de beschermende kostwinner verwennen.
Das ook mooi.quote:
De vrouw want dat is haar bestaansrecht.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wie mag die teringbende weer opruimen
Pech voor jou dat mijn brein daar soms moeilijk onderscheid tussen kan makenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg emotionele issues van mensen die het verschil tussen ij en ei niet kunnen toepassen.
Dit is waarom ik single ben.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouw want dat is haar bestaansrecht.
*brijnquote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pech voor jou dat mijn brein daar soms moeilijk onderscheid tussen kan maken
Nu maakt bij jou thuis 100% de vrouw schoon. Dat is dan ook weer problematisch.quote:
Dat zijn alleen de lelijkerds.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom zijn er zoveel vrouwen nu bewust vrijgezel en zijn de geboortecijfers zo vreselijk deze eeuw
En ik ben er niet bijzonder goed in.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu maakt bij jou thuis 100% de vrouw schoon. Dat is dan ook weer problematisch.
Eeuwig zonde.quote:
Nederland zou terecht ten onder gaan. Hadden ze 50 jaar geleden maar niet zo achterlijk moeten zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook mooi.
Maar als je weet dat je gezin wordt verkracht of vermoord als je niks doet is het misschien ook wel
Nobel om te gaan.
En dan gelijk, het is beter als moeder en kind dan achterblijven.
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben er niet bijzonder goed in.
Ik zie een verband!quote:
Prijn?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.
Ik ben allang blij dat ik niet standaard de b en p omdraai.
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brijn is geen woord, dus dat kan die dan nog wel.
bpdqquote:Ik ben allang blij dat ik niet standaard de b en p omdraai.
Zoals Pablo Picasso al stelde, als daaronder Guernica te vinden is gaat dat feestje mooi niet door.quote:
quote:
Ah yes de welbekende meelmotten, die ga je nog wel vaker tegenkomen als de poppen uitkomen die ergens op een plekje zijn waar je niet bij kan komen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Gisterochtend liep er een made over het aanrecht.
Ik:
Kon geen andere vinden. Gft weggegooid. Er lag nergens eten ofzo. Geen idee.
's Avonds haal ik m'n afbakstokbrood uit de la, was nog verpakt, bungelt er weer een made aan.
Ik:![]()
Ik heb die hele la uit staan mesten. Alles zit daar al in dichte potten en dichte dozen maar er stond nog 1 open doosje wereldgerechten en daar zat een mot in en dus die hele la zat onder de spinrag en een paar maden.
Maar die la is nog nooit zo netjes en leeg geweest nu
Of een vrouw met een hysterische meningkje.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja altijd nog beter single dan met zo'n zeurvent vol met mening over alles in huis hebben.
Als ik zo lees hoe je Ambar verwent en van alles voor hem doet, heb je wel potentie als zorgzame partner hoor.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja altijd nog beter single dan met zo'n zeurvent vol met mening over alles in huis hebben.
Ambar praat geen poepquote:Op zondag 20 juli 2025 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zo lees hoe je Ambar verwent en van alles voor hem doet, heb je wel potentie als zorgzame partner hoor.
Ik had ze van de winter ook en toen dacht ik dat ze in de hamsterkooi zatenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah yes de welbekende meelmotten, die ga je nog wel vaker tegenkomen als de poppen uitkomen die ergens op een plekje zijn waar je niet bij kan komen.
Tip van mij: alles, maar dan ook alles tijdelijk dicht wegzetten. Ook thee en chocolade bijv. ze vreten alles als het moet.
Gelijk weer hysterisch noemenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een vrouw met een hysterische meningkje.
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgponyquote:Op zondag 20 juli 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee honden zijn beter dan mannen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Sommige vrouwen zijn nu eenmaal beter met honden dan met mannen, is de natuur.
Dit is nu een hysterisch meningkje.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee honden zijn beter dan mannen.
Whahahaquote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgpony
Heb je die uitgelekte seksvideo van hem ooit gezien?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de podcast van Fred van Leer laatst vergeleken ze samenwonen met een kerel met het hebben van een verzorgpony
Wedden dat jij dik onder de plak zit in de praktijk?quote:
Valt wel mee, maar ik ben dan ook niet zo veeleisend. Laat me lekker m'n plaatjes kopen en lekker eten en je hoort me nietquote:Op zondag 20 juli 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij dik onder de plak zit in de praktijk?
En af en toe een ijsmuts op natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik ben dan ook niet zo veeleisend. Laat me lekker m'n plaatjes kopen en lekker eten en je hoort me niet
Vanochtend nogquote:Op zondag 20 juli 2025 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En af en toe een ijsmuts op natuurlijk.
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordtquote:Op zondag 20 juli 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
bpdq
Op een gegeven moment werden ze wel een beetje lui met dat alfabet bedenken.
Ik vind dat met Griekse letters ook al zo. Voornamelijk met gamma, delta, sigma, en omega. Wie kwam op dat idee?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordt
best een verschil
de D naar de d is ook vreemd, das de hele andere kant opquote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe Q dan q wordt
best een verschil
"Gezocht: Oude sporttas. Ik krijg een logeerkonijn maar ik heb geen hok voor hem dusjah."quote:
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die uitgelekte seksvideo van hem ooit gezien?
En de I is een l.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
de D naar de d is ook vreemd, das de hele andere kant op
Iul.quote:
Geen F1 he, krijg je datquote:
Zo erg is het gelukkig nietquote:
Om te zien of het met zijn verzorgpony was.quote:
is er ergens een implicatie dat hij hung like a horse is?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om te zien of het met zijn verzorgpony was.
Van wie krijg je die vibe wel?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is er ergens een implicatie dat hij hung like a horse is?
want die vibe krijg ik niet van m
Ik heb de hele ochtend Mario Kart gespeeld om er niet aan te denkenquote:
henry cavilquote:
Hij heeft wel die Big Dick Energy, ja. Zou me niet verbazen.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is er ergens een implicatie dat hij hung like a horse is?
want die vibe krijg ik niet van m
quote:Op zondag 20 juli 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend Mario Kart gespeeld om er niet aan te denken
Wel mijn missie voltooid om iemand zonder leven in mijn vriendenlijst te verslaan in time trialquote:
Gaat dat goed met je benen?quote:
Ja verbazingwekkend wel ja. Kreeg na Japan zo’n pijn hier. Denk omdat ze weer opzette dus had ik die mini loopband voor thuis gekocht. Doe ik elke dag minimaal een uur en gaat nu echt goed. Incline gaat goed op stand 7. Daarboven word het pijnlijkquote:
maar hoeveel inclinequote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel mijn missie voltooid om iemand zonder leven in mijn vriendenlijst te verslaan in time trial
'vergeet'quote:Op zondag 20 juli 2025 13:27 schreef kwiwi het volgende:
O ja kan ook wel weer eens op de loopband thuis, vergeet steeds dat die er staat.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het dan niet benauwd worden?
Een tuinvijver met vis.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik vroeg chatgpt wat het beste huisdier is voor mij met de volgende eisen:
- Goed voor mensen die allergisch zijn voor honden en katten.
- Moet altijd buiten kunnen leven (eventueel in goed geïsoleerd huisje)
- Moet stil zijn.
- Moet tot 3 dagen alleen kunnen blijven met voldoende eten en drinken.
Uitkomst: Een slak.
![]()
Feitenquote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
En die 7 incline is dan gewoon 7%?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend wel ja. Kreeg na Japan zo’n pijn hier. Denk omdat ze weer opzette dus had ik die mini loopband voor thuis gekocht. Doe ik elke dag minimaal een uur en gaat nu echt goed. Incline gaat goed op stand 7. Daarboven word het pijnlijk
Had ik laatst weer in een afstandbediening die al een tijd niet gebruikt was, wat een rotzooi.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, even lopen. Moet even het chemisch afval wegbrengen. Ik had altijd als een eckte hoarder miljoenen batterijen op voorraad en die gaan dus lekken na een tijdje
Oh ja die kan ik ook weleens afvoeren. Ligt hier nog steeds terwijl de bijbehorende TV allang weg isquote:Op zondag 20 juli 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik laatst weer in een afstandbediening die al een tijd niet gebruikt was, wat een rotzooi.
Lolquote:Op zondag 20 juli 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die kan ik ook weleens afvoeren. Ligt hier nog steeds terwijl de bijbehorende TV allang weg is
afrikaanse slakken kunnen best leuk zijn als huisdieren, hebben wat formaatquote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
Denk dat je per ongeluk op EttoGPT zatquote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
- Moet stil zijn.
![]()
Je vind dat Duitsland had moeten winnen?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederland zou terecht ten onder gaan. Hadden ze 50 jaar geleden maar niet zo achterlijk moeten zijn.
Ik heb maar geaccepteerd dat ik in de zomer niet binnen sport.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik loop altijd straal langs de fitnesskamer, misschien onbewust met opzet
Zeg Lossie, kun jij niet beter gaan genieten van de Sloveense bergen ipv je druk te maken over zulke dingen?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vind dat Duitsland had moeten winnen?
Wat zou er dan nu anders zijn? Ipv besturen vanuit Brussel vanuit Berlijn. En een iets andere samenstelling van mensen.
Ik sport eigenlijk altijd buiten, alleen niet als het in het bos te glad is vanwege ijs. Maar verder ook gewoon hardlopen in de sneeuw.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb maar geaccepteerd dat ik in de zomer niet binnen sport.
Of helemaal niet of dan de natuur in op de fiets, hiken of zwemmen. Is sowieso veel fijner en dan kun je in de winter met frisse tegenzin weer binnen trainen.
Ja, ik zit ff op een terras bij een winkelcentrum, de dames zijn shoppen.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg Lossie, kun jij niet beter gaan genieten van de Sloveense bergen ipv je druk te maken over zulke dingen?
Waarom dan een binnenfitness maken?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik sport eigenlijk altijd buiten, alleen niet als het in het bos te glad is vanwege ijs. Maar verder ook gewoon hardlopen in de sneeuw.
Dat zegt die nietquote:Op zondag 20 juli 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar hoeveel incline
oh 7
wat is 7
waarom niet gewoon in %
Heb je je fiets niet bij je?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, ik zit ff op een terras bij een winkelcentrum, de dames zijn shoppen.
Verveel me ff.
Dat is iets langer geleden, vriend.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je vind dat Duitsland had moeten winnen?
Wat zou er dan nu anders zijn? Ipv besturen vanuit Brussel vanuit Berlijn. En een iets andere samenstelling van mensen.
Voor de keren dat ik niet buiten kan sporten maar wel moet blijven trainen. Een roeiapparaat dat een impulsaankoop wasquote:Op zondag 20 juli 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom dan een binnenfitness maken?
nee joh de milleniumwissel was vorig jaarquote:Op zondag 20 juli 2025 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is iets langer geleden, vriend.
Hoe is het weer daar?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, ik zit ff op een terras bij een winkelcentrum, de dames zijn shoppen.
Verveel me ff.
Fucking heet; strakke blauwe hemel.quote:
'Ding flof bips' voelt ook nog als pasgeledenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh de milleniumwissel was vorig jaar
Doe ook eens wat weekjes hiit oefeningen met gewichten vooral veel onderlichaam en dan hier de resultaten posten?quote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de keren dat ik niet buiten kan sporten maar wel moet blijven trainen. Een roeiapparaat dat een impulsaankoop wasEn dan nog gewichtspullen van gergi.
Ehh. Nee.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe ook eens wat weekjes hiit oefeningen met gewichten vooral veel onderlichaam en dan hier de resultaten posten?
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Vrees dat we voor morgen geen stroom hebben
ja erg tofquote:Op zondag 20 juli 2025 14:15 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat voor jou
Oh deze vind ik wel gaaf.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:15 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat voor jou
Nog niet bekend.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg tofik heb helemaal niet van die lage dunks , vind ze vaak zo groot ogen. Maar deze zijn wel erg tof
wanneer komen ze uit?
Dus je weet niet welke kleur je gaat krijgen.quote:The twist? You won’t know which colorway you’re getting. Pairs from the Panda Monium pack will ship in identical boxes, so it’s a 100% sneaker roulette situation. This element of surprise continues a recent Nike trend of interactive and suspenseful releases.
Ah das wel risky. Vind die zwart witte leukerquote:Op zondag 20 juli 2025 14:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
Bovendien:
[..]
Dus je weet niet welke kleur je gaat krijgen.Ze weten echt niet meer wat ze nu weer moeten verzinnen bij Nike
Nee, lijkt me niks, zonder fatsoenlijke bh beweegt alles teveelquote:Op zondag 20 juli 2025 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Dames , iemand ervaring hier met van die plak bra's?
https://bubblesfreedom.co(...)ch&utm_source=Google
Te grote boobiesquote:Op zondag 20 juli 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niks, zonder fatsoenlijke bh beweegt alles teveel
Zweten zul je!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Kut, de airco moet straks uit voor de regen
Dit is eigenlijk gewoon karma voor het nooit afmaken van mijn afdichtplaat. Ik heb hem nooit helemaal in de lak gezet omdat het gigantisch stinkt en er in die periode echt continu kutweer was, dus ik kon het niet buiten laten drogen.quote:
Geen ijs. Ik dacht mascarpone met witte chocola. En nog iets van crumble.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zo te zien een stapel pancakes, ijs, aardbei en aardbeiensaus
aha; Leek wel erg op ijsquote:Op zondag 20 juli 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ijs. Ik dacht mascarpone met witte chocola. En nog iets van crumble.
Goede trampoline wel.quote:Auto in Duitsland raakt trampoline met kind erop en belandt in dak van schuur
Duitse kwaliteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |