SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
O_oquote:Op zondag 20 juli 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een soort van schaafwond op mijn middelste teen.Geen idee wat ik daar nou weer mee heb uitgehaald.
Ja de zon begint al te schijnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel bro, factor 50 staat al klaar.
Had ik laatst ook op de bovenkant van mijn grote tenen, bij mij kwam het door nieuwe schoenen inlopenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een soort van schaafwond op mijn middelste teen.Geen idee wat ik daar nou weer mee heb uitgehaald.
J, geen idee. Het is ook niet echt een schaafwond, maar het voelt een beetje hetzelfde. Geen idee hoe ik het anders moest omschrijven.quote:
Ik heb geen nieuwe schoenen, dus daar komt het niet van.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik laatst ook op de bovenkant van mijn grote tenen, bij mij kwam het door nieuwe schoenen inlopen
Ik was m'n telefoon kwijt vanochtend en de oplader was ook weg. Dacht dat ik vannacht half slapend wat gedaan had. We kunnen rare dingen doen in onze slaap immersquote:Op zondag 20 juli 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In je slaap losgegaan met schuurpapier?quote:Op zondag 20 juli 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe schoenen, dus daar komt het niet van.
Ja, wellicht heb ik de muur een 'trap' gegeven of zo in mijn slaap en is daar mijn teen mee geschaafd.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was m'n telefoon kwijt vanochtend en de oplader was ook weg. Dacht dat ik vannacht half slapend wat gedaan had. We kunnen rare dingen doen in onze slaap immers
Toen ik eenmaal goed wakker was bedacht ik me dat ik even de stofzuiger nodig had gisteravond, wat de oplader verklaarde en schijnbaar zat m'n telefoon nog in m'n broekzak. Liever dit dan 's nachts vreemde dingen doen.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:
De komende dagen dan maar een goede dot talkpoeder er op doen voordat je je schoenen aantrektquote:Op zondag 20 juli 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wellicht heb ik de muur een 'trap' gegeven of zo in mijn slaap en is daar mijn teen mee geschaafd.
Zal die muur wel verdiend hebben.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wellicht heb ik de muur een 'trap' gegeven of zo in mijn slaap en is daar mijn teen mee geschaafd.
Gekke noren en hun rare uitvindingenquote:
Neequote:Op zondag 20 juli 2025 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
https://x.com/billybinion(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Heeft die Amerikaan een punt?
Wetende dat bijna alle Amerikaanse huizen centrale A/C hebben?
quote:Op zondag 20 juli 2025 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
https://x.com/billybinion(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Heeft die Amerikaan een punt?
Wetende dat bijna alle Amerikaanse huizen centrale A/C hebben?
In Europa is veel beter, maar wordt wel tijd dat we ook centrale AC standaard gaan maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
[ x ]
Ja, goed punt wel. In de VS zweet je dan tenminste niet tijdens het doodgaan.
Ja kost gelukkig helemaal geen stroom waar we sowieso al niet het net voor hebben heujjjjquote:Op zondag 20 juli 2025 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Europa is veel beter, maar wordt wel tijd dat we ook centrale AC standaard gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |