Vaak gaan paartjes na de eerste paar keer sex te hebben gehad standjes uitproberen en naast misionairs standje en op zijn hondjes heb je nog iets van 100 oficiele standjes?quote:Op zondag 20 juli 2025 03:11 schreef Metalfrost het volgende:
Om de vruchtbaarheid aan te tonen. Bij de meeste primaten (uitgezonderd de mens) vindt de geslachtsgemeenschap van achteren plaats, omdat daar de vagina toegankelijk is voor het mannelijk geslachtsdeel.
Om evolutionair boven het gras het gevaar te kunnen ontdekken zijn wij rechtop gaan lopen. Bijkomstig voordeel daarvan was dat het bekken zo gekanteld werd dat geslachtsgemeenschap voortaan ook van voren mogelijk zou zijn.
De 'thigh gap' is dus een overblijfsel van de tijd dat geslachtsgemeenschap alleen van achteren mogelijk was.
Het feit dat mannen dit aantrekkelijk vinden geeft aandrang om zo vroeg mogelijk voort te planten.
Wetten, regels en de medische wereld geeft het voordeel dat dit nu ook later moet, kan en mag.
Omdat te kunnen begrijpen moet je heel heel heel erg intelligent zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:31 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden op VrijMiBabes #239 (not very sfw!)
Maar vooral ook waarom is dat aantrekkelijker? Is dat een teken van gezondheid? Vruchtbaarheid? Waarom is die daar die jaren en na verloop van tijd verdwijnt het..
quote:Het streven naar een thigh gap is een onreëel schoonheidsideaal. Een thigh gap is alleen normaal bij jonge meiden, vaak nog onder de achttien jaar, die nog niet volgroeid zijn. Onder volwassen vrouwen is een thigh gap echter maar voor enkele vrouwen weggelegd. Deze vrouwen hebben ene thigh gap al van nature.
Wat een onzin. Dat heb ik ook. Het heeft alles met je bouw te maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:39 schreef Groepfunder het volgende:
Die thigh gap is een, niet ongevaarlijk, schoonheidsideaal dat sommige vrouwen zichzelf opleggen.
[..]
Dit, brede heupen + slanke benen = thigh gap.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Als je maar dun genoeg bent heb je als vrouw dus zo’n ’tigh hap’, kan ook bij een onvruchtba
Ja doei lol sommige mensen hebben hem van nature en vele vrouwen niet en benijden dan deze,quote:Op zondag 20 juli 2025 09:39 schreef Groepfunder het volgende:
Die thigh gap is een, niet ongevaarlijk, schoonheidsideaal dat sommige vrouwen zichzelf opleggen.
Nou nee hoor, ik word bv niet geil van obesitas, geamputeerde ledematen en misvormingen in het algemeen.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een gelul weer hier. Een slanke vrouw met relatief brede en dus zeer vrouwelijke heupen zal zo'n brugkut hebben. Dat heeft nauwelijks met leeftijd of ondervoeding te maken. Als ze dikke dijen heeft van het vet of van de sport dan zal die minder duidelijk zijn, als ze smalle heupen heeft zit het er gewoon niet in.
Mannen vinden dat aantrekkelijk net zoals ze heup taille verhouding aantrekkelijk vinden. Dat is heel primair, want heteromannen worden geil van die dingen waarin het lichaam verschilt van het hunne, en de tigh gap door de bredere heupen is zo'n verschil.
Dat staat ook in de aangehaalde bron die ik aanhaal.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een onzin. Dat heb ik ook. Het heeft alles met je bouw te maken.
Haha. Ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:02 schreef Harvest89 het volgende:
En bij deze dame op de foto kijk ik naar iets anders dan haar thigh gab. ( . )( . )
Als ze het voor het geld doen zit in de kut vaak sperma in van de klant van gisteren dus is niet erg lekker tijdens beffen?quote:Op zondag 20 juli 2025 08:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Heerlijke tetten zeg, ik zou er grof geld voor over hebben om daar mijn neus tussen te steken.
Ik bef soberso niet, hou niet van vis.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:27 schreef marretak het volgende:
[..]
Als ze het voor het geld doen zit in de kut vaak sperma in van de klant van gisteren dus is niet erg lekker tijdens beffen?
Verpest het nou niet!quote:
Plaatje stond 6 jaar geleden al op Reddit, toen kon AI dat nog helemaal niet.quote:
Tieten zijn gephotoshopt.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Plaatje stond 6 jaar geleden al op Reddit, toen kon AI dat nog helemaal niet.
Zie verder ook https://fapdungeon.com/wh(...)-girl-with-big-tits/
Ik hoop het voor haar.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Op die specifieke pic, ja dat geloof ik nog wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |