Nou inderdaad WTFquote:Het was geen spontane betoging uit onvrede, aldus de burgemeester. Hij noemde het pure vernielzucht. "Ze willen tonen dat het gebied van hen is."
Hij sprak van een ‘stadsguerilla’. „Ze zijn georganiseerd, gestructureerd, het is geprogrammeerd, er is een plan, bewapening en er wordt een hinderlaag opgezet voor politie en weggebruikers.”
Misschien willen ze Dilan een tijdje van ons lenenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Steeds een stukje meer en erger. Frankrijk gaat een hele vervelende toekomst tegemoed.
Ik trap niet graag naquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Misschien willen ze Dilan een tijdje van ons lenen
Precies, er zijn ook arme mensen die ingaan op de provocaties van de automobilisten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:13 schreef Aether het volgende:
Beetje die dure auto’s showen bij zo’n armoedige buurt.
Misschien de geestelijke armoede van "de jongeren" eens bestrijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:41 schreef Beathoven het volgende:
Bestrijden.
In dezelfde buurt van Limoges waren op 14 juli ook al incidenten. Volgens de burgemeester gaat het om een wijk met veel armoede.
Misschien goed om de armoede ook eens te bestrijden en kijken of het effect heeft.
Ook in onderwijs investeren. Prima.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien de geestelijke armoede van "de jongeren" eens bestrijden.
W8t even....begrijp ik nu goed wat ik lees; Waren dit van die show-off types die het er in zo'n buurt ook nog eens even lekker onder de neus gingen wrijven??quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, er zijn ook arme mensen die ingaan op de provocaties van de automobilisten.
Alle automobilisten doen toch overal showen met hun gemotoriseerd voertuig? Van kijk mij, ik ben sneller weg dan jou.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:41 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
W8t even....begrijp ik nu goed wat ik lees; Waren dit van die show-off types die het er in zo'n buurt ook nog eens even lekker onder de neus gingen wrijven??
Niet in alle arme buurten gebeurt dit, dus ik betwijfel sterk of armoede hier de bepalende factor isquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:41 schreef Beathoven het volgende:
Bestrijden.
In dezelfde buurt van Limoges waren op 14 juli ook al incidenten. Volgens de burgemeester gaat het om een wijk met veel armoede.
Misschien goed om de armoede ook eens te bestrijden en kijken of het effect heeft.
Terwijl Frankrijk één van de laatste landen zou moeten zijn dat voor (straat)terreur buigt. Wij zijn altijd al druk geweest met polderen, pappen&nathouden en theedrinken terwijl daar veel eerder korte metten gemaakt werd met tuig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Steeds een stukje meer en erger. Frankrijk gaat een hele vervelende toekomst tegemoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |