ik hoopte al dat deze opmerking zou volgen.quote:
Heb je mijn oproep gezien?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan Lenny nu ineens zo goed zijn? Die moet toch enorm gaan ploffen?
We moeten nog 3 colsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die is toch gewoon punten aan het sprokkelen? En ja vast wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Indurainquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we ooit zo'n figuur als Politt in de bergen gehad?
Ze zijn er nog nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klimmers Van Baarle en Laporte nog niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De bolletjestrui staat linksboven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:06 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat er eigenlijk nooit boven in beeld wie de koploper is, maar wel de achtervolgers?
Ik neem die pm niet serieus. Van mij hoeft er verder niks mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je mijn oproep gezien?
De Kampioenmaker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wout van Aertquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rowe en Stannard voor Sky.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is zijn naam?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De bolletjestrui staat linksboven.
Lenny.quote:
Dat zou erg onleuk zijn. Dan Had Politt zelf in de kopgroep moeten zitten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Politt haalt na 50 km op kop de klimmers weer terug.
Bruce is één van m'n helden.quote:
Kan zijn, maar je bent niet de enige die ze krijgt. Het is niet de bedoeling en het gaat er nu in dit topic ook over, wat al helemaal niet de bedoeling is. Even je burgerplicht vervullen en we kunnen weer verder met ons leven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem die pm niet serieus. Van mij hoeft er verder niks mee.
dagjesmens gespotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |