Dat weet enkel de fok!fotograaf. Vieze voyeur.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Houden jullie je emoties even in, je bent geen klein pubertje meer toch.
Dank u wel.
Ik ga even op onderzoek uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:53 schreef Reljem het volgende:
Geheel terzijde, maar je kan hier dus mensen ongegeneerd in PMs kapot maken en daarvoor word je niet geband? 👀
Jij bent niet serieus?quote:
Hier kunnen theoretisch echt pubers tussen zitten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat weet enkel de fok!fotograaf. Vieze voyeur.
Als Sepp zijn brommer aan zet halen ze die niet snel terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Te veel eenlingen en te weinig knechten voorin denk ik.
Valt toch nog toe wel erg tegen maar week 3 is nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Sepp zijn brommer aan zet halen ze die niet snel terug.
Dat wordt een grimmige zaak; Kuss is niet meer de Kuss van twee jaar geledenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Sepp zijn brommer aan zet halen ze die niet snel terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een enigma.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt een grimmige zaak; Kuss is niet meer de Kuss van twee jaar geleden
Mag je Pogi hier ook géén ziekte toewensen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:03 schreef franklop het volgende:
Pogacar als enige geen jasje aan
Hopelijk word hij niet ziek!
Toch opmerkelijk, dat zitten genoeg goede mannen samen.quote:
Alleen Martinez en Gr. Kuss geef ik kans zo.quote:
En amper knechtenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk, dat zitten genoeg goede mannen samen.
Ik krijg nooit PM’squote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het vriendelijke verzoek aan iedereen die een PM heeft ontvangen die PM door te sturen naar GGMM.
En de sokken danquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
pluspunten voor Martinez voor het dragen van een normale broek in de bollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |