SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
ja, ik kan echt niks met magicquote:
Als je er niet in gelooft, dan kan je het ook niet.quote:
Zo zijn de kaarten gedeeldquote:
Geloof, gezien de kwartaalcijfers van WotC, dat er steeds minder mensen in geloven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er niet in gelooft, dan kan je het ook niet.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat kut... daarom speel ik maar geen deckbuilders
Ik geloof in iets andersquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er niet in gelooft, dan kan je het ook niet.
7+ kuub hout stapelen morgenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
wat zijn de plannen voor vandaag en het weekend hier?
vandaag even langs 2 fietsenwinkels, kijken wat ze en wanneer ze kunnen leveren, heb redelijk de knoop doorgehakt wat ik wil hebben (ongveer) e-bike sla ik nog even een paar jaar over zolang het kan
heel misschien pak ik de trein en ga ik dit weekend even er tussenuit. maar ben er nog niet echt over uit
Ja die zitten in de special guest sheet. Waarvan ancient tomb de duurste is volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet meegekregen.
Ze zouden toch ook nog wat dure landjes reprinten, dacht ik. Maar die zullen wel weer een hele lage pull rate hebben.
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
7+ kuub hout stapelen morgen
is dat veel?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
7+ kuub hout stapelen morgen
Hey vriendjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die zitten in de special guest sheet. Waarvan ancient tomb de duurste is volgens mij.
De kans is volgens mij 1 op 8 boosters dat er een special guest in zit
Zo weer verder met de zolder voor het vanmiddag weer te warm wordtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
vandaag even langs 2 fietsenwinkels, kijken wat ze en wanneer ze kunnen leveren, heb redelijk de knoop doorgehakt wat ik wil hebben (ongveer) e-bike sla ik nog even een paar jaar over zolang het kan
heel misschien pak ik de trein en ga ik dit weekend even er tussenuit. maar ben er nog niet echt over uit
Kruiwagen of 40quote:
Deze ochtend nog een beetje werken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
Moet je ze ook nog handmatig in- en uitladen?quote:
Gaan we ook doen en mijn vader helpt ook mee. Proberen er om half 9 te zijn. Er ligt zelfs meer maar dat is hij nu zelf rustig naar binnen aan het kruien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
fijn, en dat met dit weer
kan je niet gewoon al heel vroeg beginnen?
Nee, het is gisteren geleverd op de oprit. Naar binnen kruien door de een, stapelen door de ander.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ze ook nog handmatig in- en uitladen?
Wat voor hout is het, snippers? Enige hout dat ik kan bedenken dat per kuub wordt geleverdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, het is gisteren geleverd op de oprit. Naar binnen kruien door de een, stapelen door de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |