abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2025 @ 00:30:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218245920
Het is en was natuurlijk al bizar dat een voetballer 1 miljoen moest kosten of miljoenen kan of kon verdienen. Dit gaat nergens meer over.................

In Saudi-Arabië worden de contractonderhandelingen tussen Real Madrid en Vinícius Júnior met bovengemiddelde interesse gevolgd. Woensdag meldde Mundo Deportivo dat de gesprekken over het verlengen van de verbintenis zijn vastgelopen, en een club uit de Saudi Pro League overweegt te profiteren van de impasse. Alle records moeten gebroken worden, zo schrijft transferjournalist Ben Jacobs namens talkSPORT.

Real Madrid en Vinícius Júnior hebben de intentie om de in 2027 aflopende verbintenis te verlengen, maar de Braziliaanse aanvaller heeft een voor Real Madrid ‘onrealistische eis’ neergelegd. De linksbuiten wil namelijk boven Kylian Mbappé staan en het dubbele gaan verdienen. Daar wil de Koninklijke niet in mee.

Er liepen al gesprekken, maar die zijn volledig vastgelopen. De club zou zelfs bereid zijn om de linksbuiten te laten vertrekken als er een goed bod komt. Dat standpunt wordt als goed nieuws ontvangen in Saudi-Arabië.

Volgens de berichtgeving van Jacobs hebben Saudi’s al eerder hun belangstelling voor Vinícius jr. kenbaar gemaakt. Nu wordt in de top van de niet nader genoemde club overlegd over wat het juiste aanvalsplan is om de 25-jarige Braziliaan te overtuigen. Het Spaanse Sport zegt dat het zou gaan om Al Ahli, al zegt Jacobs daar zelf niets over.

Het plan dat nu op tafel ligt houdt in dat Vinícius Jr. binnen drie jaar binnen moet zijn. De club uit Saudi-Arabië zou bereid zijn alle transferrecords te slachten en liefst 350 miljoen euro op tafel te leggen.

Het zou een nog hoger bod zijn dan dat Paris Saint-Germain in de zomer van 2023 ontving op Kylian Mbappé (300 miljoen euro). De recordtransfer is nog altijd die van Neymar jr. van FC Barcelona naar PSG, dat 222 miljoen euro betaalde.

Vinícius Jr. zou in vijf jaar tijd een miljard euro kunnen gaan opstrijken, mocht het daadwerkelijk tot een deal komen.

https://www.voetbalzone.n(...)/blt45950177426d1b1b

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2025 @ 11:33:15 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_218248964
Ik dacht net, wat raar dat dit topic nog steeds geen verdere posts heeft. Paar dagen geleden geopend dacht ik. Maar en echter een actueel topic waar niemand in reageert. Ik denk dat ik eens moet gaan afbouwen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218248984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:33 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht net, wat raar dat dit topic nog steeds geen verdere posts heeft. Paar dagen geleden geopend dacht ik. Maar en echter een actueel topic waar niemand in reageert. Ik denk dat ik eens moet gaan afbouwen.

Fok! is dood maat

@fetX
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2025 @ 11:40:32 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_218249022
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:35 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Fok! is dood maat

@:fetx
Mocht het niet bestaan had ik "Ironie" uitgevonden. Helaas heeft de realiteit de gefantaseerde werkelijkheid ingehaald. Ik wil er niet steeds op terugkomen, maar het wordt steeds schrijnender. Ik geef al tijden geen voorbeelden meer. Ik word er op aangekeken, ook door Danny. Soms tot een ban aan toe. Maar FOK! gaat me aan het hart. Er wordt helaas niks gedaan door...............om de teleurgang te stoppen of te stagneren. Ik heb een mindere dag en ga zo weer eens plat. Tot later...............of tot ooit.

FF pissen.

:T
pi_218249023
Vinicius JR is de meest irritante en meest gehate voetballer van de wereld op dit moment. Real Madrid moet hem inderdaad verkopen aan die Arabieren.
pi_218249114
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:40 schreef Cryptonees het volgende:
Vinicius JR is de meest irritante en meest gehate voetballer van de wereld op dit moment. Real Madrid moet hem inderdaad verkopen aan die Arabieren.
Vooral ook overschat. Een soort temu-Neymar is het (en Neymar was op zijn top al geen partij voor Ronaldo en Messi).

Ik vond die hele act (vorig jaar?) ook wel aandoenlijk waar er een soort campagne werd gevoerd om hem de Ballon d'or te laten winnen. Niet dat ik Rodri nou zo'n geweldige keuze vond, maar Vinicius was wel echt dramatisch geweest.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2025 @ 12:31:38 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_218249352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Vooral ook overschat. Een soort temu-Neymar is het (en Neymar was op zijn top al geen partij voor Ronaldo en Messi).

Ik vond die hele act (vorig jaar?) ook wel aandoenlijk waar er een soort campagne werd gevoerd om hem de Ballon d'or te laten winnen. Niet dat ik Rodri nou zo'n geweldige keuze vond, maar Vinicius was wel echt dramatisch geweest.
Ik vind het veel dramatischer dat niet-briljante spelers als Messi en Ronaldo in de schrale 21-voetbal eeuw 20 keer de Ballon D'or winnen en middelmatige spelers als Klose en Lewandowski de boeken herschrijven. Welk WK is er blijvend bekleven deze eeuw. Money rules en het gaat nergens meer over. 64 landen op een WK. :D :D :D :{

:T
  vrijdag 18 juli 2025 @ 12:39:00 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218249391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Vinicius met Neymar vergelijken doe je Neymar behoorlijk onrecht aan. Neymar had een fenomenale techniek en was een creatief genie, Vinicius is een one trick pony die als hij in de grote ruimte de gashendel openzet goed kan rennen met een bal.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')