SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja best, maar da's weer wat anders dan het zo in een gesprek pleuren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Op Terschelling ga ik altijd op zoek naar konijnen en hazen die dan zo dood in de duinen liggen
ik kijk duidelijk in een ander segment fietsenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nu fietsen van om en nabij de 1200-1400 euro, en dan doe ik geen ebike of andere luxere dingen, officieel stadsfietsen/hybride fietsen (beetje toeren zeg maar)
geen idee, ik ben er zelf nooit geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh is dat het enige leuke om daar te doen?
Het is ook één van de weinige plekken met bijna geen lichtvervuiling, dus erg geschikt om te kamperen en dan 's nachts sterren te kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh is dat het enige leuke om daar te doen?
nicequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook één van de weinige plekken met bijna geen lichtvervuiling, dus erg geschikt om te kamperen en dan 's nachts sterren te kijken.![]()
#goals
Dat bepaal ik zelf welquote:
jij zit meer in de wielrenfietsen die een paar K duurder zijn zeker?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk duidelijk in een ander segment fietsen
Klopt. Ik was er meestal rond 21 juni dus tja korte nachten. Vorig jaar was ik in september en toen heb ik wel even van de sterren genoten ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook één van de weinige plekken met bijna geen lichtvervuiling, dus erg geschikt om te kamperen en dan 's nachts sterren te kijken.![]()
#goals
Nee, zit erwteneiwit in, dat vinden m'n darmen niet tof.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop er na dit klusje mee, maar oh wacht, het is ook al vier uur![]()
![]()
![]()
Heb jij die vega tonijnsalade van kips al geprobeerd @:ijsdraakje
ohja, sorry ik sta daar niet echt bij stilquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zit erwteneiwit in, dat vinden m'n darmen niet tof.
Ik zou ze maar heel goed in de gaten houden als ik jou was.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
*Legt snacks klaar
Geen probleem joh.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, sorry ik sta daar niet echt bij stil
ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
jij zit meer in de wielrenfietsen die een paar K duurder zijn zeker?
quote:
gelukkigquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen probleem joh.Als ik er zelf maar op let (ok, en kerel), da's het belangrijkste.
je sterrenkijker af is, nice 2.0.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik mijn sterrenkijker af heb maar eens kijken hoe ik hem daar ga krijgen. Maar dwt doen is wel het plan.
Nice.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik was er meestal rond 21 juni dus tja korte nachten. Vorig jaar was ik in september en toen heb ik wel even van de sterren genoten ja.
ik heb het niet zo breed dat ik dat zomaar blind wil uitgeven eraanquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
als ik er zou zien voor 1400 die me beviel zou ik hem meteen kopen
Als je er ooit bent, wel wat meer richting Oosterend huisje huren. Is rustiger en mooierquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ja een balans vinden tussen korte nachten en niet de rijp van je lens hoeven krabben is wel een ding.
Ik ga deze herfst naar een cursus om met de hand een parabolische spiegel te slijpen. Dus met een beetjrbmazzel volgend jaar. De rest is dan relatief eenvoudig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je sterrenkijker af is, nice 2.0.
Wanneer verwacht je dat?
ik weet niet of je het belangrijk vindt dat het een mannenfiets is, anders is de cortina blau nu super mooi geprijsdquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het niet zo breed dat ik dat zomaar blind wil uitgeven eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |