Echt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland wel eens een degelijk hondenmenu gehad
Incl. mini vergrootglaasjes voor iedereen om de sporen goed te kunnen bekijken en een IVN-petje op enzo. En is gratis, is allemaal vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]ADD rondleider. Leuk.
Als heermoes een vergeten groente was, heb ik een zeer goede oogst dit jaar.
Als er overblijft, wat is dan het hondenmenu equivalent van een doggybag?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland wel eens een degelijk hondenmenu gehad
Ik had afgelopen keer kippennekjes en niertjes met fijn gesneden wortel in laten koken met een tomaatje. Beetje rijst toegevoegd en de kippennekjes van bot ontdaan en de niertjes fijngehakt. Toegevoegd zodat het een soort van risotto werd. Af laten koelen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koken voor de kat? Nice, wat is het menu? Kunnen andere katten zich ook aanmelden?
Seven hells I love that moviequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn schuld. Het ging over planten.
[ afbeelding ]
de f.. watquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had afgelopen keer kippennekjes en niertjes met fijn gesneden wortel in laten koken met een tomaatje. Beetje rijst toegevoegd en de kippennekjes van bot ontdaan en de niertjes fijngehakt. Toegevoegd zodat het een soort van risotto werd. Af laten koelen.
Ze vond het heerlijk
Zo heerlijk dat ze te snel at en moest kotsen
Ze ging direct erna weer verder met etenquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de f.. wat![]()
dat is echt fantastisch
Dat laaste, moest gniffelen
Ja zo maak je er wel een meergangen diner van.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze ging direct erna weer verder met eten
Er bestaat ook kattenwijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zo maak je er wel een meergangen diner van.![]()
Concurrerende prinses.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Mijn vriendin terwijl ik dat probeerde uit te leggen:
[ afbeelding ]
Marie Antoinette heeft geen recht van spreken hierin gezien ik wat ik voor haar klaar maakquote:
Die kan wel af met wat brioche.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Marie Antoinette heeft geen recht van spreken hierin gezien ik wat ik voor haar klaar maak
Precies. En als ze blijft zeuren: vissticks uit de vriezerquote:
Hey mscholquote:
quote:
Morguhquote:
Vind het vanmorgen nog wel meevallen eigenlijkquote:
Wat vind je van de spoilers van de nieuwe set?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |