Maar, maar, maar dat is Duitslandquote:
Dat is Waddenzeequote:
Klopt.quote:
De laatste 2 zijn steden in Denemarkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Mag ik wel zeggen: een hele bijzondere zee![]()
Loopt zelfs door tot aan Denemarken meen ik.
Frieslandquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:21 schreef drakin het volgende:
[..]
De laatste 2 zijn steden in Denemarken
Allemaal Friesland zelfs
Goedemorgen Dotquote:
Ben je nog naar Nijmegen geweest?quote:
Neequote:
Dat lukt mij helaas nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Friesland![]()
Ik loop bijna elke dag wel even langs de waddenzee
Helaas.quote:
O helemaal verdiept in het spel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee![]()
Had gisteren ook een nieuwe spel gekocht op de Nintendo en heb uiteindelijk de hele avond zitten gamen.
Misschien dat ik vanmiddag nog even ga
Als je niet omver gereden wordt door de fatbikes en om de autobranden heen kan kijken zijn die er iddquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Helaas.
Leeuwarden heeft ook mooie plekjes...
Welk spel?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee![]()
Had gisteren ook een nieuwe spel gekocht op de Nintendo en heb uiteindelijk de hele avond zitten gamen.
Misschien dat ik vanmiddag nog even ga
Wel een mooi natuurgebied Oost van Leeuwarden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je niet omver gereden wordt door de fatbikes en om de autobranden heen kan kijken zijn die er idd
Donkey Kong Bananzaquote:
En de scheve oldehovequote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Leeuwarden![]()
Genoeg mooie plekjes: Kleine Kerkstraat, de Prinsentuin, Zaailand etc.
Leeuwarden is een geweldige stad inderdaad. Mooi groen en eem leuk centrumquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Leeuwarden![]()
Genoeg mooie plekjes: Kleine Kerkstraat, de Prinsentuin, Zaailand etc.
Daar kom ik net vandaan, ik heb een workshop gevolgd in bouwurkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |