abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:17:04 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218425103
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
Mensen die de hele dag op Reddit zitten te doomscrollen en geëmotioneerd de dag doorgaan over wat ze lezen
Zegt de meneer die elke dag een veelvoud aan 'doomberichten' in BNW komt plaatsen. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:21:57 #152
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218425128
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Naar mijn idee is het een gigantisch stroom aan stront richting de slachtoffers, van de democraten, republikeinen, fbi en hollywood samen. :{
Ten eerste geef je niet zomaar een lijst met verdachten vrij, dat is juridisch niet eens mogelijk. Ten tweede is het allemaal jarenlang gesealed gebleven door de rechters in de VS. Dat er weinig gedaan lijkt te worden aan het arresteren van mensen valt nu inderdaad op, vooral als men juist het tegenovergestelde lijkt te doen ivm persoonlijk genoemd te worden in de zogenaamde files.

Wel is er wss iemand vermoord (Epstein) en krijgt zijn handlanger zeer wss een pardon. Dat heeft verder vrij weinig met de Democraten te maken. Uiteraard kunnen die er ook in staan en mogen die van mij uiteraard ook brommen. Maar deze hele act wordt u mogelijk gemaakt door MAGA, die totale controle heeft over de FBI, supreme court en het congress. Wat andere mensen ook willen, die hebben nu eenmaal geen macht.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:26:49 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218425165
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Wel fijn dat er heel wat wappies bij zijn gekomen, hier wat meer interessants voor jullie allemaal.

Raar wat dat allemaal met je doet he? een leider of overheid die je niet vertrouwd.
[..]
Mensen die de hele dag op Reddit zitten te doomscrollen en geëmotioneerd de dag doorgaan over wat ze lezen :')
Niet om het een of het ander, maar kijk je ook andere video's van dit kanaal? Bijna elke video is voorzien van een AI plaatje van iemand met een gun, vaak in zijn eigen mond. Wat een naar figuur. Oh, wacht het is niet eens een AI-plaatje, maar een gozer die met (nep)pistool in zijn hand zogenaamd een punt probeert te maken.
pi_218426005
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:53 schreef ems. het volgende:

[..]
Ah, weer afleiding van de pedo president.
Biden? nee hoor, iedereen weet dat hij inappropriate showers had met zijn bloed eigen dochter.
Pedo Pete wordt hij genoemd door zijn zoon crackie Hunter.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:34:10 #155
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218426357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ten eerste geef je niet zomaar een lijst met verdachten vrij, dat is juridisch niet eens mogelijk. Ten tweede is het allemaal jarenlang gesealed gebleven door de rechters in de VS. Dat er weinig gedaan lijkt te worden aan het arresteren van mensen valt nu inderdaad op, vooral als men juist het tegenovergestelde lijkt te doen ivm persoonlijk genoemd te worden in de zogenaamde files.

Wel is er wss iemand vermoord (Epstein) en krijgt zijn handlanger zeer wss een pardon. Dat heeft verder vrij weinig met de Democraten te maken. Uiteraard kunnen die er ook in staan en mogen die van mij uiteraard ook brommen. Maar deze hele act wordt u mogelijk gemaakt door MAGA, die totale controle heeft over de FBI, supreme court en het congress. Wat andere mensen ook willen, die hebben nu eenmaal geen macht.
bla bla bla
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218428109
quote:
Clintons moeten verklaring afleggen in onderzoek naar Jeffrey Epstein
Een onderzoekscommissie van het Huis van Afgevaardigden heeft de voormalige Amerikaanse president Bill Clinton en oud-minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton dinsdag gedagvaard in een onderzoek naar Jeffrey Epstein. Het stel moet een verklaring afleggen over de "gruwelijke misdaden" van de zedendelinquent.

De commissie heeft ook zes oud-ministers van Justitie en twee oud-directeuren van veiligheidsdienst FBI opgeroepen. De verhoren beginnen eind deze maand en duren tot halverwege oktober.

De door Republikeinen gecontroleerde commissie heeft ook het ministerie van Justitie opgeroepen om documenten over Epstein vrij te geven, waaronder alle communicatie tussen de regering van oud-president Joe Biden en het ministerie over de zaak.
https://www.nu.nl/buitenl(...)jeffrey-epstein.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 augustus 2025 @ 00:27:44 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218429263
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
bla bla bla
Nou leg maar eens inhoudelijk uit wat er mis is met wat ik zei.
  zaterdag 27 september 2025 @ 12:30:19 #158
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218883328
Musk, Thiel en Bannon worden nu genoemd.
pi_218886907
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 12:30 schreef Vis1980 het volgende:
Musk, Thiel en Bannon worden nu genoemd.
Achja, de democraten noemen natuurlijk elke public enemy op die ze kunnen verzinnen dat diegene naar Epstein island is geweest. Alleen maar om af te leiden dat het toch de prominente democraten waren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218887005
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Achja, de democraten noemen natuurlijk elke public enemy op die ze kunnen verzinnen dat diegene naar Epstein island is geweest. Alleen maar om af te leiden dat het toch de prominente democraten waren.
Waar blijft die openbaring vanuit het Trump-regime dan?
pi_218888174
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:47 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nouja, dat vraag ik mij ook wel af hoor. Je zal bijna denken dat ze informatie gebruiken om mensen te blackmailen of zo in de tang te houden.

Feit is dat het hele zaakje stinkt, bij dit soort zaken heb je natuurlijk ook nog eens het verjaring dingetje. Als er op massa schaal meiden/vrouwen geexploiteert zijn verwacht ik ook dat die eens contact zouden opnemen met news outlets, uitgevers om hen boeken te publiceren.

Als ik vroeger als meid door prominente rijke stinkerd misbruikt ben tegen mijn zin, of via drugs in die situaties beland was. Ging ik zeker wel achter Trump aan of Clinton, of wie dan ook. Waar zijn ze? zijn ze al afbetaald? Er zijn rechtszaken voor minder spannende zaken tegen Trump geweest. Maar niemand staat op. Al jaren niet.

En ik weet net zoals jij weet, Kash kan alles redacten in de Epstein files over Trump i.v.m. dit wegens national security niet bloot mag worden gesteld. Dus als Kash met de files komt is het toch alleen maar emotievol geroep vanuit de democraten dat Trump "redacted" is.

Er valt hier niets te winnen helaas, voor niemand.
pi_218889779
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 september 2025 22:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nouja, dat vraag ik mij ook wel af hoor. Je zal bijna denken dat ze informatie gebruiken om mensen te blackmailen of zo in de tang te houden.

Feit is dat het hele zaakje stinkt, bij dit soort zaken heb je natuurlijk ook nog eens het verjaring dingetje. Als er op massa schaal meiden/vrouwen geexploiteert zijn verwacht ik ook dat die eens contact zouden opnemen met news outlets, uitgevers om hen boeken te publiceren.

[ afbeelding ]

Als ik vroeger als meid door prominente rijke stinkerd misbruikt ben tegen mijn zin, of via drugs in die situaties beland was. Ging ik zeker wel achter Trump aan of Clinton, of wie dan ook. Waar zijn ze? zijn ze al afbetaald? Er zijn rechtszaken voor minder spannende zaken tegen Trump geweest. Maar niemand staat op. Al jaren niet.

En ik weet net zoals jij weet, Kash kan alles redacten in de Epstein files over Trump i.v.m. dit wegens national security niet bloot mag worden gesteld. Dus als Kash met de files komt is het toch alleen maar emotievol geroep vanuit de democraten dat Trump "redacted" is.

Er valt hier niets te winnen helaas, voor niemand.
Dit is eenvoudig op te lossen door alles openbaar te maken. Dit heeft Trump beloofd maar hij levert wederom niets…
pi_218891667
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2025 07:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dit is eenvoudig op te lossen door alles openbaar te maken. Dit heeft Trump beloofd maar hij levert wederom niets…
Ok stel je hij maakt alles openbaar, er staat niets in over Trump of enig van zijn vrienden.
Wat ga je dan doen?

Ga je huilen.
Ga je rellen.
Ga je staken.
Ga je online-warrior spelen.
Zet je je aluminium hoedje op.

Of alles tegelijk?
pi_218892145
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2025 13:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok stel je hij maakt alles openbaar, er staat niets in over Trump of enig van zijn vrienden.
Wat ga je dan doen?

Ga je huilen.
Ga je rellen.
Ga je staken.
Ga je online-warrior spelen.
Zet je je aluminium hoedje op.

Of alles tegelijk?
Gewoon niks, wat ik ook zal doen als Trump er wel in staat.
Maar juist omdat er zoveel gedoe over is kan alleen volledige openheid dat doen keren.
pi_218892252
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2025 14:23 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Gewoon niks, wat ik ook zal doen als Trump er wel in staat.
Maar juist omdat er zoveel gedoe over is kan alleen volledige openheid dat doen keren.
Daarom, er is op dit moment geen enkele vrouw of meid naar buiten gekomen met het verhaal dat ze door een "big name" is verkracht op Epstein Island, enige wat er plaats heeft gevonden is dat 4 vrouwen een aanklacht hebben ingediend tegen Ghislaine.

Die hebben nooit andere namen genoemd dan Epstein zelf, de case loopt nu al jaren, waar zijn die andere vrouwen? Dood? uitgekocht? blackmail? Of is er toch minder op het eiland gebeurd dan we allemaal doen geloven.

Het verhaal van dat Epstein Mossad was is nog niet eens zo heel ongeloofwaardig, van Bill Clinton is het daadwerkelijk bekend dat hij 26 vluchten heeft gemaakt naar dat Eiland. Volgens mij in de tijd dat hij President was, dan is het voor een potentieel Mossad agent natuurlijk wel interessant om de President van Amerika te kunnen blackmailen met beelden.

We moeten niet vergeten dat de vader van Ghislaine Maxwell een prominent Mossad lid was.

https://www.hindustantime(...)101753349262783.html

The Assassination of Robert Maxwell: Israel's Superspy
  maandag 29 september 2025 @ 05:53:44 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218896256
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:47 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Niet die hebben we pas geleden voor gezorgd dat de overige documenten in een kluis worden gestopt.

Als er ooit wat naar buiten komt schaad het beide partijen.
Dus daar gaat gewoon pakweg 50 jaar overheen voor we misschien een keer weten wie er betrokken was.

Het nieuws veranderde met de dag en het sneeuwt weer onder met andere nieuws zoals gewoonlijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_218898321
twitter

Je gaat mij toch niet vertellen dat die FBI activisten 4 jaar lang op belastende informatie over Trump ,Elon en andere prominente maga figuren hebben gezeten en niets mee hebben gedaan?

Moe je die dikke er achter zien.. waren deze ook allemaal aan het rellen op jan 6?
pi_218966096
Senator Dick Durbin (Democraat, Illinois) wordt beschuldigd van het blokkeren van een subpoena (een officiële gerechtelijke oproep voor documenten) voor Jeffrey Epsteins vluchtlogboeken.

Dit gebeurde in de Senaatscommissie voor Justitie, waar Durbin tot 2024 voorzitter was. Laten we het eenvoudig uitleggen, met focus op de subpoena.Wat is een subpoena? Een subpoena is een bevel van een commissie zoals die van Durbin om documenten of getuigen op te roepen.

Hier ging het om de volledige, niet-zwartgemaakte vluchtlogs van Epsteins privéjet, om te zien wie meereisde in zijn sekshandelsnetwerk.De kern van de zaak: De geblokkeerde subpoena

Wie vroeg het aan? Senator Marsha Blackburn (Republikein, Tennessee), lid van de commissie. Ze diende het verzoek in tijdens een hoorzitting op 30 november 2023, als onderdeel van 177 amendementen op een wetsvoorstel. Ze wilde logs van Epsteins estate (nalatenschap) om "iedereen die deelnam aan zijn gruwelijke daden" te identificeren.

Wat deed Durbin? Als voorzitter blokkeerde hij de stemming over Blackburns amendementen. De hoorzitting eindigde abrupt na 2 uur (een Senaatsregel), zonder debat of stemming. Democraten zeggen dat Republikeinen filibusterden (uitpraatten om te vertragen), maar Blackburn noemt het een "illegitieme stemming" en een "verdrietige dag" voor de commissie.

Volgende stappen van Blackburn: Op 3 januari 2024 stuurde ze een brief aan Durbin met een hernieuwd verzoek voor de subpoena, plus Ghislaine Maxwells "little black book". Ze noemde het de "eerste prioriteit" bij hervatting van de commissie. Durbin reageerde niet publiek.

Durbins verweer en escalatie

Zijn kant: Durbin zegt dat hij niet wist van het verzoek en dat hij Blackburn vroeg het schriftelijk in te dienen – wat ze niet deed. Hij wijst op de 2-uur-regel die Republikeinen inriepen, en claimt bereid te zijn geweest voor een langere sessie. Hij steunt de Epstein Files Transparency Act voor openbaarmaking met slachtofferbescherming.

Blackburns weerwoord: "Je liegt," zei ze op de Senaatsvloer in januari 2025. Ze herhaalde dat ze het meerdere keren schriftelijk indiende, en dat Durbins staf het verbergt.

Recent (7 oktober 2025): Tijdens een hoorzitting met minister van Justitie Pam Bondi confronteerde Blackburn Durbin weer: "Je weigerde herhaalde verzoeken in 2023-2024."

Bondi viel bij: "Je vocht ertegen – nam je geld aan van Epsteins vriend Reid Hoffman?" Durbin ontkende en kaatste terug over Trump's vermeldingen in de files.

Republikeinen beschuldigen Democraten van een cover-up om elites (zoals Clinton) te beschermen; Democraten wijzen op Trump's connecties en GOP-vertragingen.

Geen bewijs dat Durbin persoonlijk betrokken is bij Epstein, maar de blokkade voedt speculatie. Slachtoffers en polls (70%+) eisen openbaarmaking.Kort: De subpoena was een concrete kans op meer info, maar vastgelopen in Senaatsregels en partijgevechten.
pi_218966100
Wat hebben die DEMS te verbergen?!?! Waarom zou Dickie Dick dit in 2023 blokkeren als Trumpkoning nog President moest worden? Zeker als Trump op deze lijst zou staan zoals vele gehersenspoelde dems doen geloven.
pi_218966155
Allemaal vingertje wijzen om de pedo president maar te ontzien _O-

Feit is dat Trump het zo kan vrijgeven. Doet hij niet want dan komen er dingen over hem en z'n vieze vriendjes naar buiten.
Conscience do cost.
pi_218966364
quote:
8s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:05 schreef ems. het volgende:
Allemaal vingertje wijzen om de pedo president maar te ontzien _O-

Feit is dat Trump het zo kan vrijgeven. Doet hij niet want dan komen er dingen over hem en z'n vieze vriendjes naar buiten.

Leuk dat je er weer bent Wantie, maar aangezien Biden 4 jaar Trump handje boven hoofd heeft gehouden en niets heeft gedaan met de Epstein files, waarom zou Trump dat wel doen?

En een pedo accusatie doet helemaal niets, dat proberen jullie al 10 jaar te laten plakken. Werkt niet want zoals je ziet is Trumpgod dit jaar gewoon weer beëdigd.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 11:04:14 #172
319979 Fok-it
All is well
pi_218966569
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218966615
quote:
12s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 10:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Leuk dat je er weer bent Wantie, maar aangezien Biden 4 jaar Trump handje boven hoofd heeft gehouden en niets heeft gedaan met de Epstein files, waarom zou Trump dat wel doen?
Waarom niet? Ik dacht dat Trump beter was dan Biden?

Waarom de hele tijd Biden erbij betrekken trouwens? Zo'n vreemde fetish is dat.
quote:
En een pedo accusatie doet helemaal niets, dat proberen jullie al 10 jaar te laten plakken. Werkt niet want zoals je ziet is Trumpgod dit jaar gewoon weer beëdigd.

Illustreert inderdaad heel goed waar de republikeinen en christenen voor staan. Lekker kindertjes pielen 8-)
Conscience do cost.
pi_218966701
quote:
8s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:13 schreef ems. het volgende:

[..]
Waarom niet? Ik dacht dat Trump beter was dan Biden?

Waarom de hele tijd Biden erbij betrekken trouwens? Zo'n vreemde fetish is dat.
[..]
Illustreert inderdaad heel goed waar de republikeinen en christenen voor staan. Lekker kindertjes pielen 8-)
Je obsessie met kleine kinderen begint best wel eng te worden, zeker op de manier hoe je het de hele tijd verwoord. Walgelijk.
pi_218966713
quote:
13s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je obsessie met kleine kinderen begint best wel eng te worden, zeker op de manier hoe je het de hele tijd verwoord. Walgelijk.
Ik wil Trump gewoon aan z'n beloftes houden. Dat doet hij niet nu blijkt dat hij zelf gevaar loopt. Hij is of verdedigt pedo's, dat is ondertussen wel duidelijk. Het feit dat jij hem blijft verdedigen insinueert ook het een en ander over jouw ethisch kompas wat betreft kindjes.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')