Mmmm bij mij is het eerder geloof ik dat ze non stop mij geen ruimte geven op straat en ook non stop aandacht richten op mij, het alles wegwuiven is dan wellicht een truuk maar ben geloof ik maar 6je op dat gebied ,quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:39 schreef Metalfrost het volgende:
Komt door wat je uit straalt.
Dus hoe kut je je ook voelt, blijf rechtop lopen, borst vooruit, loop relatief langzaam maar neem grote passen.
Omdát je je kut voelt ga je denken dat mensen op je letten, terwijl dat helemaal niet zo is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Mmmm bij mij is het eerder geloof ik dat ze non stop mij geen ruimte geven op straat en ook non stop aandacht richten op mij, het alles wegwuiven is dan wellicht een truuk maar ben geloof ik maar 6je op dat gebied ,
a je kent mij en je verveelt je weer eens zoals 100 000 000 per jaar en je gaan narren, lekker leven heb jij?quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdát je je kut voelt ga je denken dat mensen op je letten, terwijl dat helemaal niet zo is.
Omdat jij kut reageert ga ik nu extra op je lettenquote:Op woensdag 16 juli 2025 00:52 schreef Metalfrost het volgende:
Omdát je je kut voelt ga je denken dat mensen op je letten, terwijl dat helemaal niet zo is.
Je opent een topic en anderen reageren erop. Dat hoort zo op een forum.quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:10 schreef marretak het volgende:
[..]
a je kent mij en je verveelt je weer eens zoals 100 000 000 per jaar en je gaan narren, lekker leven heb jij?
Oke moet jij wetenquote:Op woensdag 16 juli 2025 01:13 schreef marretak het volgende:
[..]
Omdat jij kut reageert ga ik nu extra op je letten
Op welke momenten heb jij ooit gemerkt dat een groep jou als concurent ziet en dan vals gaat spelen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je opent een topic en anderen reageren erop. Dat hoort zo op een forum.
[..]
Oke moet jij weten
ja hoor noem er maar 10?quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:46 schreef Helenattenek het volgende:
Maareh redenen waarom wel heb ik nog nergens van je gezien
Eerst mij beetje belachelijk maken en nu opnieuw dingen gaan vragen,quote:Op woensdag 16 juli 2025 02:10 schreef marretak het volgende:
[..]
Op welke momenten heb jij ooit gemerkt dat een groep jou als concurent ziet en dan vals gaat spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |