Ja. Die vervelende Michel Vos zit er ook weer. Ze zitten ook op een rijtje alsof het een panel is. Om de beurt iets zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat een saaie mensen zitten er bij deze show, ik zap na 5 minuten weer weg uit verveling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |