abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220740198
Naomi nu bij rtl tonight.
  donderdag 7 mei 2026 @ 23:27:57 #252
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220740477
Kan toch moeilijk naar Naomi luisteren, en vind het best een vaag verhaal.

De manier hoe ze praat...en dat Ali eerst 2x zijn in hand legging stopt. Dan loopt ze bij hem weg en gaat bij Ronnie liggen. En gaat dan naar boven om seks met hem te hebben.

Maar goed, dat doet er verder niet toe. Het lijkt een terechte veroordeling voor Ali te zijn :)
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:48:49 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894907
Anna Nooshin te gast

Ja nu snap ik waarom dit programma slecht loopt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220982562
Wat een saaie mensen zitten er bij deze show, ik zap na 5 minuten weer weg uit verveling
pi_221024546
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat een saaie mensen zitten er bij deze show, ik zap na 5 minuten weer weg uit verveling
Ja. Die vervelende Michel Vos zit er ook weer. Ze zitten ook op een rijtje alsof het een panel is. Om de beurt iets zeggen.


Decor vind ik wel mooi.
pi_221026959
Gister de laatste aflevering *O*
pi_221027052
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:55 schreef Dutch_view het volgende:
Gister de laatste aflevering *O*
OH NOES!!!!1*&@@!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')