abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218223776
Geen Humberto, Beau, Renze, Jinek, Renze, Twan, Lubach meer we gaan over een andere boeg namelijk de RTL Tonight boeg! Lubach blijft nog wel zo heten rustig maar.

quote:
RTL Tonight is een Nederlands praatprogramma dat vanaf 31 augustus 2025 iedere zondag- tot en met vrijdagavond zal worden uitgezonden op RTL 4.
Met duiders zoals antisemiet Aboutaleb, Irangezant Erdbrink, VI dolkensteker Verlinde

quote:
Tussen de vaste duiders van RTL Tonight zit niemand met een politieke voorkeur die rechts is van de VVD. Terwijl er wel een aantal uitgesproken linkse mensen tussen zitten, Aboutaleb en Van Teutem bijvoorbeeld. De voorkeuren van Peter v.d. Vorst schijnen door in de programmering.
twitter

https://x.com/VictorVlam/status/1945148871811686642

Zondag 31 augustus gaat het falen beginnen op RTL.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 juli 2025 @ 11:49:40 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_218227382
Wat een randdebiel. :D Vlam dus. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218255532
Nee, hij benoemt hier gewoon feiten. Dit programma druipt links gelul al voor het is uitgezonden en willen met oude wijn in nieuwe zakken 'het verschil maken'. Ze willen van een drol een moorkop maken door er slagroom op te doen, maar het blijft een drol! Aan een desk of een tafel het maakt niets uit en of een deskundige nu aangekondigd wordt door een voice over of dat de presentator de gast deskundige voorstelt, zal mijn worst wezen. Het gaat om de inhoud. Als dat bepaald wordt door pokdalige studentikoze (eind) redacteurs en stagiaires die zelf ook links van het midden zijn wordt het nooit wat en maak je nooit een verschil en blijft het op al die ander talkshow drek lijken. Maak er maar gewoon een RTL Boulevard Late Night/Shownieuws variant van zonder hard en actueel Nederlands en buitenland nieuws van. Alleen dan voeg je wat toe. RTL moet geen NPOtje gaan spelen, dat is er juist voor de verstrooiing.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 19 juli 2025 @ 19:19:53 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218262489
Om met de woorden van dhr. Van der Gijp te spreken: 'Dan heb je nu zo'n Victor Vlam.. Die kan niks! Die kan gewoon he-le-maal niks!'
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218264786
Die Victor Vlam zegt kloekere dingen dan Van de Gijp moet ik zeggen...met zijn zwaarmoedig gelul...
Allemaal cabaretteketet!
  Trouwste user 2022 zondag 20 juli 2025 @ 05:52:35 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_218266042
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Victor Vlam zegt kloekere dingen dan Van de Gijp moet ik zeggen...met zijn zwaarmoedig gelul...
Wat is kloeker :? Hij lult alsof-ie de rechtse bijbel heeft geschreven en hij ziet er uit alsof ie in het Hemeltje in Volendam achter de bar vlam stond te vatten. Gijp tapt betere moppen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218267395
Dat mag jij vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door freaky40 op 20-07-2025 20:48:43 ]
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')