quote:SBS kwaliteit
Woensdag 26 februari start op SBS 6 de nieuwe reportageserie 'Ruzie met de Buren'. Deze spraakmakende reeks gaat over mensen, die hun fascinerende relaas vertellen over hun rampzalige buren. Verhalen over kleine conflicten tot langslepende ruzies, van vermakelijk tot ontstellende situaties komen ruimschoots aan bod. Deze documentairereeks heeft het heel goed gedaan in Engeland en was daar één van de best bekeken documentaires van de afgelopen jaren met gemiddeld elf miljoen kijkers.
In de eerste uitzending zorgt de razend populaire Britse boyband 'Five' voor heel wat opschudding in een woonwijk. Sean, Scott, Ritchie, Richard en Jason staan dagelijks in de spotlights en verkopen platen als zoete broodjes, weinig aan de hand zou je zo zeggen. De buren denken daar echter anders over. De manager van de succesvolle band vond het een goed plan om het vijftal bij elkaar in één huis te laten wonen. Aangezien de jongens een gemiddelde leeftijd van 21 jaar hebben en muziek hun dagelijkse broodwinning is gaat dit met herrie en veel lol gepaard. De buren klagen steen en been en vinden de jongens veel te luidruchtig. Uiteraard escaleert de boel en moet het één en ander worden uitgesproken.
'Ruzie met de Buren', vanaf woensdag 26 februari, 22.55 - 23.25 uur, SBS 6.
quote:Zie poster eerder van mij.
Op zondag 23 februari 2003 00:37 schreef Purgatorio het volgende:
Was er vroeger niet op de publieke omroep (ik dacht de VPRO) ook niet zo'n programma wat over buren ruzies ging?
quote:Inderdaad dat was een leuk programma
Op zondag 23 februari 2003 00:37 schreef schatje het volgende:
Frans Bromet deed in het verleden een soortgelijk progamma bij de VPRO, keek ik met veel plezier naar.
quote:Ik zie het
Op zondag 23 februari 2003 00:39 schreef schatje het volgende:[..]
Zie poster eerder van mij.
"My neighbour slept with my wife's ex-husband's daughter !" ofzo
Maarja, da's een vooroordeel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |