quote:
Op maandag 24 februari 2003 07:43 schreef SunChaser het volgende:
Jullie hebben het allemaal fout met dat screenshotje van Hind. Ze denkt namelijk iets heel anders.
Geweldig.
quote:Mag het niet hopen, waarom doen ze dat Songfestival niet gewoon op zaterdagmiddag of op vrijdagavond
Op maandag 24 februari 2003 08:59 schreef Luigi het volgende:
Ben ik nou gek, of had ik het nou goed begrepen dat er volgende week eigenlijk een soort samenvattings-aflevering zou komen, ivm de Songfestival finale? Hebben ze de planning omgegooid?
quote:Nou kijk dat zit zo,dat doen ze een beetje expres zodat jullie goed kunnen zien hoe het wél moet.
Op maandag 24 februari 2003 09:49 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Mag het niet hopen, waarom doen ze dat Songfestival niet gewoon op zaterdagmiddag of op vrijdagavond
quote:Nee, kennelijk is het nu weer anders. Maar ik heb die Henk Jan toch ooit duidelijk horen zeggen dat ze, gezien de SF finale, een soort van samenvattings aflevering in wilden lassen, en zo de finale een week uitstellen. Vandaar dat ik voor de aflevering van zaterdag dacht dat er OF 2 man af zouden vallen, OF ze met drie man de finale zouden ingaan.
Op maandag 24 februari 2003 09:49 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Mag het niet hopen, waarom doen ze dat Songfestival niet gewoon op zaterdagmiddag of op vrijdagavond
Dat had ik hier ook wel verwacht eigenlijk.
Mijn broertje (20 jaar) heeft een grafhekel aan Idols. Nutteloos programma vind hij dat.
Zaterdagavond zat mijn moeder Idols te kijken. Op het moment dat mijn broertje bionnenstapte, was Dewi aan het zingen, dat liedje van Shakira. Mijn broertje keek niet naar de tv, en ging naar de keuken, op een gegeven moment vroeg hij aan mijn moeder, is dat Shakira???
Haha, nee zei mijn moeder dat is Dewi van Idols, je zus zit er nu! Haha mijn broertje dacht dat het Shakira was. DU shij ging toch maar even kijken naar de tv, en zijn mening was, dat hij Dewi beter vond dan Shakira!
Zondagochtend ging hij de video kijken, hij was toch wel een beetje nieuwsgierig geworden, dit was de eerste keer dat hij keek.
Hij toonde echt intresse, en vroeg , wie is er uit? Mijn moeder zei, Dewi, weet je wel die dat liedje van Shakira deed.
Zo droog als mijn broertje kan zei hij: Kijk daarom is dat programma gewoon dom, waar is Nederland meebezig? Dewi eruit sturen? Zij was echt wel 1 van de beste!
Haha wel grappig dat mijn broertje dat zei, en hij zei ook: ik heb gewoon gelijk, Idols is een dom programma, en die pubers die kijken, die stemmen alleen maar op dat leuke koppie van die ene jongen die slecht zong.....Jim bedoelde hij...hahaha. Echt grappig. Sorry Jim fans, maar ik moest dit even vertellen, mijn broertje die nog nooit Idols heeft gekeken, en dan zo mening gaf.....
Hij vond trouwens Dewi en Hind de beste.
Maar.......................hij kijkt nooit meer!
Maar daarmee krijg je Dewi echt niet terug hoor.
quote:Nee weet ik, maar ik vind het gewoon een leuk verhaal,
Op maandag 24 februari 2003 12:34 schreef CJ het volgende:
Leuk voor je broertje.Maar daarmee krijg je Dewi echt niet terug hoor.
quote:Dat is wel een glimlach, of ze weet gewoon geen houding aan te meten.
Op zondag 23 februari 2003 23:35 schreef GerardVanAs het volgende:
Ook even hier, een foto van de arrogante Hind, breed uit lachen terwijl Dewi eruit moet.
quote:Ik heb ook screenshots en daar staat Hind te huilen, ik zal ze zo wel plaatsen
Op maandag 24 februari 2003 13:25 schreef schatje het volgende:[..]
Dat is wel een glimlach, of ze weet gewoon geen houding aan te meten.
quote:toen was 't haar gelukt om tranen in haar ogen te krijgen
Op maandag 24 februari 2003 13:52 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik heb ook screenshots en daar staat Hind te huilen, ik zal ze zo wel plaatsen
- alle kandidaten hebben echt een hele behoorlijke stem en presentatie, die het amateurniveau beslist aan het ontstijgen is (waarbij m.i. Jim qua stem duidelijk de minste is). Hind heeft de meeste uitstraling, maar ze moet er wel aan schaven niet te veel maniertjes te gebruiken.
- het programma is veel meer op (pre)-pubers gericht dan ik had verwacht. Het is haast Kinderen Voor Kinderen, en dat juffie met die vreselijke gooise "r" lijkt wel een kleuterschool toe te spreken.
- ze zongen erg onavontuurlijke standaardliedjes, bedoeld voor het grootst mogelijke publiek.
- desondanks... na wat zappen.... toch ruim op tijd teruggekeerd bij Idols... je wilt toch per se weten wie eruit ligt. Na 1x kijken al..
- wat een gedoe joh met dat wisselen van zender! waar is dat nou precies voor, heb ik niet meegregen...
quote:Die kwam uit Tiel.
Op donderdag 27 februari 2003 22:12 schreef SunChaser het volgende:
Wie was die oude, he, dame die zong?
Niet boeiend verder maar ok
quote:Haha, das wel leuk hoor. Ik vond hem wel geinig met zijn 'vet dit en vet dat'
Op vrijdag 28 februari 2003 19:08 schreef Sven- het volgende:
hmz.. vandaag in de metro hoorde ik iemand zachtjes zingen, keek ik om.. was et die Arzenio ofzow.. dat donkere dikke korte ventje uit de theaterrondeNiet boeiend verder maar ok
quote:"Vet vals" was de leukste.
Op vrijdag 28 februari 2003 21:04 schreef lindaatje het volgende:[..]
Haha, das wel leuk hoor. Ik vond hem wel geinig met zijn 'vet dit en vet dat'
quote:hm....ik vraag me toch af hoe de sfeer daardoor zal zijn.
Op zaterdag 1 maart 2003 15:03 schreef schatje het volgende:
Ondanks dat zijn vrouw afgelopen week een miskraam heeft gehad zal Reinout toch Idols presenteren vanavond aldus de Telegraaf.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 15:27 schreef lindaatje het volgende:[..]
hm....ik vraag me toch af hoe de sfeer daardoor zal zijn.
Trouwens, het is toch carnaval vandaag, ik denk dat de jamai en hind-aanhangers jammer genoeg aan het feesten zijn. De jonge fans mogen niet tot zo laat door feesten. Gefeliciteerd Jim!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |