quote:Jaaa!
Op zondag 23 februari 2003 00:28 schreef MSXUser het volgende:Hind wordt de Nederlandse Sade
quote:Moet als hetero-man toch zeggen dat Jim zeker niet lelijk is en ik hem ook wel een goede stijl vind hebben.
Op zondag 23 februari 2003 01:38 schreef SCH het volgende:[..]
Idd en ik heb ze nog wel lelijker gezien ook
quote:Te laat. De letters I, D, H en N zijn toch al door HMG besteld?
Op zondag 23 februari 2003 01:17 schreef DJP het volgende:
Commercieel gezien is het best handig om Jim te laten winnen.
Je hoeft voor het vuurwerk maar 3 letters te bestellen, en dat bespaard ook weer geld.
quote:Ze kan beter zingen, dat is waar. Maar ik vind haar geen idool. Dat lieve, en dat matige goed eruit zien is niet genoeg. Dewi is 'n apart meisje, durft risico's te nemen qua zang (wat ik niet van Hind kan zeggen, maar dat ligt bij jou waarschijnlijk anders), ze valt gewoon op. Hind vind ik 'n doorsnee meisje. Het enige wat ik bijzonder van haar vind is haar naam
Op zondag 23 februari 2003 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Hind vergelijken met Jim of Jamai is een porsche met een fiat vergelijken. Die twee komen niet eens in de buurt van de kwaliteiten van Hind. Verder is ze ook nog eens mooi, heeft uitstraling en komt lief over. Dat is exact wat een idool moet hebben, dus Hind (de naam is ook al perfect) komt er wel!
Het is leuk dat je naar Idols zit te kijken zoals vanavond en dan krijgt te horen dat Jamai Let's get loud of Angels moet gaan zingen. Vantevoren denk je al dat het niet echt wat zal worden, terwijl hij dus wel bij de laatste 3 zit. Dat maakt het een wat vreemde gedachte want dan zou het toch zo moeten zijn dat hij geweldig goed kan zingen. Dat zegt denk ik genoeg over de kwaliteiten van Jim en Jamai, want bij Hind heb je geen moment het idee dat ze een bepaald nummer niet aankan.
Jim daarentegen vind ik niet doorsnee. We hebben hier in Nederland nog nooit 'n lekker jong goed-zingend idool gehad Bovendien maak je daar de uiteindelijke doelgroep blij mee: De jonge meissies. Mensen van mijn leeftijd en waarschijnlijk ook jouw leeftijd zitten toch niet te smachten naar 'n RTL-4 idool?
Dus vandaar dat ik liever Jim heb dan Hind. Ik vind Hind zowieso tot nu toe de minste van het stel. Jamai gun ik het veel meer dan Hind. (Al wil ik niet dat ie wint)
Om half 5 vertrokken we uit Rotterdam naar Hilversum. Natuurlijk wilden we eerst bij Mac eten.......Maar eerst het mediapark vinden. Eindelijk gevonden, en toen op zoek naar een MAC, ik heb geloof ik heel Hilversum gezien, maar geen mac. Ik dacht ik rij naar Bussum, en ja hoor ergens in een straatje zagen we mac zitten, ik een parkeergarage in, bijna hollend liepen we naar de mac, het was inmiddels 6 uur. In de Mac zag ik op het kaartje een tijd staan.....om 5 uur sluiten de garages. Ik dacht SHIT! We als een gek Mac naar binnengepropt, en naar de garage gehold......gelukkig konden we nog weg.
Om half 7 vertrokken we uit Bussum, naar Hilversum, dat was een kwartiertje rijden.
Toen we daar aankwamen, auto geparkeerd en naar de pendelbussen gelopen. Jesus wat was het druk. Toen we naar de pendelbussen liepen, vroeg ik aan 2 jongens of ik hun IDOLS jas mocht hebben, zodat ik die kon gebruiken als eerste prijs voor de aankomende prijsvraag. Maar helaas, ik mocht hem kopen . Ik dacht fuck you sjagerijn en ik liep de bus in.
Eindelijk aangekomen in studio 22! Het was druk! Pffffff, wachten tot we naar binnen konden. Nog even plassen (op de mannenplee) en (toch maar) mijn jas op hangen, en ik ben hem niet kwijtgeraakt!!!
Eeerst mochten de mensen met de blauwe kaartjes naar binnen........en toen pas wij.
Ik stond redelijk dicht bij de ingang, maar toen we er door heen waren en we kwamen in de zaal, zaten we helemaal bovenin! Echt niet normaal, dat een zaal zo snel kan vollopen!
Ik vond wel dat de zaal er kleiner uitzag dan op tv.......
Toen werd het publiek opgewarmd....was wel leuk. Oefenen voor als Dewi, Jim, Hind en Jamai de trap af zouden komen, was wel erg leuk.
Toen ging het beginnen, spannend. Telkens zo eng stemmetje, nog 2 minuten, nog 1 minuut.
En wat ik van Dewi, Jamai, Hind en Jim vond? Ik weet wel dat ze in de studio heel anders klinken dan op tv, en de studio hoor je ook echt wel een verschil, wie er beter en wie er slechter is.
Hind: Wat een prachtige stem heeft ze, ik heb met mond open zitten luisteren! Ze klinkt veel beter in de studio dan als op tv! Het tweede nummer was wat minder, maar het was zooooooooo mooi!!!!
Jim: Oh my god! Hij is in de studio nog slechter dan op tv! Ik heb me ook echt lopen ergeren aan hem! Toen hij begon te zingen, schoten mijn nichtje en ik spontaan in de lach, en we waren niet de enige, er waren nog een paar jongen en meisjes achter ons......
Dewi: Klinkt ook gewoon heel goed in de studio, wel hard. Ik heb echt genoten van haar, ze was echt niet de slechtste! Na Jamai was zij de beste!
En dan JAMAI! Ook voor mij is nu 1 ding duidelijk! Hij is het gewoon! Hij kan echt fantastisch zingen! EN hij kan het publiek entertainen, het was gewoon helemaal top! Hij is vanaf nu mijn FAVO! Echt fantastisch.
Ik zou zo graag nog een keer willen, het was zo gave ervaring, die iedereen had mee moeten maken! Ow ja mijn nichtjes van 13 en 15 konden gwoon naar binnen, ze controleerden nog geen eens!
Ow ja tijdens de backstage.......is het FANBOEK VAN JAMAI! in de kleedkamer gelegd van Jamai. Dus het is wel zeker dat hij het krijgt. Ik had een man bijna zover, dat ik mee kon lopen naar de kleedkamer, maar toen kwam er een andere vent en die zei, nee dat kunnen we echt niet toestaan, ik nog van alles geprobeerd, maar helaas......dus heb ik het boek uit handen gegeven.......die man vond het boek heel erg mooi, heeft het doorgebladerd, en hij zei, dit is de eerste keer dat iemand een fanboek afgeeft.
Dus dit was het! Mijn verhaal, nu ga ik als de donder op internet kijken, of er nog kaartjes aangeboden worden op internet, ik moet er gewoon bij zijn 8 maart!
Maar 1 ding is wel duidelijk geworden voor mij.
JIM IS ECHT SLECHT.
DEWI KLONK ERG GOED.
HIND ZONG ZO MOOI.
JAMAI IS VOOR MIJ HET NIEUWE IDOOL!
Stelletje losers. :R.
Ik ben blij dat ik niet gekeken heb naar dat rand programma. .
.
Van laag niveau.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
En dan JAMAI! Ook voor mij is nu 1 ding duidelijk! Hij is het gewoon! Hij kan echt fantastisch zingen! EN hij kan het publiek entertainen, het was gewoon helemaal top! Hij is vanaf nu mijn FAVO! Echt fantastisch.
Hij is ook gewoon een topgozer.
quote:Hind is toch geen idool. Op TV ziet ze er heel aardig uit maar IRL valt ze zwaar tegen. Jim en Jamai gaan met fans op de foto en doen veel voor de fans, maar Hind, zoals ik heb gelezen, vertrok gisteravond met 2 bodyguards met d'r jas half over d'r hoofd zodat niemand foto's kon maken
Op zondag 23 februari 2003 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Hind vergelijken met Jim of Jamai is een porsche met een fiat vergelijken. Die twee komen niet eens in de buurt van de kwaliteiten van Hind. Verder is ze ook nog eens mooi, heeft uitstraling en komt lief over. Dat is exact wat een idool moet hebben, dus Hind (de naam is ook al perfect) komt er wel!
Het is leuk dat je naar Idols zit te kijken zoals vanavond en dan krijgt te horen dat Jamai Let's get loud of Angels moet gaan zingen. Vantevoren denk je al dat het niet echt wat zal worden, terwijl hij dus wel bij de laatste 3 zit. Dat maakt het een wat vreemde gedachte want dan zou het toch zo moeten zijn dat hij geweldig goed kan zingen. Dat zegt denk ik genoeg over de kwaliteiten van Jim en Jamai, want bij Hind heb je geen moment het idee dat ze een bepaald nummer niet aankan.
Viel me zwaar tegen van haar.
quote:Dan ben je toch juist een idool? Anders kan ik net zo goed fan worden van mn buurman.
Op zondag 23 februari 2003 11:19 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hind is toch geen idool. Op TV ziet ze er heel aardig uit maar IRL valt ze zwaar tegen. Jim en Jamai gaan met fans op de foto en doen veel voor de fans, maar Hind, zoals ik heb gelezen, vertrok gisteravond met 2 bodyguards met d'r jas half over d'r hoofd zodat niemand foto's kon maken
Viel me zwaar tegen van haar.
En Jim een goed zingend meisjesidool (wie zei dat ook weer? Taurus weer?). Uhm....als 'wij' niet mogen zeggen dat Jim slecht zingt, mag jij niet zeggen dat hij goed zingt. De waarheid ligt immers in het midden, en dan zingt ie dus ook gemiddeld. In ieder geval niet voldoende om er zn brood mee te verdienen.
quote:Maar er zijn verschillen:
Op zondag 23 februari 2003 00:02 schreef MSXUser het volgende:
Laten we hopen van niet... Jim is zo'n beetje de Daniël van DSDS (Duiste Idols).
Ik had gisteren niet eens meer de behoefte om te SMSen trouwens.. ik ben er nu idd heilig van overtuigd dat de uitslag al vooraf bepaald is. Zoiezo wordt nooit bekend gemaakt wat de uiteindelijke uitslagen waren (percentages), er wordt gewoon een winnaar aangewezen en je krijgt totaal niet te horen waarom en hoeveel.
Ik vind Jamai niet super vanavond, ok, hij kon op Rene Froger-niveau entertainen, maar daarmee ben je nog geen Idol, naar mijn idee.
En Dewi komt er wel...
quote:Daar ben ik ook heilig van overtuigd.
Op zondag 23 februari 2003 11:40 schreef SEMTEX het volgende:
En Dewi komt er wel...
quote:
Op zondag 23 februari 2003 11:14 schreef berney het volgende:
Wat een zielig zooitje zeg.
Hebben ze gauw Dewi eruit geflikkerd..
.
Om het te doen lijken dat dat lijstje van SCH niet klopt.Stelletje losers. :R.
Ik ben blij dat ik niet gekeken heb naar dat rand programma.
.
.
Van laag niveau.
Er wod hier echt vanalles geconcludeerd uit dingen waar van ik denk: "hoe bestaaaat 't"
Het programma gaat er gewoon eerlijk aan toe jongens Dat jullie Jim zo-enorrum-slecht, en zooo'n "homo" en "sukkel" vinden (
) zegt niks over het jongere publiek (Breezersletjes, even vertaald speciaal voor jullie) wat hem blijkbaar wel heel goed vind..
Grow up zeg. Ga CD'tjes kopen van bestaande artiesten, Elvis & David Bowie enzo.. Beetje zo'n RTL-4 idol helemaal zitten afkraken..
Zitten mensen boven de 18 hier nou echt te springen om 'n RTL-4 idool? Nou ik niet hoor.. Het gaat mij dus totaal niet alleen maar om de zangkwaliteiten. Jim is 'n idool, hij heeft allang gewonnen ook al gaat hij er uit volgende keer.
quote:Oh? Leg uit
Op zondag 23 februari 2003 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Taurus, ik heb respect voor de manier waarop je je met elke post weer ontzettend voor lul zet!
quote:Ik vind het zo knap dat je ervan overtuigd blijft dat Jim het best is en dat je er zo ontzettend blij mee bent enzo. Ik vind dat heel knap.
Op zondag 23 februari 2003 11:55 schreef Taurus het volgende:
Oh? Leg uit(Als jij denkt dat je je op 'n forum voor lul kan zitten via internet leef je wel heel erg in je eigen cyberwereldje
)
quote:Toch vreemd dat Jim minder stemmen kreeg dan Dewi en gewoon naar de volgende ronde is. Hoe weet jij zo zeker dat het er eerlijk aan toe gaat?
Op zondag 23 februari 2003 11:55 schreef Taurus het volgende:[..]
Oh? Leg uit
(Als jij denkt dat je je op 'n forum voor lul kan zitten via internet leef je wel heel erg in je eigen cyberwereldje
)
quote:Gaat het serieus daar om? Waarom mag ik in godsnaam niet zelf weten welk van de kandidaten ik het meest geschikt vind om te winnen?
Op zondag 23 februari 2003 11:56 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik vind het zo knap dat je ervan overtuigd blijft dat Jim het best is en dat je er zo ontzettend blij mee bent enzo. Ik vind dat heel knap.
Ik vind het gewoon een kwestie van - nu Dewi eruit is al helemaal - gebrek aan beter. Jaja, Hind kan heel goed zingen, dat weet ik, geef ik ook toe, en ik neem het jou ook helemaaaal niet kwalijk hoor dat jij die de beste vind Zo ben ik dan wel weer
Maar IK vind het geen idool oke? Blijf er niet van wakker.. Je hoeft het ook niet te snappen
quote:1. Heb geen enkele reden om erover te twijfelen
Op zondag 23 februari 2003 11:59 schreef SCH het volgende:[..]
Toch vreemd dat Jim minder stemmen kreeg dan Dewi en gewoon naar de volgende ronde is. Hoe weet jij zo zeker dat het er eerlijk aan toe gaat?
quote:Ik weet dat hij er dan waarschijnlijk uit ligt, en ik blijf dan heus nog wel kijken & door posten, sorry
Op zondag 23 februari 2003 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Na volgende week zaterdag zien we Tauris iig niet meer terug
Ik zeg ook niet dat hij wint. Maar ik vind hem het meest idoolswaardig. Is moeilijk he? Iemands mening gewoon respecteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |