quote:Een duet met Kelly Osbourne zal er dus wel niet inzitten voor haar.
Op zondag 23 februari 2003 00:34 schreef MSXUser het volgende:[..]
Die kant kan ze idd ook nog wel op. Ik zie haar in ieder geval geen uptempo rocknummer brengen.
quote:Misschien dat Kelly wel rustige nummers kan zingen?
Op zondag 23 februari 2003 00:35 schreef DJP het volgende:
Een duet met Kelly Osbourne zal er dus wel niet inzitten voor haar.
quote:Wat jammer nou
Op zondag 23 februari 2003 00:35 schreef DJP het volgende:[..]
Een duet met Kelly Osbourne zal er dus wel niet inzitten voor haar.
Jamai wordt echt de nieuwe Gordon. Ik zie Hind nog niet zo snel in de finale winnen van Jamai. Hij heeft echt een hele grote schare fans.
Dewi werd er terecht uitgeknikkerd. Zeker het 2e nummer zong ze veel te gewoontjes. Beautiful klonk zo nu en dan heel goed, op de uitglijdertjes na.
Jim produceerde zowaar een hoge noot. Met flink wat training kan hij wellicht eindelijk zijn bereik wat vergroten. Volgende week exit uiteraard.
Voor de rest blijft het natuurlijk doorgestoken kaart. Als Jim eruit was gestuurd dan was er gezegd 'zie je wel, dat was al voorspeld'. En nu wordt dus gezegd 'Dat hebben ze expres gedaan om de roddel te ontzenuwen'
Morgen post iemand die zegt 'Ik ken een betrouwbare bron die even op de op de computer heeft meegekeken en die zag dat Dewi niet de minste stemmen had. Ze had zelfs meer stemmen dan Jamai'
3x achter elkaar op de bank terechtgekomen en nog mag die blijven
En die Hind, dat is gewoon een soort huisvrouw type, geen idool.
quote:Het is jammer dat Hind vooral goed is in het zingen van de wat minder up tempo nummers, dat is toch wel een zwak punt van haar.
Op zondag 23 februari 2003 00:45 schreef GerardVanAs het volgende:En die Hind, dat is gewoon een soort huisvrouw type, geen idool.
De stem van Hind is geweldig, alleen ze is niet sterk in de up tempo nummers.
quote:En hij deed het 'm daar ook gewoon om. Het verschil tussen:
Op zondag 23 februari 2003 00:21 schreef CJ het volgende:
Daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat Jim liet zien dat hij een zuivere hoge noot uit z'n strot kan krijgen. Ook al is het er maar eentje, hij flikte het 'm wel even.
quote:Precies! Jij begrijpt het!!
Op zondag 23 februari 2003 00:45 schreef Vamos het volgende:
Als Jim eruit was gestuurd dan was er gezegd 'zie je wel, dat was al voorspeld'. En nu wordt dus gezegd 'Dat hebben ze expres gedaan om de roddel te ontzenuwen'
quote:Je bent wel hardnekkig - vraag eerst eens aan mij hoe het er vanavond aan toegegaan is of hou gewoon je snuitje en ga een beetje trekken op Lurling
Op zondag 23 februari 2003 01:02 schreef LoekB het volgende:
Zie je wel? SCH's verhaal was dus compleet gelul.
quote:Het lijkt mij ook leuk als Jim en Jamai samen in de finale staan.
Op zondag 23 februari 2003 00:50 schreef LuQas het volgende:
Het zou eigenlijk gewoon te stoer zijn als Jim dat hele Idols won. Dan hebben al die azijnpissers iig het nakijken. Ik vond hem heel lang ook niks, maar ik vind hem elke week beter worden moet ik zeggen en ik hoop voor hem dat ie in de finale tegenover Jamai staat.
quote:Gelul of niet, hij heeft wel de Telegraaf gehaald.
Op zondag 23 februari 2003 01:02 schreef LoekB het volgende:
Zie je wel? SCH's verhaal was dus compleet gelul.
Dat is wel een applausje waard , en zelfs Irene Moors moest vorige week ff checken of de uitslag wel helemaal echt was om de roddel te ontkrachten.
quote:Correctie - niet ik heb de Telegraaf gehaald, maar HMG - en ze hebben er dus niks van geleerd, ze gaan vrolijk door met de boel bedotten.
Op zondag 23 februari 2003 01:07 schreef DJP het volgende:[..]
Gelul of niet, hij heeft wel de Telegraaf gehaald.
Dat is wel een applausje waard
, en zelfs Irene Moors moest vorige week ff checken of de uitslag wel helemaal echt was om de roddel te ontkrachten.
quote:Als Jim wint bedotten ze de boel. We zullen zien
Op zondag 23 februari 2003 01:09 schreef SCH het volgende:[..]
Correctie - niet ik heb de Telegraaf gehaald, maar HMG - en ze hebben er dus niks van geleerd, ze gaan vrolijk door met de boel bedotten.
quote:Vertel.
Op zondag 23 februari 2003 01:04 schreef SCH het volgende:[..]
Je bent wel hardnekkig - vraag eerst eens aan mij hoe het er vanavond aan toegegaan is of hou gewoon je snuitje en ga een beetje trekken op Lurling
![]()
Lurling mag optiefen en weer terug naar Heerenveen, waar die thuishoort en dan kan jij je er weer lekker op rukken. .
quote:Hoe het is gegaan, komt ter sprake in het oplichtings topic. Niet eerlijk dus.
Op zondag 23 februari 2003 01:12 schreef LoekB het volgende:[..]
Vertel.
. Hebben ze expres Dewi eruit gedaan om niet verdacht te lijken?
. Of hebben ze het deze keer wel eerlijk gedaan? Of misschien gaat Jim Idols toch winnen?
Lurling mag optiefen en weer terug naar Heerenveen, waar die thuishoort en dan kan jij je er weer lekker op rukken.
.
Lurling komt niet terug - jullie zijn toch zo dol op onze B-spelers
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:17 schreef DJP het volgende:
Commercieel gezien is het best handig om Jim te laten winnen.
Je hoeft voor het vuurwerk maar 3 letters te bestellen, en dat bespaard ook weer geld.
ik vind jim geen maar boeiend is ook anders...
quote:Sorry SCH, maar dat vind ik niet echt harde bewijzen dat Idols nep is. Wees is was duidelijker, en niet 'laat ik het zo zeggen', want zo word je natuurlijk nog steeds niet geloofd...
Op zondag 23 februari 2003 01:16 schreef SCH het volgende:[..]
Hoe het is gegaan, komt ter sprake in het oplichtings topic. Niet eerlijk dus.
Lurling komt niet terug - jullie zijn toch zo dol op onze B-spelers
Die idioot Baan wou hem hebben, en hij was de enige. Lurling stallen we binnenkort wel bij Excelcior, waar die thuis hoort. Beetje hetzelfde niveau als Heerenveen .
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 23-02-2003 01:28]
quote:Inderdaad. De zwakkelingen hier zijn de mensen die daadwerkelijk op Jim stemmen. Scheld die uit, niet Jim zelf. Die kan er niks aan doen dat 'ie fans heeft ondanks dat 'ie een monotone kutstem heeft.
Op zondag 23 februari 2003 01:28 schreef LoekB het volgende:
Nog even over Jim. Waarom pakt iedereen hem er persoonlijk op dat ie zo ver komt? Dat je hem geen goede zanger vind (wat ie ook niet echt is, nee) hoeft nog geen reden te zijn om hem verrot te schelden te zijn. Beetje zwak...
quote:Idd, maar voor de rest lijkt het me best een aardige gozer.
Op zondag 23 februari 2003 01:31 schreef twi het volgende:[..]
Inderdaad. De zwakkelingen hier zijn de mensen die daadwerkelijk op Jim stemmen. Scheld die uit, niet Jim zelf. Die kan er niks aan doen dat 'ie fans heeft ondanks dat 'ie een monotone kutstem heeft.
quote:Ik praat er alleen in dat topic over - wil niet de andere topics er mee vervuilen. Maar het is voor mij niet belangrijk of ik wordt geloofd. Ik vertel gewoon wat ik zie --- verder in andere topic ok.
Op zondag 23 februari 2003 01:26 schreef LoekB het volgende:[..]
Sorry SCH, maar dat vind ik niet echt harde bewijzen dat Idols nep is. Wees is was duidelijker, en niet 'laat ik het zo zeggen', want zo word je natuurlijk nog steeds niet geloofd...
Die idioot Baan wou hem hebben, en hij was de enige. Lurling stallen we binnenkort wel bij Excelcior, waar die thuis hoort. Beetje hetzelfde niveau als Heerenveen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |