Mannelijke docenten zijn oké olé oĺéquote:Oud-docent Haagse basisschool veroordeeld voor seksueel misbruik van leerling https://www.nu.nl/binnenl(...)ik-van-leerling.html
Generalisatiequote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef roos94 het volgende:
Geen beroepsverbod
Mag gewoon verder als leraar
Nederland
[..]
Mannelijke docenten zijn oké olé oĺé![]()
Behalve als de school niet om een VOG vraagt. Ik moet op mijn werk ook nog steeds eentje afgeven, niemand die er over begint.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De rechter heeft hem dan wel geen beroepsverbod opgelegd, maar als hij op een andere school solliciteert als onderwijzer, dan krijgt hij met deze veroordeling natuurlijk geen VOG. Feitelijk heeft hij dus wel een beroepsverbod.
Als deze man bij een andere school solliciteert, en die school vraagt niet om een VOG, dan kan hij alsnog door de mand vallen als ze vragen naar referenties van vorige werkgevers.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:37 schreef Marsenal het volgende:
Behalve als de school niet om een VOG vraagt. Ik moet op mijn werk ook nog steeds eentje afgeven, niemand die er over begint.
Dit was ķf een jongen, of de artikel-schrijvers kunnen niet schrijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was altijd heel erg van "eigen rechter spelen is voor tokkies" maar nu ik zelf een dochtertje heb denk ik dat ik zelf in die rechtzaal zou zitten als iemand mijn kind zou misbruiken.
Amaiquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht dat mijn land, België erg was in het geven van milde straffen. Zo werd er eens iemand vrijgesproken omdat hij studeert en "talent" had. Ondanks hij iemand heeft verkracht.
Maar Nederland kan er blijkbaar ook wat van.
Ik hoop dat ze hem eens goed martelen in die 167 dagen. Elke dag anale penetratie door een medegevangene, Soms eens een litertje kokend water over hem heen. Af en toe eens wurgen tot hij sterretjes ziet. wat brandmerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |