Ach tenminste geen overactende Joris van den Berg. 3 weken lang elke dag 4 uur commentaar geven kun je eigenlijk nooit voor iedereen goed doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:28 schreef vivelafete het volgende:
Andries en Boogerd niet echt een topduo. Echt een beetje saai en monotoon zo bij elkaar.
Juist wel fijn, i.p.v. de schreeuwende Joris.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:28 schreef vivelafete het volgende:
Andries en Boogerd niet echt een topduo. Echt een beetje saai en monotoon zo bij elkaar.
Is aan het vloggenquote:Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef wimderon het volgende:
Vocsnor zou nu toch onderhand wel bijgehaald moeten/kunnen worden om nog van nut te zijn?
Zal wel bovenop het klimmetje wachten?quote:Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef wimderon het volgende:
Vocsnor zou nu toch onderhand wel bijgehaald moeten/kunnen worden om nog van nut te zijn?
Ine is prima om naar te kijkenquote:Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ine Beyen en kamper Raffie bij de AE vanavond. Weer lekker op tijd naar bed dus
Wordt nog in het groepje gegevenquote:Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef wimderon het volgende:
Arme Estevana.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ine Beyen en kamper Raffie bij de AE vanavond. Weer lekker op tijd naar bed dus
Echt he, zat ook te kijken, fietsende Fransen hebben maar mazzel met zo'n landquote:
Laat dat net maar wegquote:Op maandag 14 juli 2025 17:37 schreef Felagund het volgende:
Kans dat Pogi weer net buiten het geel komt wordt steeds groter.
Wel lekker zwaar.quote:
Nee, dat is weer het andere uiterste. Als ik tussen die twee zou moeten kiezen zou ik ook Andries doen, maar ik had op wat meer gehoopt. Het is okee commentaar, maar wel erg weinig sprankelend.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Ach tenminste geen overactende Joris van den Berg. 3 weken lang elke dag 4 uur commentaar geven kun je eigenlijk nooit voor iedereen goed doen.
Minuutje goedmaken is wel mogelijk op de slotklim lijkt mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |