MAAAAAK JIJ DAT UIT??????????????????????????????????quote:Op maandag 14 juli 2025 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hmm lekker aan de fetamientjes. Lekker & gezond nomnomnom
Zeeeekeeeerrrrr wie betaalt bepaalt.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
MAAAAAK JIJ DAT UIT??????????????????????????????????
Wat mot JE ?quote:
Het meest schokkende is dat er nog steeds mensen zijn die teletekst lezenquote:Op maandag 14 juli 2025 08:59 schreef tong80 het volgende:
Het aantal mensen dat medicijnen voor
ADHD gebruikt,is de afgelopen decennia
fors toegenomen.In 2023 waren het er
bijna 300.000,bijna vier keer zo veel
als in 2006. SAT BLIJKT UIT CBS-CIJFERS.
Vooral het aantal vrouwen dat medicatie
krijgt is gestegen.Bij hen manifesteert
ADHD zich vaak anders dan bij mannen.
Vrouwen zijn vaker druk in hun hoofd,in
plaats van fysijk druk.Omdat daar nu
meer over bekend is,wordt ADHD vaker
dan vroeger bij vrouwen herkend.
Ook beginnen steeds meer 25-plussers
met ADHD-middelen zoals Ritalin.Doordat
er meer aandacht is voor de stoornis
herkennen mensen soms pas op latere
leeftijd symptomen bij zichzelf.....
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=106
AL DIE FLUT ONDERZOEKEN. KOMKOMMERTIJD![]()
![]()
![]()
![]()
De BE$STE NieuwsBRON en onafhankleijk. AL DIE moderne VOOEOORDELEN......................quote:Op maandag 14 juli 2025 09:38 schreef Optimizer het volgende:
[..]
Het meest schokkende is dat er nog steeds mensen zijn die teletekst lezen
1 geneesmiddel is natuurlijk geen cure all. Als concerta niet werkt schrijven ze vaak dexamfetamine/afhesa voor. Daarna bupropion bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:18 schreef SuperNeger het volgende:
Ik had laatst 200mg concerta genomen maar ging er alleen maar heel erg van zweten. Merkte niet dat mijn ADHD klachten echt minder worden. Volgens mij is het allemaal bullshit.
Bwoh, lekker hoor. Ik kreeg nooit zoveel mee, omdat ze bang waren dat ik er misbruik van ging makenquote:Op maandag 14 juli 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
Net weer mijn lading voor 3 maanden binnen
Ik wekelijkks een BAXTER met 20 TABletten.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
Net weer mijn lading voor 3 maanden binnen
Wat schuift het ?quote:
Geleverd door de BENU?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wekelijkks een BAXTER met 20 TABletten.![]()
Wa is daquote:
De nieuwe apotheek waar jij je medicatie door gaat laten thuisbezorgen. Chop chop!quote:
Wie hebben een oude apotheek op een nieuwe plek.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De nieuwe apotheek waar jij je medicatie door gaat laten thuisbezorgen. Chop chop!
Maar das geen BENU blijkbaar, je moet naar BENU.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie hebben een oude apotheek op een nieuwe plek.
quote:Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bwoh, lekker hoor. Ik kreeg nooit zoveel mee, omdat ze bang waren dat ik er misbruik van ging maken
quote:Op maandag 14 juli 2025 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wekelijkks een BAXTER met 20 TABletten.![]()
Klopt, daar kan ik een boom over opzetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |