SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Smaken verschillenquote:
Die essie tochquote:Op zondag 13 juli 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Essie wil gewoon van alles naar binnen glijden.
Nou met munt en feta klinkt het al aardig Grieks, dan is knoflook niet zo gek, die Grieken stoppen overal knoflook inquote:Op zondag 13 juli 2025 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
er waren 2 dingen
Pasta met kiep, champignons, ui, paprika en *tromgeroffel: knoflook
En een watermeloensalade met munt en feta
Ssst ...quote:
Ik ook, een Liukquote:
Chocoladesausquote:
Maar dan smaakt alles van rauwe knoflookquote:Op zondag 13 juli 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou met munt en feta klinkt het al aardig Grieks, dan is knoflook niet zo gek, die Grieken stoppen overal knoflook in
En ruik je er zelf ook de rest van de week naarquote:Op zondag 13 juli 2025 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan smaakt alles van rauwe knoflook
quote:
moeten er nederlanders voetballen?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
@:karzai ik zie op het nieuws dat Basel helemaal oranje gekleurd is.
Yup.quote:
De damesquote:
Och, je hoeft niet te kijken en zo.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
ah oke... dat tournooi waar NK zo van geniet
quote:Op zondag 13 juli 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
@:karzai ik zie op het nieuws dat Basel helemaal oranje gekleurd is.
doe ik niet iddquote:Op zondag 13 juli 2025 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je hoeft niet te kijken en zo.
Die geniet toch altijd overal van?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
ah oke... dat tournooi waar NK zo van geniet
quote:Op zondag 13 juli 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik niet idd
heb deze week twee keer de tv aan gehad, voor de tour. das veul
Ik heb elke dag de tv aanquote:
wat kijk je zoal?quote:
kloptquote:
ik ook, al is het soms maar als achtergrondgeluidquote:
Mijn buurvrouw. voorrijkosten van 30 euro en slot openen tussen de 310 en 390 euro.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral op zondag. Heb je jezelf buitengesloten?
Hier eigenlijk alleen 's avonds een uurtje, max 2u.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, al is het soms maar als achtergrondgeluid
Je moet ook naar een buitendier zoeken; niet naar een huisdier.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, heb m'n zoektocht naar een makkelijk te houden huisdier dat altijd buiten kan leven weer gestaakt. Het bestaat niet
Netflix, HBO Max en af en toe op de PS5 spelenquote:
En dan mag je ook nog eens blij zijn dat ze niet je hele deur slopen.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw. voorrijkosten van 30 euro en slot openen tussen de 310 en 390 euro.
quote:Op zondag 13 juli 2025 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw. voorrijkosten van 30 euro en slot openen tussen de 310 en 390 euro.
Ja hier ookquote:
Ik heb reservesleutels bij mijn moeder en een vriend liggen. Dat scheelt.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
afkloppen, ik heb mezelf in bijna 10 jaar nog steeds gedragen
Bij mij functioneert die ook gewoon als radioquote:Op zondag 13 juli 2025 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, al is het soms maar als achtergrondgeluid
hmm oke... ik snap. ja ik piraat vooral op de laptop want Brave Browser dus das mijn streamingquote:Op zondag 13 juli 2025 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Netflix, HBO Max en af en toe op de PS5 spelen
ik heb aan de fietssleutel. ik heb in de voor en achterdeur de sleutel zitten dus eigenlijk lukt het me niet om zonder sleutel weg te gaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb reservesleutels bij mijn moeder en een vriend liggen. Dat scheelt.
Gamergirlquote:Op zondag 13 juli 2025 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Netflix, HBO Max en af en toe op de PS5 spelen
mijn zus heeft wel een sleutel, maar die woont niet echt om de hoekquote:Op zondag 13 juli 2025 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb reservesleutels bij mijn moeder en een vriend liggen. Dat scheelt.
Ja die staan al in de achtertuin, en zijn van iemand anders dus hoef ze niet eens te verzorgenquote:Op zondag 13 juli 2025 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook naar een buitendier zoeken; niet naar een huisdier.
Paar Valais Blacknose lijkt me wel wat voor je.
Staan? Ik zie geen pootjesquote:Op zondag 13 juli 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die staan al in de achtertuin, en zijn van iemand anders dus hoef ze niet eens te verzorgen![]()
[ afbeelding ]
En wordt dat bijgehouden? 2x per dag erbij gaan kijken?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Maar schapen zijn ook niet zo makkelijk, proberen steeds te ontsnappen en je bent hier verplicht om 2x per dag bij ze te gaan kijken of alles nog in orde is.
Als het opvalt dat je er niet 2x per dag langsgaat, of als er een dood schaap ligt en die ligt er 12u later nog, wordt dat wel bij de gemeente gemeld.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
En wordt dat bijgehouden? 2x per dag erbij gaan kijken?
Share-a-sheep.chquote:Op zondag 13 juli 2025 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Samen met je buren een huisdier delen anders
Daar heeft ze lamskoteletjes van gemaaktquote:
Controller te zwaar?quote:
Neeee, die beestjes zijn zo schattigquote:Op zondag 13 juli 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heeft ze lamskoteletjes van gemaakt
Wat een kloteding. Zelfs bij windkracht nul een bocht om wordt een bloedbad zo.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeee, die beestjes zijn zo schattigEet ook een stuk minder vlees sinds we koeien naast het huis hebben, ze zijn te leuk om te eten
Heb ze vandaag nog gras staan voeren en geaaid
jonguh is tovernarije enzoquote:Op zondag 13 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kloteding. Zelfs bij windkracht nul een bocht om wordt een bloedbad zo.
Yeah, it's going to be a bumpy ridequote:Op zondag 13 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'Ernie!'quote:
Take it away Ernie!quote:
Alleen hebben hier alleen mijn voeten ingezeten...quote:
kunnen zo picnic stickers opquote:Op zondag 13 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt het ook net alsof je broekspijpen een andere kleur hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Dit waren de schoenen die ik vandaag aanhad...![]()
![]()
Zal wel met lichtinval te maken hebben. ze hebben gewoon dezelfde kleur...quote:Op zondag 13 juli 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt het ook net alsof je broekspijpen een andere kleur hebben
Auwquote:Op zondag 13 juli 2025 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]nee
logee is te zwaar geworden en die wilde in zwembad dat ik dr eff gooide
mja, zolang we maar lol hebben, ik geef vanzelf wel aan, joh kannie meerquote:
quote:Onze logee vindt het prima, die hupst lekker rond
https://nl.pepper.com/kor(...)ladebezorgdnl-363221quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
@:Kwiwi
Gekocht
https://www.amazon.nl/Bri(...)0BVMX25K1/ref=sr_1_1
Veel plezierquote:Op maandag 14 juli 2025 07:02 schreef Karzai het volgende:
De dames hebben helaas dik verloren.
Wij plakken er nog een dagje tegenaan en nemen na het ontbijt de trein naar luzern
fiets zoekenquote:
Prima tochquote:Op maandag 14 juli 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
fiets zoeken
morgen afspraak voor wifi gezeik bij iemand.
misschien paar dagen even weg naar buitenland (afhankelijk van kosten want fiets eerst)
huishouden enzo
gamen uiteraard
verder nog niet echt plannen
oh, ik vind het zeker prima maar moet wel oppassen dat ik niet helemaal niks doe en aan het einde van de vakantie iets heb van: euhmm wat heb ik precies gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2025 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima tochBeste vakanties zijn die waarin je gewoon lekker kunt doen waar je zin in hebt op dat moment, vind ik zelf althans.
Is het een bijzondere etappe vandaag?quote:Op maandag 14 juli 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag half dagje werken. Vanmiddag vrij genomen om Tour etappe te kijken.
Zelfs als zou je 'niks' doen, zolang je maar lekker hebt kunnen ontspannen denk ik danquote:Op maandag 14 juli 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik vind het zeker prima maar moet wel oppassen dat ik niet helemaal niks doe en aan het einde van de vakantie iets heb van: euhmm wat heb ik precies gedaan?
Altijd he, 14 juli.quote:
dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 14 juli 2025 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs als zou je 'niks' doen, zolang je maar lekker hebt kunnen ontspannen denk ik dan
Iets van 6 en 7 bergen van de 2e categorie inclusief finish berg op. Dus dat kan wel spektakel worden of Pogi draait het gas op z'n brommer verder open en pakt minuten op de concurrentie.quote:
Ah ja, de quatorze juilletquote:Op maandag 14 juli 2025 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd he, 14 juli.
En verder: de eerste bergenMaar liefst 7 cat 2 cols vandaag. Tot nu toe alleen maar cat 3 en 4 gezien.
Bedankt voor je bloemetje.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DMC9OpYM-Fy/
wat een hondenleven...quote:Op maandag 14 juli 2025 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo slecht geslapen![]()
Ik stond om 3 uur buiten met een hond.
We gaan het niet redden he. Wij homo sapiens. Als soortquote:Op maandag 14 juli 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DMC9OpYM-Fy/
Meneer moest heel nodig plassen, tja doe ik niets aan.quote:
Saammoerigheid.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:
Oh meer mensen zijn moe vandaag? Fijn, of niet fijn maar wel voor de saamhorigheid
Ik ben zekers moe ja.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:
Oh meer mensen zijn moe vandaag? Fijn, of niet fijn maar wel voor de saamhorigheid
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan het niet redden he. Wij homo sapiens. Als soort
Op naar het volgende bonfire!quote:
Paard?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op naar het volgende bonfire!
Present.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:
Waarom moet het leeg?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
goh, verbazingwekkend, flink deel van mn buren hebben hun balkon niet leeg
benieuwd wanneer er weer een boze mail in de mailbox beland
ik had wel een windje in de slaapkamerquote:Op maandag 14 juli 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je vannacht geen plafonddienst had, ben je dan wel mens?
Tevens was het ook vieswarm zonder ook maar een zuchtje wind.
Ik vond het ook wel klam of ik zit in de overgang.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je vannacht geen plafonddienst had, ben je dan wel mens?
Tevens was het ook vieswarm zonder ook maar een zuchtje wind.
Ik kan vanuit mijn beleving bevestigen dat je nog niet in de overgang zit.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel klam of ik zit in de overgang.
Dark Souls niet kennenquote:
Ik doe ook meequote:Op maandag 14 juli 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:
Dat is dan weer fijn.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan vanuit mijn beleving bevestigen dat je nog niet in de overgang zit.
Wil ik niet kennen, is een ander verhaalquote:
Dat welquote:
Zelfs ik had het warm onder mijn zomerdekbed. Of we moeten samen in de overgang zijn... maar dat schat ik zo in van niet.quote:
Nep-gamert.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil ik niet kennen, is een ander verhaal
Gatekeepen.quote:
Over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 14 juli 2025 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gatekeepen.
Ik doe geen soulslike/roguelikes/lites. Vind ik echt geen reet aan.
Zo warm is het toch niet?quote:
Nee, maar wel benauwd.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo warm is het toch niet?
Ohwquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe ook mee
Gister weer dosisverhoging dus vandaag alles weer loodzwaar en super slaperig en alles
quote:
Wat gaat niks worden¿quote:
Ik ook. Paar uur of zo.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, had ook liever onweer gehad.
volgens mijn telefoon is het dat nu..quote:Op maandag 14 juli 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kan het niet gewoon 21 graden zijn?
Van die kumihimo bandjesquote:Op maandag 14 juli 2025 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Misschien moeten we soort groepsamrbandjes maken
Hier is het warmer en wordt het warmerquote:Op maandag 14 juli 2025 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het dat nu..
RIPquote:Op maandag 14 juli 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het warmer en wordt het warmer
RIZquote:Op maandag 14 juli 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het warmer en wordt het warmer
Dit jaquote:Op maandag 14 juli 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Er staat nul wind, dus het voelt nog benauwder.
Toch wel grappig hoe belevingen kunnen verschillen.quote:
Dat je nog leeftquote:Op maandag 14 juli 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Sinds 2:00 vannacht is de temperatuur in mijn huis boven de 23 graden, inmiddels 24,7. Topshow.
Mensen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Hier in de buurt een motorrijder onderuit gegaan bij een eenzijdig ongeluk.
1. Geen beschermende kleding.
Wat een idioot.
2. Deed een wheelie
Dat is NK zijn motto: ik klaag, dus ik besta.quote:
De kans wordt bij elke schuiver een stukje kleiner. Wie weet zijn zijn teelballen tot een dusdanig niveau afgeschuurd op het asfalt dat voortplanting al niet meer mogelijk is.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat dit zich nog voort kan planten.
quote:Op maandag 14 juli 2025 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kans wordt bij elke schuiver een stukje kleiner. Wie weet zijn zijn teelballen tot een dusdanig niveau afgeschuurd op het asfalt dat voortplanting al niet meer mogelijk is.
Jij bent een beelddenker?quote:
Ik heb niet eens ballen en ik voel ditquote:
Druppels in F1 termenquote:
Maar er is geen F1 in mijn achtertuinquote:
Dan gaan we dat regelen @Nattekat en @TheStigsDutchCousinquote:Op maandag 14 juli 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar er is geen F1 in mijn achtertuin
*Zet noise cancelling koptelefoon opquote:Op maandag 14 juli 2025 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaan we dat regelen @:Nattekat en @:Thestigsdutchcousin
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 14 juli 2025 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Zet noise cancelling koptelefoon op
*circuit aanlegt*quote:Op maandag 14 juli 2025 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaan we dat regelen @:Nattekat en @:Thestigsdutchcousin
Als motorrijder geen medelijden mee.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat een idioot.
2. Deed een wheelie
quote:
*Poort op slot doetquote:
*over poort stapt*quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even lekker allemaal vers fruit gehaald. Appels, aardbeien, meloen, citroen en limoen. Heerlijk.
Nu ik wat meer tijd heb, even de koelkast, vriezer en voorraadkast plunderen om alle resten op te maken. Gister een stuk kipfilet in de marinade gezet met een potje waarvan ik niet meer weet wat erin zit. Maar rook lekker.
@Nattekatquote:
dARWIN AWARDquote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat een idioot.
2. Deed een wheelie
dArWiN aWaRdquote:
Konijnen en dingen slopen.. je verwacht het niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ons logeerkonijn sloopt een kartonnen doos
Hij zit in de doos en heel dat ding schudt heen en weerquote:Op maandag 14 juli 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Konijnen en dingen slopen.. je verwacht het niet.
@EttovanBelgiequote:Op maandag 14 juli 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig laat overdag ook prima zien dat ze uren van huis kan zijn dus als ze nu tegen 05:00 naar buiten gaat (en ik verder ga slapen) dan doe ik de deur maar standaard dicht tenzij kutweer.
Ik werd vanochtend weer wakker gemaakt door Hedwig die achter een vlinder aan zat in de woonkamer. 😑Vlinder heb ik weer netjes naar buiten gelaten oh en de kat meteen ook.
Kattenluikje naar de schuur? Heb je ook nooit een vreemde kat in je huis, maar wel schuilplekquote:Op maandag 14 juli 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog zo'n hokje/huisje kopen voor buiten waar ze in kan schuilen mocht het toch regenen ofzo en ik ben er even niet.
Die kan wel onder een struik kruipen hoor. Dat gepamper de hele tijd maar.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog zo'n hokje/huisje kopen voor buiten waar ze in kan schuilen mocht het toch regenen ofzo en ik ben er even niet.
Ik heb helaas geen schuur alleen een gezamenlijke voor fietsen.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kattenluikje naar de schuur? Heb je ook nooit een vreemde kat in je huis, maar wel schuilplek
Je laat je kind toch ook niet buiten zitten in de onweer?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kan wel onder een struik kruipen hoor. Dat gepamper de hele tijd maar.
Dat is jammer.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen schuur alleen een gezamenlijke voor fietsen.
Nou ik vind het wel een fijn idee dat ze dan met kutweer wel goed droog kan schuilen vlakbij de deur.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kan wel onder een struik kruipen hoor. Dat gepamper de hele tijd maar.
Interessante baan wel?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
Weer een ander nummer met computerstemrecruiter met baanaanbod
Snap ook niet waarom dit raar zou zijn. Veel mensen met een kat die naar buiten gaat hebben een kattenluikje in de deur zodat ze naar binnen kunnen als ze weg zijn en het is ineens kutweer maar dat is hier geen optie.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je laat je kind toch ook niet buiten zitten in de onweer?
En het is ook voor hagel, en sneeuw en vrieskou enzo
1 miljoen miljard per dag verdienenquote:
Minstens welquote:Op maandag 14 juli 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 miljoen miljard per dag verdienen
Shit had je net die andere baan aangenomen.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 miljoen miljard per dag verdienen
Scammer, blokkeren.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
Banaanbod.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
Wow thanks! Dat had ik zelf nog niet bedacht. Net al mijn spaargeld overgemaakt zodat ze mijn aanstelling in orde konden makenquote:
Banaanquote:Op maandag 14 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
Banaanquote:
quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 14 juli 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Welke van Harry Potter ga ik als volgende kopen? 🤔
[ link | afbeelding ]
Volgens mij moet je daarna iets inspreken of zo.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die scam werkt eigenlijk?
Heb je gekoekeloerd?quote:
Uncanny.quote:
Nee ze vragen je om dat nummer toe te voegen op whatsappquote:Op maandag 14 juli 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarna iets inspreken of zo.
quote:
Ja dat scheeltquote:Op maandag 14 juli 2025 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klein kamertje, maar prima voor een paar weekjes...
https://www.intertoys.nl/(...)&utm_campaign=308958quote:Op maandag 14 juli 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Welke van Harry Potter ga ik als volgende kopen? 🤔
[ link | afbeelding ]
Yupquote:Op maandag 14 juli 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat scheelt
Gewoon ff een soort vakantie en daarna heb je een eigen huisje
Betaal jij dat voor Ama??quote:Op maandag 14 juli 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
@:ama
https://www.lego.com/nl-nl/product/hogwarts-castle-71043?gQT=2
[ afbeelding ]
Neequote:
Er is geen ander antwoord dan deze.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra je zelf eerst moet betalen voor een baan, klopt het al niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
https://www.fraudehelpdes(...)iant-vacaturefraude/
Ah, zo dus
Ik heb banaanbrood in de aanbiedingquote:Op maandag 14 juli 2025 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is het banaanbroodbanaanbod van je bakbanaanbroodmachine.
Hoe maak jij je bananenbrood? Ik bedoel, welke ingrediënten.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb banaanbrood in de aanbieding
quote:
Maak je dat ook voor ons? Of is dit nu een banaanvraag?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik vanmiddag weer een portie banaanijs maken
Banaan (joh), amandelmeel, kaneel en/of speculaaskruiden, beetje vanille aroma. Soms wat pecan/walnoten erin, soms cacaopoeder en stukjes pure chocola, soms blauwe bessen oid..quote:
Ja dat is de vraagquote:Op maandag 14 juli 2025 13:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maak je dat ook voor ons? Of is dit nu een banaanvraag?
Ja maar neemt veel ruimte in. Als ik weer een grote set koop ooit van Harry Potter dan moet ik echt eerst goed nadenken welke. Deze is niet zo groot als de hele grote Hogwarts set maar toch.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh ja deze was ik even vergeten, deze wil ik sowieso ook nog ja.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)&utm_campaign=308958
??
O ja blauwe bessen heb ik ook al eens gedaan. De laatste was met appel, walnoten en kaneel. De appels om het zoet te maken want geen suiker. Die was het lekkerste toe nu toe vond ik. Maar vooral de stukjes noten erin isquote:Op maandag 14 juli 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Banaan (joh), amandelmeel, kaneel en/of speculaaskruiden, beetje vanille aroma. Soms wat pecan/walnoten erin, soms cacaopoeder en stukjes pure chocola, soms blauwe bessen oid..
Ja appel/noten/kaneel heb ik ook wel eens gemaaktquote:Op maandag 14 juli 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja blauwe bessen heb ik ook al eens gedaan. De laatste was met appel, walnoten en kaneel. De appels om het zoet te maken want geen suiker. Die was het lekkerste toe nu toe vond ik. Maar vooral de stukjes noten erin isVanille aroma kan ik volgende keer wel proberen.
quote:
In de meeste bananenbrood recepten staat 1 tl kaneel inderdaad, of een halve. Hallo, daar kan makkelijk een eetlepel van inquote:Op maandag 14 juli 2025 13:54 schreef essnhills het volgende:
Lijkt het meeste op deze van Rutgerbakt
Ingrediëntenlijst
Voor het beslag
3 eieren
300 gr rijpe banaan, gewogen zonder schil (2-3 bananen)
1 tl kaneel
snuf zout
150 gr fijne of grove havervlokken
1 tl bakpoeder
75 gr rozijnen
Maar dan dus met amandelmeel ipv havermout. Eventueel een mengeling, dat kan ook. Zelfde hoeveelheid qua gewicht.
En eerder een el (of 2) speculaas/kaneel ipv een miezerige tl
Ja preciesquote:Op maandag 14 juli 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de meeste bananenbrood recepten staat 1 tl kaneel inderdaad, of een halve. Hallo, daar kan makkelijk een eetlepel van in
Dumb goat.quote:Hello, I'm a teen girl from Europe. Specifically, the Netherlands. And we, ofcourse, don't have English as our main language. We have Dutch as the main language. But what I find stupid is when I find a Harry Potter book I want to read... All the names have been translated. I'll give some examples. Hermione Granger becomes Hermelien Griffel. Hogwarts is now Zweinstein and Gilderoy Lockhart? Oh, you mean Gladianus Smalhart? Like, why do you need to translate the names? It's like going to a person named Chris and saying: "Hallo Henk!" it's not their name.
Is there a specific reason books and movies do this when it's translated to another language? Or is it so that people who don't know English can pronounce the names? I just find it stupid. Thank you for reading
Terwijl hij niet meer eens bol is maar gewoon een normaal figuur heeft tegenwoordig. Maar goed hij wordt ook steeds meer gewoon bij zijn volledige naam genoemd in plaats van die stomme bijnaam.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:58 schreef bitterbal het volgende:
'Bolle Jos' moet ruim 96 miljoen euro betalen aan Staat
De veroordeelde drugscrimineel Jos L. moet de Staat ruim 96 miljoen euro betalen. Dat heeft de rechtbank bepaald in de ontnemingszaak tegen L., die ook bekendstaat als Bolle Jos.
https://nos.nl/artikel/25(...)ro-betalen-aan-staat
Moet elke keer gniffelen om de naam
Ja vreemd idd, dat ze Nederlandse namen gebruiken voor een Nederlandse vertaling van een serie oorspronkelijk bedoeld voor kinderenquote:
Ik vond de vertaling in het Nederlands eigenlijk best goed in elkaar zitten. Ook met bepaalde grappen enzoquote:Op maandag 14 juli 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
iK kAn HeEl GoEd eNgElS mAaR hErKeN dE VeRwIjZiNgEn In NaMeN nIeT eEns
Ergens vind ik het wel een punt hebben. Je naam verandert niet als je in een ander land gaat wonen, waarom wel in boeken als die vertaald worden naar het Nederlands.quote:
Locaties en spreuken en kruiden enzo zijn ook vertaald, gewoon lekker in het Engels laten, alsof de doelgroep niet 10 jaar oud is. 'weeeeh ik kan goed Engels'. Rot op joh.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vreemd idd, dat ze Nederlandse namen gebruiken voor een Nederlandse vertaling van een serie oorspronkelijk bedoeld voor kinderen
Stel even dat het boek oorspronkelijk Russisch was en de namen worden niet vertaald. Succes ermee.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel een punt hebben. Je naam verandert niet als je in een ander land gaat wonen, waarom wel in boeken als die vertaald worden naar het Nederlands.
Dat weet je pas in boek 4quote:Op maandag 14 juli 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Hurmaine ggggranger
Op z'n Nederlands lezen dit.
Als je al weet hoe je Hermione überhaupt uit moet spreken.
al leest een kind dan Her Mie O Nequote:Op maandag 14 juli 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Hurmaine ggggranger
Op z'n Nederlands lezen dit.
Als je al weet hoe je Hermione überhaupt uit moet spreken.
Nice.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb banaanbrood in de aanbieding
Ahhquote:Op maandag 14 juli 2025 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
al leest een kind dan Her Mie O Ne
boeie.
dat meisje houd gewoon haar eigen naam en wij komen haar toch niet tegen op straat
Het heet 'aanpassen aan de doeltaal', wordt echt voortdurend gebruikt. Blijkbaar werkt het naadloos want je merkt het nu alleen omdat je de Engelse films kent waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
al leest een kind dan Her Mie O Ne
boeie.
dat meisje houd gewoon haar eigen naam en wij komen haar toch niet tegen op straat
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Had je dat verhaal meegekregen over dat 17 jarige meisje wat in februari ofzo haar moeder en stiefvader had vermoord en daarna op TikTok heel zielig deed en vroeg of mensen wouden helpen met zoeken naar de dader enz.
Haar 5 of 6 jarige zusje heeft haar ouders (volgens mij was het wel de vader van het zusje) vermoord in bed gevonden. Nou ja vorige week had haar biologische vader haar op het politiebureau afgezet dus ze zit nu eindelijk vast.
quote:Op maandag 14 juli 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Ik denk dat het gaat over een 17 jarige meisje wat in februari ofzo haar moeder en stiefvader had vermoord en daarna op TikTok heel zielig deed en vroeg of mensen wouden helpen met zoeken naar de dader enz.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |