quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Ferdii het volgende:
Zonde van de etappe voor matje, had gewoon lekker gaan chillen in het peleton
Mooi dat die nog verloren heeft. Vuile klootzakquote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Szura het volgende:
Wat een idiote slinger weer van lompe Milan op 400m van de streep
Die andere ploegen toch mooi een plekje hoger geëindigd in de top 10 dankzij hun inzetquote:Op zondag 13 juli 2025 16:54 schreef silverhill het volgende:
Het grappige is dat van alle sprintploegen, dat ik Lidl en Quick Step het minst op kop heb gezien. Dat is toch bizar, die lachen zich stuk.
Standaard verhaal eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dommie trekt de sprint aan voor ja wie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 juli 2025 16:50 schreef Momo het volgende:
Stoorzenders in het peloton, kunnen ze geen vieze scheet laten?
Proficiat Penhoet!quote:
Kristie? Die wedstrijd begint toch zometeen pas?quote:
Tom Waes ben jij het?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit was een perfecte etappe om aan de drank te gaan.
Ik weet dat het niet je favoriete ploeg is, maar dat lijkt me nogal een boude stelling na vandaag.quote:
Hij zit.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk nog even grondliggen om deze dag af te maken.
Tegen wie spelen diequote:
Tsja, Van der Poel en Rickaert hebben zich ook blind gereden voor NIX.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:56 schreef Zwoerd het volgende:
Al die ploegen rijden om Merlier de zege tegeven.
Mooie 15e plaats nog voor Groenewegen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vooral Jayco met een disasterclass. Die hebben echt de hele ploeg opgerookt voor, ja, voor wat eigenlijk.
Je sprinttrein opofferen in een gegarandeerde sprint etappe.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet je favoriete ploeg is, maar dat lijkt me nogal een boude stelling na vandaag.
Goed voor hem dat ze de strijdlust niet aan Mathieu gaven danquote:Op zondag 13 juli 2025 17:00 schreef Slobeend het volgende:
Jonas wilde de rode rugnummers, goede reden.
Voor dit soort kromme zinnen ook.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Je sprinttrein opofferen in een gegarandeerde sprint etappe.
Elke andere ploeg andere ploeg wordt in WLR daarvoor doormidden gezaagd.
Op zich hoeft Alpecin niet het werk op te knappen van het peloton, ze hadden er met Groves alleen meer uit kunnen halen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Je zal maar zo zuur in het leven staan.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |