Als je er niet mee om kan gaan is elk stuk gereedschap onvoldoende, een echte klusser heeft geen dure merken nodig om iets moois en goeds te maken, het maakt het wel makkelijker als je wel capabel bentquote:Op zondag 13 juli 2025 14:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is Festool voor gereedschap wat Shoei is voor helmen?
Als je niet blank bent dan heb je ook geen Festool nodig want ik heb nog nooit een getinte man zelf zien klussen aan z'n huis. Dat is vooral een hobby voor blanke huisvadertjes.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:40 schreef Rozevla het volgende:
Ik sta te zagen in m’n tuin met m’n hele mooie gereedschap van Festool ( want ik ben blank en succesvol dus ik koop echt niet van dat knaken gereedschap) begint het weer te regenen.
Nee ik zou het meer vergelijken met Arai dan.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is Festool voor gereedschap wat Shoei is voor helmen?
En dan heb je nog Schubert.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ik zou het meer vergelijken met Arai dan.
Ik vind het gewoon een kutnaam voor een helm. Daarom.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom? Top of the line spul hoor.
Ze zijn ook niet zo stylish als een Shoei, maar overwoog er wel één aangezien het een Duits merk is.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kutnaam voor een helm. Daarom.
Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens hiermee, met uitzondering van dingen waar flink wat kracht op moet komen te staan. Als ik een doppenset van de Heuts ga halen en daarmee écht kracht moet zetten is de kans dat het "knak" zegt op de verkeerde wijze aannemelijk. Met een kwaliteits doppenset, van Gedore bijvoorbeeld, ga ik toch echt een heel end verder komen.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je er niet mee om kan gaan is elk stuk gereedschap onvoldoende, een echte klusser heeft geen dure merken nodig om iets moois en goeds te maken, het maakt het wel makkelijker als je wel capabel bent
Getinte mannen klussen inderdaad nooit aan huizen die breken daar in.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je niet blank bent dan heb je ook geen Festool nodig want ik heb nog nooit een getinte man zelf zien klussen aan z'n huis. Dat is vooral een hobby voor blanke huisvadertjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |