SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maakt het toch geen rare vraag, als je zelf niet weet hoe dat eraan toe gaat? Ik had zelf geen idee dat er filmpjes werden gemaakt. Zag al helemaal voor me dat je de verkeerde treft en achteraf ineens een aangifte aan je broek hebt hangen. Nou dan ben je mooi de sjaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Ik mag toch aannemen dat bondage precies weet hoe dit moet. En ook dat hij precies weet welke mensen hij hiervoor uitkiest.
Omdat dat het onderwerp van gesprek was wellicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dat geldt voor zoveel situatiesen wordt nu gedaan alsof dit expliciet hierbij nodig is, die volg ik niet
Hier ookquote:
Omdat je dan dit soort reacties krijgt:quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt het toch geen rare vraag, als je zelf niet weet hoe dat eraan toe gaat? Ik had zelf geen idee dat er filmpjes werden gemaakt. Zag al helemaal voor me dat je de verkeerde treft en achteraf ineens een aangifte aan je broek hebt hangen. Nou dan ben je mooi de sjaak.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan een collega maandag vastbinden op haar bureaustoel om het eens te testen?
"Hey Ans, ik zie dat je even niks te doen hebt".quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan een collega maandag vastbinden op haar bureaustoel om het eens te testen?
Op zich niet maar ik weet dat websites die dit soort content aanbieden hun modellen een document laten tekenen waar in staat dat het vrijwillig was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dat geldt voor zoveel situatiesen wordt nu gedaan alsof dit expliciet hierbij nodig is, die volg ik niet
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat dat het onderwerp van gesprek was wellicht.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat je dan dit soort reacties krijgt:
[..]
Jij bent de ervaringsdeskundige hierquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Op zich niet maar ik weet dat websites die dit soort content aanbieden hun modellen een document laten tekenen waar in staat dat het vrijwillig was.
Het is niet ondenkbaar maar wil het zo gek niet maken. Gewoon een foto of video waar duidelijk te zien is dat het niet onder dwang was is wel voldoende.
commerciele websites? vind ik wat logischerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Op zich niet maar ik weet dat websites die dit soort content aanbieden hun modellen een document laten tekenen waar in staat dat het vrijwillig was.
Het is niet ondenkbaar maar wil het zo gek niet maken. Gewoon een foto of video waar duidelijk te zien is dat het niet onder dwang was is wel voldoende.
Wat is juridisch het verschil als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat je dan dit soort reacties krijgt:
[..]
Ik doe altijd de deur op slotquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Zullen we het erop houden dat we hier een andere visie in hebben? Ik ga morgen naar mn ouders, die doen de deur op slot als we gaan slapen. Niemand die me zal vragen of ik een verklaring heb ondertekend
ik ook, maar dan met de ketting want ben bang voor brand en dat dan de deur op slot zou zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe altijd de deur op slot
Jup, commerciële sites. Die zijn natuurlijk aan nog meer regels gebonden, namelijk ook bewijs dat het model 18+ is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
commerciele websites? vind ik wat logischer![]()
en in misbruikgedoe heeft niemand zin maar alles zien als 'stel dat iemand' lijkt me heftig leven
Ja en ik vind het ook totaal overdreven om voor ieder rood stoplicht te stoppen, wil nog niet zeggen dat mijn mening de wet is. (jammer wel)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
commerciele websites? vind ik wat logischer![]()
en in misbruikgedoe heeft niemand zin maar alles zien als 'stel dat iemand' lijkt me heftig leven
Ja, daarom komen er hier nog grendels opquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, maar dan met de ketting want ben bang voor brand en dat dan de deur op slot zou zitten
Eigenlijk niks toch? Of je dat nou privé doet of op kantoor, maakt niks uit. Je zult alleen misschien een beetje vreemder aangekeken worden op je werk dan @bondagequote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is juridisch het verschil als ik vragen mag?
Krijg ik weer een foei mailtje van HR.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niks toch? Of je dat nou privé doet of op kantoor, maakt niks uit. Je zult alleen misschien een beetje vreemder aangekeken worden op je werk dan @:bondage
Als ze vindt dat ze je daar gijzelen mag je gewoon de politie bellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Zullen we het erop houden dat we hier een andere visie in hebben? Ik ga morgen naar mn ouders, die doen de deur op slot als we gaan slapen. Niemand die me zal vragen of ik een verklaring heb ondertekend
aan je UI te zien ben je al een aardig eindje ingepaktquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg ik weer een foei mailtje van HR.
Niemand bij mij op het werk die weet wat ik nog meer doe in mijn vrije tijd. Hoeven ze ook niet te weten. Collega's vastbinden doe ik niet aanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niks toch? Of je dat nou privé doet of op kantoor, maakt niks uit. Je zult alleen misschien een beetje vreemder aangekeken worden op je werk dan @:bondage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |