SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Het zou toch zonnig zijn vandaag?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
Het is best wel grijs buiten, zal @:Budapestenaar wel weer geregeld hebben
Dat dacht ik ook, al het maar niet zo bewolkt broeierig benauwd gaat wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou toch zonnig zijn vandaag?
hmm, als dat hier ook zo is moet ik maar gauw wat gaan doen..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
om 10 uur komt de zon eruit en loopt de temp op
Het zonnetje slaapt lekker uit vandaagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
om 10 uur komt de zon eruit en loopt de temp op
Voor mij als geograaf is dit natuurlijk nauwelijks serieus te nemenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, denken jullie zo over de provincie?
[ afbeelding ]
Ten westen van Enschede is een vergadertafel. Daar moeten ook leidingen naartoe.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij als geograaf is dit natuurlijk nauwelijks serieus te nemen
Vind die 'heuvelrug' wel erg vlakquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, denken jullie zo over de provincie?
[ afbeelding ]
lol leidingen? druk berekeningen. hahahaha. echt ik heb die hele wateropleiding gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ten westen van Enschede is een vergadertafel. Daar moeten ook leidingen naartoe.
Ja maar geen transportleiding.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ten westen van Enschede is een vergadertafel. Daar moeten ook leidingen naartoe.
Jawel hoor, er komen twee nieuwe transportleidingen van de IJssel naar Twente. Daar gaat dit plaatje over.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik was naar het kitesurfen gegaan want volgens windguru was de wind goed. Kom ik daar. geen wind
Ja maar niet naar die vergadertafel he. Dat is een beetje onzin. Eigenlijk is heel veel op dat plaatje een beetje onzin.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel hoor, er komen twee nieuwe transportleidingen van de IJssel naar Twente. Daar gaat dit plaatje over.
Daar weet Fles alles over.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef kree het volgende:
maarre jullie in het oosten hebben toch alleen grondwater als drinkwater?
er zit een verschil tussen trouwens best wel dat hele proces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |