moet ik zelf wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terechte klacht. Mensen die op anoniem gaan zijn grote sukkels.
Log dan uit en post nooit meer als je niet meer wil posten op het forum
Valt dit onder crewbash nu je onder andere je directe collega @Flitsbezorger een grote sukkel hebt genoemd?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij is het account flitsbezorger niet op anoniem gegaanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:24 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Valt dit onder crewbash nu je onder andere je directe collega @:flitsbezorger een grote sukkel hebt genoemd?
waarom roezenjager aanhalenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarmee bedoel ik onze vriend roesjesjager
Staat dat al zo in je agenda ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:41 schreef Durmada het volgende:
Hoezo is dat nu weer een probleem? Binnen drie jaar ben ik ook #anoniem.
Over 3 jaar heeft AI alle macht in handen. Je moet voor die tijd op alle platformen anoniem gaan.quote:
Helaas, iets met een ‘brug’ in rotterdamquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij is het account flitsbezorger niet op anoniem gegaan
Ik zit nog niet zo lang op FOK!, maar ik kan me goed voorstellen dat als je je bijvoorbeeld op je 16e hebt aangemeld, je toen dingen hebt gezegd waar je later anders over denkt. Als een toekomstige werkgever dat soort oude berichten zou terugvinden, snap ik heel goed dat je die liever niet meer online hebt staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe vindt je werkgever dit dan terug? Zet jij op je c.v. Fok username: proffesioneleidoot?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:00 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik zit nog niet zo lang op FOK!, maar ik kan me goed voorstellen dat als je je bijvoorbeeld op je 16e hebt aangemeld, je toen dingen hebt gezegd waar je later anders over denkt. Als een toekomstige werkgever dat soort oude berichten zou terugvinden, snap ik heel goed dat je die liever niet meer online hebt staan.
Hahaha als het zou kunnen zou ik het doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoe vindt je werkgever dit dan terug? Zet jij op je c.v. Fok username: proffesioneleidoot?
Zulke dingen. En ook als je zelf het liefste in een groot gat in de grond wil verdwijnen als je oude posts terug ziet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:00 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik zit nog niet zo lang op FOK!, maar ik kan me goed voorstellen dat als je je bijvoorbeeld op je 16e hebt aangemeld, je toen dingen hebt gezegd waar je later anders over denkt. Als een toekomstige werkgever dat soort oude berichten zou terugvinden, snap ik heel goed dat je die liever niet meer online hebt staan.
Gelukkig mogen mensen dat lekker zelf bepalenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn echt vieze flikkertjes jaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag @kastanova maarquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:02 schreef Document1 het volgende:
Hoe vindt je werkgever dit dan terug? Zet jij op je c.v. Fok username: proffesioneleidoot?
Sommige mensen kunnen zich gekwetst voelen door dingen die op dit forum gebeurenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig mogen mensen dat lekker zelf bepalen![]()
Tevens mensen die zich druk maken om mensen die op anoniem gaan![]()
Dan is je eigen leven niet boeiend genoeg.
Ja, dat ook en sommige mensen hebben/hadden zoveel privé-meuk gepost dat ze, ondanks hun 'anonieme' username, toch makkelijk te herleiden zijn/waren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Sommige mensen kunnen zich gekwetst voelen door dingen die op dit forum gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |