Gewoon pannenkoekenmix, eieren en melk in de juiste verhouding, wat kan er mis gaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
beter recept zoeken. Een goede pannenkoek is fantastisch.
Nee man een pannenkoek moet gewoon naturel zijn, niet allerlei vleeswaren erin verwerkenquote:en experimenteren met de toppings. Salami meebakken en dan eten met stroop, bijvoorbeeld
Een pannenkoek moet helemaal niks, dat is juist het mooie.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gewoon pannenkoekenmix, eieren en melk in de juiste verhouding, wat kan er mis gaan.
De truc zit hem dan nog meer in het bakken zelf.
[..]
Nee man een pannenkoek moet gewoon naturel zijn, niet allerlei vleeswaren erin verwerken
Erg zen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een pannenkoek moet helemaal niks, dat is juist het mooie.
Heb daar vele jaren geleden tijdelijk gebruik van moeten maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik eet liever dingen van de voedselbank
Pannenkoekenmix? Gewoon bloem en een snufje zout.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gewoon pannenkoekenmix, eieren en melk in de juiste verhouding, wat kan er mis gaan.
[..]
Nee man een pannenkoek moet gewoon naturel zijn, niet allerlei vleeswaren erin verwerken
lekker jagermeisterpannenkoekquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef ToT het volgende:
Een jagerspannenkoek vind ik overigens wel errug lekker!Met wildragout en metworst enzo!
maakt niet uit waar ik pankoek eetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
beter recept zoeken. Een goede pannenkoek is fantastisch.
En experimenteren met de toppings, natuurlijk.
Salami meebakken en dan eten met stroop, bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet de kaneel, amateurquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Pannenkoekenmix? Gewoon bloem en een snufje zout.
Standaard hier 500gr bloem, 1l melk en 4 eieren.
Dat is prima als je zoete pannenkoeken wil maken, bij hartige pannenkoeken laat ik dat achterwege.quote:
Ik vond het juist geweldig!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb daar vele jaren geleden tijdelijk gebruik van moeten maken.
Hell to the fuck no!
Op zich kan kaneel best met hartig, maar ik hou ook meer van een beslag zonder smaakjes als kaneel en vanille.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat is prima als je zoete pannenkoeken wil maken, bij hartige pannenkoeken laat ik dat achterwege.
Dat zijn in de praktijk ook regelmatig pannenkoeken kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik eet liever dingen van de voedselbank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |