abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218186474
Advies aan kabinet: miljardenbezuiniging nodig, zet mes in AOW en zorg

Den Haag - Om het begrotingstekort op lange termijn op peil te houden én een buffer over te houden voor financieel zware tijden, moet het volgende kabinet 7 miljard euro bezuinigen. En op lange termijn is ingrijpen in de AOW onvermijdelijk, bijvoorbeeld door gepensioneerden ook premies te laten betalen of de AOW-leeftijd sneller te laten stijgen.

WTF? :(

Ja hallo, hoe moet ik straks rondkomen?

Ik zet deze onder VER om twee redenen: het artikel staat achter een betaalmuur:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-zorg/77231881.html

en om VER op te krikken, om staks al dat KLB-gepeupel hier naar toe te krijgen, zodat we een beter KLB krijgen.
pi_218186933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 18:22 schreef Vincent_student het volgende:
Advies aan kabinet: miljardenbezuiniging nodig, zet mes in AOW en zorg

Den Haag - Om het begrotingstekort op lange termijn op peil te houden én een buffer over te houden voor financieel zware tijden, moet het volgende kabinet 7 miljard euro bezuinigen. En op lange termijn is ingrijpen in de AOW onvermijdelijk, bijvoorbeeld door gepensioneerden ook premies te laten betalen of de AOW-leeftijd sneller te laten stijgen.

WTF? :(

Ja hallo, hoe moet ik straks rondkomen?

Ik zet deze onder VER om twee redenen: het artikel staat achter een betaalmuur:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-zorg/77231881.html

en om VER op te krikken, om staks al dat KLB-gepeupel hier naar toe te krijgen, zodat we een beter KLB krijgen.
dus wij moeten met gebochelde ruggetjes tot onze 70ste werken omdat die buitenlanders naar de efteling willen?
  vrijdag 11 juli 2025 @ 19:30:50 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218186944
als het verschil met andere landen nog veel groter gaat worden ga ik daar wel met pensioen de groeten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218191922
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
als het verschil met andere landen nog veel groter gaat worden ga ik daar wel met pensioen de groeten
Als je met pensioen naar het buitenland gaat, vang je nog steeds je pensioen vanuit Nederland.
pi_218191932
Niet in immigratie, klimaat, stikstof, defensie...
pi_218192137
Wouter Bos was zijn tijd ver vooruit
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 15:17:42 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218192307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 14:19 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Als je met pensioen naar het buitenland gaat, vang je nog steeds je pensioen vanuit Nederland.
daarom vertrek ik morgen!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')