Even serieus dames (en heren, en alles daartussen): wat een godsgeschenk is dat subforum KLB toch
Soms heb je van die dagen dat alles tegenzit. Je stoot je teen, je koffie valt om, je baas ademt weer eens irritant, je computer besluit spontaan z’n eigen taal te spreken en of je nou op Windows of Linux zit, er duikt altijd wel een vage foutmelding op die nergens op slaat. En alsof dat nog niet genoeg is krijg je weer zo’n popup waarvan je denkt: als ik nu klik, start ik dan per ongeluk een kernoorlog of installeer ik weer Yahoo Toolbar
En dan weet je: ik moet naar KLB
Een plek waar je alles eruit kunt gooien. Waar mensen je begrijpen, of in elk geval doen alsof. Waar je een virtuele schop onder je kont krijgt of juist een warme digitale knuffel. Waar iemand je probleem niet oplost, maar er wel een meme van maakt
Voor mij is KLB een soort thuiskomen, maar dan met mensen die net zo gestoord zijn als ik. Je hoeft niks uit te leggen, want iedereen is hier al boos op iets
KLB is therapie, alleen betaal je niet per sessie maar met je waardigheid. En zelfs dat krijg je meestal weer terug, als je niet te veel caps lock gebruikt
En het mooiste van alles: FOK! is goedkoper dan een psycholoog. Geen eigen risico, geen wachttijd, en de diagnose krijg je meestal in hoofdletters
Lang leve KLB. De plek waar klagen kunst is, chaos troost biedt en een off-day gewoon forumvoer is
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.