Tja, lastig als je amper tot geen ramen kunt zien, noch het concept snapt van een doorzichtige "muur". RIP, roodborstjes zijn mooie diertjes.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik werk dus ergens en vanmiddag ging ik roken naast dat gebouw, lag er gewoon een dood roodborstje ofzo met zn pootjes omhoog levenloos, beroofd van elke ziel die die misschien ook had, omdat die met zn domme hoofd tegen een raam aan was gevlogen (neem ik aan)
Wel zielig
klacht het was een mooi dier en nu is die dood
Je had hem er nog een keer uit kunnen halen, wat antidepressiva in het snaveltje kunnen stoppen en kunnen zeggen dat het leven echt nog wel zin heeft!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:05 schreef SuperNeger het volgende:
Ik had laatst een lief vogeltje ergens uit het water gevist was helemaal vermoeid even later vloog ie weg weer opnieuw het water inToen had ik zoiets van laat maar. En nee het was geen eend.
Een roker meer of minder merk je ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:05 schreef DerekB het volgende:
Een vogel meer of minder merk je toch niet en stop met roken goorlap.
Blijk zou het om een Gans gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:05 schreef SuperNeger het volgende:
Ik had laatst een lief vogeltje ergens uit het water gevist was helemaal vermoeid even later vloog ie weg weer opnieuw het water inToen had ik zoiets van laat maar. En nee het was geen eend.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |