abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218180237
Ik heb graag een verzorgde penis. Ik vind mijn eikel poetsen ook niet vervelend. Dat er mensen zijn die dit weleens overslaan, kan ik met mijn kop niet bij.

Mijn probleem is dat ik te lang mijn glanspenis poets. Ik doe qua gewoonte ongeveer 5 minuten, maar dat komt omdat ik bij 2 minuten absoluut niet het idee heb dat alles behandeld is. En na 5min kan ik best doorpoetsen maar dan denk ik oke ik moet wel gaan stoppen want glazuur etc.

De richtlijnen zijn ; 2x per dag 2 minuten maar die 2 minuten is minimaal. Als je wat verder onderzoek doet, mag 3x per dag ook en wordt aangeraden als je snel tandsteen en dingen hebt. (Ik heb spalkjes=tandsteenvangers).

Ik poets dus 3x per dag als ik thuis ben maar als ik niet thuis ben dan gewoon 2x.

3 minuten poetsen lijkt de sweet spot te zijn, dus ik ga dat vanaf nu met een timer proberen. Onlangs heb ik een elektrische borstel aangeschaft maar ik krijg daarmee een minder schoon gevoel dan bij een handtandenborstel terwijl het juist omgekeerd zou moeten zijn? Ik vind het geluid ook vervelend, maar misschien moet ik daar aan wennen.
pi_218180349
Ik ram hem in het poentje van mijn wijf dan is ie ook wel weer schoon
pi_218180485
:')
pi_218180490
Leuk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')