En dan te bedenken dat Healy al met Wout weg was die daarna brak.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
De zoutafzetting bij Van der Poel is enorm.
G2 is altijd mensonterend.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik HAAT G2-tactics.
Tijd om wat anders te gaan doen.
Is allemaal met het oog op morgen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:34 schreef Kloit het volgende:
Van der Poel heeft het ook gewoon niet vandaag.
Healy heeft elk jaar een paar keer zulke benen, dan valt er echt niks tegen te doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Skin en Healy hebben allebei echt wonderbenen, wetende wat ze in het eerste uur allemaal hebben uitgespookt.
Ik zit al klaar voor een ouderwetse, totale implosie en een Healy in het geel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:34 schreef Kloit het volgende:
Terwijl dit eenvoudig op te lossen valt met wat hittetraining.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Wellens zal het dus wel frisjes hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik las net op forum punt fok punt nl dat hij morgen pas wil winnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:34 schreef Kloit het volgende:
De altijd chauvinistische @wienerschnitzels.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:36 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik las net op forum punt fok punt nl dat hij morgen pas wil winnen.
Het is een hartstikke leuke etappe.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Gewoon uiteindelijk toch weer een floprit
De strijd om de vroege vlucht was zoals wel vaker leuker dan de finale.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Gewoon uiteindelijk toch weer een floprit
Dit is toch wel een ideale dag voor het Merk Gods om wat minuten marge te pakken voor Ventoux en Col de la Loze. Want op deze manier gaat Hij wel buiten het podium geraken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een hartstikke leuke etappe.
De eerste 100 kilometer waren leuk, ja, helaas ligt de finish nog eens 100 kilometer verderopquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een hartstikke leuke etappe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |