Ik snap niet dat ze niet gewoon rijden nu. Ff met z’n allen goed draaien en je zit er zo weer bij.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is gespeeld. G2 gaat die traditiegetrouw rennend en stilstaand helemaal verneuken.
sebastiaans motard had het blijkbaar als enige verwachtquote:
Iedereen is bang dat ze wat te veel toen ten opzichte van de anderen. Plus ze weten dat ze kansloos zijn tegen VDP als ze hem terugbrengen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon rijden nu. Ff met z’n allen goed draaien en je zit er zo weer bij.
Healy met z’n lelijke stijl ook
Volgens de GPS zijn ze nu met Healy aan het jojoën.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:22 schreef H.Vviv het volgende:
Verschil blijft nog een beetje stabiel. Hopen dat ze straks op het klimmetje nog wat dichter kunnen komen.
Jep. Sagan-syndroom noem ik dat. Die had dat ook altjjd. Maar zoals ze het nu doen, winnen ze ook niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:21 schreef Kloit het volgende:
[..]
Iedereen is bang dat ze wat te veel toen ten opzichte van de anderen. Plus ze weten dat ze kansloos zijn tegen VDP als ze hem terugbrengen.
Dat riep Boogerd 50km geleden al.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FLOPSHOW
De eerste de beste aanval is raak.
Mathieu wil morgen winnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jep. Sagan-syndroom noem ik dat. Die had dat ook altjjd. Maar zoals ze het nu doen, winnen ze ook niet.
Vooral een fout van VDP dat hij Healy niet goed in de gaten hield.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mathieu wil morgen winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |