En vandaag?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren ineens niet meer op de radio nee. Hij was ook al niet meer bij de samenvatting in de Avondetappe.
Andries en Boogerd kabbelen inderdaad wel een beetje veel, zelfs gisteren in volle finale. Prima voor wandeletappes, maar zoals vandaag mag er wel iets meer enthousiasme zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:21 schreef Toby56 het volgende:
Voor het live-commentaar op tv is Andries Lamain inmiddels mijn eerste keus.
Saai? Ja, best wel. Maar hij lult niet of nauwelijks wanneer gelul niet nodig is.
Boogerd is ook niet opwindend, maar dat is goed voor m'n bloeddruk.
Tegen Jeroentje Vanbelleghem (ook bekend uit 'Asterix en de Belgen', samen met Vandendomme, Vandenballe en Vandenhakkeopdentakke) en Karsten Klep Dicht kan momenteel geen duo op, maar ik kijk NOS.nl en ik doe het ermee.
Compleet afhankelijk van wat UAE wilquote:
Onzin, kans heb je altijdquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vroeger had je bij zulke etappes soms de vluchter die voor de etappe zege ging.
Vooral in de tijde van Armstrong enzo. Maar de laatste jaren hebben de vluchters geen schijn van kans meer
Hij was al in de jaren 80 een tijd lang bij het vaste radioteam (met Theo Koomen en Heinze Bakker).quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Alleen de samenvattingen en af en toe de radio volgens mij.
Behoor jij nu ook tot de dagjesmensen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
ow dacht dat VDP in het groen reed
Ik volg veel te weinig de koers buiten de TDF om. Soms ben ik er ook tijdens een Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix, Luik Bastenaken Luik Amstel gold race, Strade, Waalse pijl, Omloop, Kuurne Brussel Kuurnequote:Op donderdag 10 juli 2025 15:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Behoor jij nu ook tot de dagjesmensen?
Allahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |