Dan word je icm een jointje juist heel goed in Among us en zo, dus ik denk niet dat deze tip werkt. Ook amfetamine geeft een intelligentieboost.quote:
Baudet of Timmermans stemmen, dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:09 schreef Invisibli het volgende:
Ik ben nog niet dom genoeg, en wil dus graag nog dommer worden.
Waarom nog dommer?
Ik heb nu namelijk door dat ik dom ben.
Ik zou graag zo dom worden dat ik niet meer doorheb dat ik dom ben, waardoor ik de illusie krijg dat ik slim ben.
Ben jij heel slim?
Ja, maar dat impliceert dat je netjes binnen de lijntjes kan kleuren, en dat is al pittig zat voor TS denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Baudet of Timmermans stemmen, dan kom je al een heel eind.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
Lees een paar posts van @:superneger dan ben je al gauw een paar hersencellen verloren
#viesmadquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
Lees een paar posts van @:superneger dan ben je al gauw een paar hersencellen verloren
Ik kan idd slecht tegen domme mensenquote:
Misschien ligt het wel aan jouquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik kan idd slecht tegen domme mensen
Als nooit tevoren...quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:09 schreef Invisibli het volgende:
Waarom nog dommer?
Ik zou graag zo dom worden dat ik niet meer doorheb dat ik dom ben, waardoor ik de illusie krijg dat ik slim ben.
Ben jij heel slim?
Welke IQ-punten? Je had er toch juist een tekort aan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:52 schreef matigeuser het volgende:
Je mag wel 10 IQ punten van mij hebben. Dan ben ik nog steeds extreem intelligent maar misschien wel net onder de grens waaronder geluk mogelijk is.
Gewoon effe de A10 oversteken blind.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:09 schreef Invisibli het volgende:
Waarom nog dommer?
Ben jij heel slim?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |