Omdat het plan Philipsen in het groen wasquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is waarom Van der Poel de eerste etappes dan zo enorm laten lopen heeft. Jezelf laten meedrijven is in een hoop gevallen al goed voor minstens 10 punten.
Ja, ik weet niet of de theorie voor iedereen werkt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We mogen je vriend G dus dankbaar zijn zo nu en dan.
Dat hoeft totaal niet in de weg te zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat het plan Philipsen in het groen was
Ik kijk niet maar is Wout voor eigen kansen aan het rijden?quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Trine is nu met dingen aan het gooien.
toen hadden ze flipsen bog voor het groenquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is waarom Van der Poel de eerste etappes dan zo enorm laten lopen heeft. Jezelf laten meedrijven is in een hoop gevallen al goed voor minstens 10 punten.
Laval loopt wel wat omhoog, daar zouden ze voor Mathieu kunnen gaan. In Chateauroux heeft Mathieu dan weer niets te zoeken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen ze nu dan in de vlakke etappes nog de kaart Groves spelen, of daar ook gewoon voor Thieu gaan?
Ja maar Mathieu kan de sprint aantrekken voor Philipsen en dan doorpeddelen dan eindig je als 5e a 6e daar. Dan heb je tenminste wat puntjes. Dat is natuurlijk wel van achteren kijk je een koe in de kontquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
toen hadden ze flipsen bog voor het groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |