Vaag dat er niets met het gebouw gedaan is!quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:43 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
laatst nog een kijkshop gezien hoor. dit was volgens mij in Winschoten.
Dat was niet de kijkshop maar de kijkdoos.quote:Op donderdag 10 juli 2025 01:41 schreef Invisibli het volgende:
Je zusje stond daar ook altijd achter het glas.
Ramkraak in de winkel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:19 schreef Gibson88 het volgende:
Was een prima winkel. Heb er best wel wat spullen gekocht. Fijn concept en zonde dat het inderdaad niet mee bestaat.
Echter, met de brutaliteit van tegenwoordig zou het mij niet verbazen dat deze winkelketen regelmatig het slachtoffer zal zijn van kapotgeslagen glaswerk/diefstal/berovingen.
Ben je niet in de war met je vader?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:26 schreef dikkedaniel het volgende:
je kon er ook vibrators bestellen, en die ging zo´n mannetje dan voor je zoeken op zolder
Die liggen tegenwoordig ook gewoon bij de HEMA, Kruidvat, etc. Maar wie koopt zoiets nou in daadwerkelijk in een fysieke winkelquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:26 schreef dikkedaniel het volgende:
je kon er ook vibrators bestellen, en die ging zo´n mannetje dan voor je zoeken op zolder
En stiekem meenemen zodat je thuis dubbel druk papier helemaal kon volkladden.quote:En daar lagen dan van die papiertjes die wel wat op reischeques leken en daar schreef je dan o.a. het artikelnummer op
Een keer een poging gedaan. Uitstalling waar mijn keuze lag, had geen pen. Drie pennen geprobeerd bij andere uitstallingen, doen het niet. Vierde pen deed het wel, moest ik weer de hele winkel door want wat was dat nummer ook al weer?quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaag dat er niets met het gebouw gedaan is!
Verder was het idd een ontiegelijke kutwinkel. Wel goedkoop, maar dat gekut met al die nummertjes in te vullen op een papiertje....
quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een keer een poging gedaan. Uitstalling waar mijn keuze lag, had geen pen. Drie pennen geprobeerd bij andere uitstallingen, doen het niet. Vierde pen deed het wel, moest ik weer de hele winkel door want wat was dat nummer ook al weer?
Eindelijk ingevuld en aan balie afgegeven, is het ding uitverkocht.
Jammer toch. Als we dit vooruitgang noemen. De consument die vanuit zijn luie stoel van alles en nog wat kan bestellen en dan ook nog gaat lopen klagen omdat het product niet of niet op tijd aankomt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:39 schreef Eightyone het volgende:
Soort 'real life' webshop. Daar is geen markt meer voor.
Dat vinden veel mensen lastig, want ze zijn idd lui, en ook: "bij Temu/Ali Express/Shein betaal ik veel minder." --> vergeleken met Action, So Low en gelijksoortigen, en voor kleding Primark.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jammer toch. Als we dit vooruitgang noemen. De consument die vanuit zijn luie stoel van alles en nog wat kan bestellen en dan ook nog gaat lopen klagen omdat het product niet of niet op tijd aankomt.
DENK NA!! Ga naar buiten om zelf je zooi te kopen, meteen af te rekenen en zelf mee naar huis nemen.
Waarbij je dan als het te groot of te veel is alsnog gebruik moet maken van de bezorgdienst van zo'n winkelquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jammer toch. Als we dit vooruitgang noemen. De consument die vanuit zijn luie stoel van alles en nog wat kan bestellen en dan ook nog gaat lopen klagen omdat het product niet of niet op tijd aankomt.
DENK NA!! Ga naar buiten om zelf je zooi te kopen, meteen af te rekenen en zelf mee naar huis nemen.
En volgens mij is dat dan nog beter dan het pakket meegeven aan DHL of Post.nl.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarbij je dan als het te groot of te veel is alsnog gebruik moet maken van de bezorgdienst van zo'n winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |