quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 23:35 schreef Tania18 het volgende:[..]
Mijn moeder heeft zelf gebeld voor Jim
Maar ook Dewi zou het niet halen bij Hind, die gewoon zowat elke uitzending de beste is. M.i. gaat het allang niet meer om wie wint, das duidelijk. Nee, wie doet er ook mee aan de finale! En wat dat betreft mag dat van mij eerder Jamai zijn dan Jim. Jim mag dan wel de looks hebben van een idol, maar Jamai is gewoon een allround artiest! En zingt bovendien stukken beter!
Yup, Hind wint!
Jamai 2e, met een show-carriere in het vooruitzicht.
Jim 3e, maar moet over een paar jaartjes maar eens terugkomen als ie gewerkt heeft aan zijn stem(geluid).
Dewi 4e, horen we ook nog wel van (als ze wil).
Ach ja.
quote:Mee eens,was een leuke finale geweest.
Op zaterdag 22 februari 2003 23:39 schreef Bolderbast het volgende:
ja oke volgende ronde staat nu ook al vast: Jim en Jamai op de bank en Jim gaat dooren het geld is weer binnen
trieste zooi, de finale had IMO tussen Hind en Dewi moeten gaan
quote:Het is een kwesti van smaak maar Jim is in ieder geval een zanger die zuivere noten weet uit te brengen en dat waren dingen die voor David, Marieke, Dewi, Joel niet haalbaar waren.
Op zaterdag 22 februari 2003 23:37 schreef EminemRulezz het volgende:
Volgende Week Jim Vs JamaiEn ik zie Jim dit weer winnen
Omdat Jim er veel beter uitziet dan Jamai :S. Kweet dat het raar klinkt, maja zo is het wel. Ook omdat Jim van Marieke Won En Van David en nu weer van Dewi, die allemaal veel beter konden zingen.
quote:Zuivere noten??? LMAO
Op zaterdag 22 februari 2003 23:41 schreef marky het volgende:[..]
Het is een kwesti van smaak maar Jim is in ieder geval een zanger die zuivere noten weet uit te brengen en dat waren dingen die voor David, Marieke, Dewi, Joel niet haalbaar waren.
quote:hij is grappig en hij heeft uistraling en kan goed zingen
Op zaterdag 22 februari 2003 23:41 schreef saxx het volgende:
...en ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig is aan Jamai, zo onsexy
hij is een idool voor mij
quote:Dewi geen zuivere noten???
Op zaterdag 22 februari 2003 23:41 schreef marky het volgende:[..]
Het is een kwesti van smaak maar Jim is in ieder geval een zanger die zuivere noten weet uit te brengen en dat waren dingen die voor David, Marieke, Dewi, Joel niet haalbaar waren.
En hoe David All night long heeft gezongen, was beter dan alles wat Jim tot nu toe heeft gedaan.. dus kom niet aanzetten met "zuivere noten" .
[Dit bericht is gewijzigd door gday op 22-02-2003 23:44]
Ze weet donders goed dat ze wel doorgaat en dat ze het steeds heeft over marokko en haar vader, dan gaat ze ook nog in het arabisch lullen
gadver.. we zijn hier in Nederland
quote:en dan.... Jim kan ik soms ook niet verstaan.
Op zaterdag 22 februari 2003 23:43 schreef toxi het volgende:
Hind meent niks wat ze zegt, ze lult gewoon maar wat, hind is zo ... gespeeld....Ze weet donders goed dat ze wel doorgaat en dat ze het steeds heeft over marokko en haar vader, dan gaat ze ook nog in het arabisch lullen
quote:
Hind meent niks wat ze zegt, ze lult gewoon maar wat, hind is zo ... gespeeld....Ze weet donders goed dat ze wel doorgaat en dat ze het steeds heeft over marokko en haar vader, dan gaat ze ook nog in het arabisch lullen
Dit werd aan haar gevraagd. Ze begon hier niet uit zichzelf over!!! En inderdaad gelukkig is dit nederland. Wat een prachtmeid met een prachtstem zeg !!
quote:Kans-loos.
Op zaterdag 22 februari 2003 23:43 schreef toxi het volgende:Ze weet donders goed dat ze wel doorgaat en dat ze het steeds heeft over marokko en haar vader, dan gaat ze ook nog in het arabisch lullen
quote:gokje: jij hebt gestemd op Jim
Op zaterdag 22 februari 2003 23:41 schreef saxx het volgende:
...en ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig is aan Jamai, zo onsexy
DEWI MOET TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Onzin Dewi had heel veel moeite met zuiver zingen en dat nmoet een goede zangeres wel doen.
Op zaterdag 22 februari 2003 23:39 schreef Montagui het volgende:
Tja, het blijft Idols en wat dat betreft kon vanavond Jim het winnen van Dewi. Buiten het feit dat hij de breezertjes voor zich heeft heeft ie vanavond (ondanks dat het weer 1 grote nasale en monotone vertoning was, ok, op die eerste noot van zijn tweede song na!) het er redelijk vanaf gebracht. Daarmee kreeg hij ook andere stemmers op zijn hand. Erg jammer voor Dewi, die echt wel stukken beter is dan Jim, qua zang.
quote:Ik hoop het maar ze is geen idol.
Maar ook Dewi zou het niet halen bij Hind, die gewoon zowat elke uitzending de beste is. M.i. gaat het allang niet meer om wie wint, das duidelijk. Nee, wie doet er ook mee aan de finale! En wat dat betreft mag dat van mij eerder Jamai zijn dan Jim. Jim mag dan wel de looks hebben van een idol, maar Jamai is gewoon een allround artiest! En zingt bovendien stukken beter!Yup, Hind wint!
quote:
Jamai 2e, met een show-carriere in het vooruitzicht.
quote:Met de juiste begleiding is hij over een paar een van nederlands beste zangers.
Jim 3e, maar moet over een paar jaartjes maar eens terugkomen als ie gewerkt heeft aan zijn stem(geluid).
quote:Zeker weten.
Dewi 4e, horen we ook nog wel van (als ze wil).Ach ja.
quote:Ik hoop dat Jim wint, en iedere dag keihard op jouw radio te horen is.. Tot je van 't balkon springt
Op zaterdag 22 februari 2003 23:39 schreef toxi het volgende:
Wat een dikke nep zooi!Dewi zong veel beter als Jim... Die gast zingt nogsteeds met z'n monotome stem...
De jury zit weer uit hun bek te lullen en Idols had al veel vermoedens dat heel Nederland verwacht dat Jim eruit gaat, Jim heeft nogsteeds maar jammer genoeg support van die breezahsl*tjes!! Willen die meisjes luisteren naar een cd met een eentonige stem??
Iedereen weet dat Hind een pracht stem heeft en dat ze het ook verdient om te winnen wat ik zelfs ook vind
... niet dat ik zo positief bent over marokkanen
...
en Jamai is ook goed. M'n favoriet :p
Ik denk dat veel Dewi fans eerder op Jamai gaan stemmen dan op Jim...
Hind wint, Jamai wordt terecht tweede en Jim wordt derde
Als Jim in de finale komt is het dikke nepzooi
Jim oprotten
quote:AND JIM EXIT PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 22 februari 2003 23:46 schreef enchilada het volgende:DEWI MOET TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Nee!
Op zaterdag 22 februari 2003 23:43 schreef DJP het volgende:[..]
Zuivere noten??? LMAO
Kom op zeg, David was echt wel beter dan Jim hoor.
quote:Uhm, Reinout vroeg of ze dat wou doen.
![]()
quote:Ja!
Op zaterdag 22 februari 2003 23:47 schreef marky het volgende:[..]
Nee!
quote:nee hij is te depri om nog iets zinnigs uit te brengen af en toe..............hij moet wat meer op zn breezah fans vertrouwen
Op zaterdag 22 februari 2003 23:45 schreef Superdragon het volgende:[..]
en dan.... Jim kan ik soms ook niet verstaan.
maar Jim is er duidelijk (nog) niet aan toe om een idoolstatus te krijgen/hebben
hij weet zichzelf gewoon geen houding daarin te geven.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |