Inderdaad.quote:
Volgens mij kan het maar één ding betekenen.quote:
Ik zie de laatste tijd wel veel woonboten te koop staan. Maar zodra iets erg te koop staat vertrouw ik het niet.quote:
Ik bedoelde dat een sloot van een meter breed prima bevaren kan worden met een kajak.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij kan het maar één ding betekenen.
Aan: betekent aan
Vaar: betekent varen
Water: betekent water
Dus het ligt AAN iets waar je kan varen. Niet in de buurt van een plek waar je kan varen.
Maar met vaarwater bedoelen mensen toch echt iets wat doorgaand is en waar je met een motorboot gebruik van kan maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:25 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat een sloot van een meter breed prima bevaren kan worden met een kajak.
Nee dat bedoel jij ermee. Daarom zeg ik ook dat het een rekbaar begrip is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar met vaarwater bedoelen mensen toch echt iets wat doorgaand is en waar je met een motorboot gebruik van kan maken.
Een vijvertje zou dan anders ook vaarwater zijn.
Vaarwater is het gebied waar het schip kan varen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:37 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee dat bedoel jij ermee. Daarom zeg ik ook dat het een rekbaar begrip is.
Aldus jouw definitiequote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vaarwater is het gebied waar het schip kan varen.
Ik heb gewoon gelijk. De meeste huizen op funda staan zo. Maar huizen die verkeerd staan aangegeven die doen dit dus juist om meer bekijks te trekken. Zij spelen vals, niet ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:48 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Aldus jouw definitie
Ik snap dat je teleurgesteld bent, niet in de laatste plaats omdat niet iedereen het met je eens is.
Vervelend voor je, dat je het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk. De meeste huizen op funda staan zo. Maar huizen die verkeerd staan aangegeven die doen dit dus juist om meer bekijks te trekken. Zij spelen vals, niet ik.
Ik begrijp wat misleiding is en waarom mensen die geld proberen te verdienen dit doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Vervelend voor je, dat je het niet begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |