Droge (hopelijk) knetterscheten zijn fantastisch. Ik geniet er altijd intens van.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:34 schreef SuperNeger het volgende:
Ongeveer 1 keer per maand smeer ik een handje Veet tussen de billetjes voor een goede hygiëne (wist je dat 90% van de mannen hun konthaar niet verwijderd?). Nu is dat altijd wel prettig omdat het je gewoon een goed schoon gevoel geeft, je smeert een handje uit, daarna is het ff 10 minuten op je tenen staan omdat het prikt en dan spoel je onder de douche met de massage douche straal zo alles in 1x weg het putje inSuper makkelijk en het zorgt er ook voor dat je geen tarrels hebt. (Ja mannen die hun konthaar niet verwijderen hebben eigenlijk gewoon balletjes poep aan hun konthaar hangen 24 uur per dag). Maar goed nu is dit allemaal erg fijn, het enige nadeel is de acoestiek. Elke keer als je dit doet zegmaar, dan zijn je scheten erna super hard door het gebrek aan demperwol. Dus soms heb je het gedaan en denk je ff snel sneaky een windje te laten en is het echt BRRRRTTT. Dus ja. Je moet altijd ff vet sneaky zijn en soms moet je je scheten langer inhouden dan dat je eigenlijk zou willen. Je moet wat over hebben om schoon en hygiënisch te zijn.
Klacht: Soms per ongeluk hoorbare scheten laten omdat ik vergeten ben dat ik geen demperwol meer heb.
Ja misschien is het ook gewoon een beetje dominantie uitstralen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:38 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Droge (hopelijk) knetterscheten zijn fantastisch. Ik geniet er altijd intens van.
Beetje zoals Sjonnie die de middendemper van zn Golfje ertussen uithaalt, met de ontstekingstiming gaat spelen en dan lekker met de uitlaat kan knetteren.
Je hebt waarschijnlijk balletjes poep van weken, maanden of jaren geleden dus aan al je konthaartjes hangen die je keer op keer in je schone boxer draagt. Vind je dit niet een fris idee?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:42 schreef Goprolover het volgende:
Nooit last van, maar ik onthaar daar dan ook niet. Na dit inspirerende topic ga ik dat voortaan wel doen, veel hygiënischer en betere scheten
Nee. Er blijven soms ook strepen achter of je krijg het op je vingers tijdens het vegen. Echt vies manquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk balletjes poep van weken, maanden of jaren geleden dus aan al je konthaartjes hangen die je keer op keer in je schone boxer draagt. Vind je dit niet een fris idee?
Yup. Maar voor veel mannen is het verwijderen van konthaar nog een beetje een taboe onderwerp.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:49 schreef Goprolover het volgende:
[..]
Nee. Er blijven soms ook strepen achter of je krijg het op je vingers tijdens het vegen. Echt vies man
Ja maar vervolgens wel met tarrels rondlopen. Gatver man, soms ruik je het zelfsquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:50 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Yup. Maar voor veel mannen is het verwijderen van konthaar nog een beetje een taboe onderwerp.
Wat een onzin. Vrijwel iedereen die ik ken verwijdert gewoon zijn konthaar hoorquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:50 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Yup. Maar voor veel mannen is het verwijderen van konthaar nog een beetje een taboe onderwerp.
Bij mijn vrienden is het nog een beetje een taboeonderwerp maar ik ben wel blij om dit te horen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrijwel iedereen die ik ken verwijdert gewoon zijn konthaar hoor
Je kunt ook gewoon goed afvegen en regelmatig douchenquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk balletjes poep van weken, maanden of jaren geleden dus aan al je konthaartjes hangen die je keer op keer in je schone boxer draagt. Vind je dit niet een fris idee?
Je zal tarrels nooit kunnen verwijderen met alleen een beetje douchen. Probeer eens wat klei of kauwgom op je hoofd te kneden en kijken of het er na een douchebeurt af is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon goed afvegen en douchen
Oh, jij bent er ook zo één.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook gewoon een beetje dominantie uitstralen.
Iemand die harde scheten laat?quote:
Zijn tweet kloptquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je zal tarrels nooit kunnen verwijderen met alleen een beetje douchen. Probeer eens wat klei of kauwgom op je hoofd te kneden en kijken of het er na een douchebeurt af is.
Wie wat?quote:
Iemand die denkt dat een scheetje laten in iemands bijzijn een vorm van dominantie tonen is.quote:
Nee niet echtquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat een scheetje laten in iemands bijzijn een vorm van dominantie tonen is.
Dan is het goed, maar je hebt er wel van die figuren tussenzitten.quote:
Ik vind zulke mensen altijd een beetje dierlijk overkomen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan is het goed, maar je hebt er wel van die figuren tussenzitten.
Dominantie uitstralen, nét nadat je met Veet je billetjes hebt onthaard?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook gewoon een beetje dominantie uitstralen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |