abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 juli 2025 @ 15:13:06 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218158652
'Grootste voetbalmakelaar ter wereld' Jonathan Barnett beschuldigd van gruwelijke zaken: 'Had jarenlang slavin'

Wellicht heb je nog nooit van Stellar Group gehoord, maar het is een van de grootste spelers in de wereld van de voetbalmakelaars. Het valt onder het bedrijf CAA, dat in de Amerikaanse staat Californië gezeteld was. Steller regelde onder meer de transfers van spelers als Gareth Bale, Jack Grealish, maar ook van meerdere andere atleten en Nederlandse voetballers. De totale marktwaarde van Stellars klandizie zou liggen op 2 miljard, schrijft het bedrijf zelf op haar site.

De grote man van de wereldwijd opererende voetbalmakelaar? Jonathan Barnett. De 75-jarige Barnett werd stinkend rijk met het verhandelen van sporters - hij heeft een geschat vermogen van 150 miljoen dollar - maar stopte vorig jaar plotseling met zijn werk. Nu heeft de multimiljonair een zaak aan zijn broek, waarvan de details werkelijk waar te gruwelijk voor woorden zijn.

Seksslavin
In Los Angeles heeft een vrouw, in de zaak wordt ze 'Jane Doe' genoemd, een civiele zaak tegen Barnett aangespannen. Ze beweert dat de voetbalmakelaar haar jarenlang als seksslavin gebruikte. Naar eigen zeggen werd ze gemarteld, tientallen keren verkracht en opgesloten. Ze zou urine en uitwerpselen hebben moeten inslikken en werd soms vastgeketend zonder voedsel of water.

Volgens de Telegraaf stelt de vrouw dat ze in 2017 vanuit Australië naar Londen was gekomen voor "een administratieve baan". Via een bevriende atlete zou ze in contact zijn gekomen met Barnett, die haar zou helpen. Niet alleen met werk, maar ook met het vinden van een huis. Ze vertrouwde hem, mede omdat hij haar verhuiskosten betaalde. Echter veranderde de relatie al vrij snel na haar aankomst in de Britse hoofdstad, beweert 'Jane Doe'. De multimiljonair zou hebben gezegd dat ze eigendom van hem was, om haar vervolgens te verkrachten. Uit angst voor haar leven en dat van haar kinderen stapte ze niet naar de autoriteiten om aangifte te doen van de vermeende verkrachting.

Vanaf dat moment zouden de martelingen, verkrachtingen en andere gruwelijkheden erger zijn geworden. Ook stelt ze dat ze andere 'slavinnen' voor Barnett moest regelen.

Ook het makelaarsbedrijf waarvoor Jonathan Barnett werkzaam ligt nu onder vuur. Medewerkers zouden op de hoogte zijn geweest van de misstanden, maar niet hebben ingegrepen, aldus 'Jane Doe'.

Barnett ontkent alle aantijgingen. Ze hebben volgens hem "geen basis in de realiteit".

https://www.msn.com/nl-nl(...)g-slavin/ar-AA1IbS1v

Die laatste zin doet me aan iets uit Nederland denken. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218158671
Valt facilitair dienstverlener nu ook al onder administratie?
Google is your friend, abuse your friends
pi_218158745
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 15:15 schreef Metalfrost het volgende:
Valt facilitair dienstverlener nu ook al onder administratie?
:{w geen geslaagde grap. ( _O- )
  dinsdag 8 juli 2025 @ 15:42:05 #4
117098 Hathor
Effe niet
pi_218158835
Voetbalmakelaars zijn het tuig van de richel. Ik zou als speler liever zelf gaan onderhandelen met een potentiele nieuwe club inplaats van het over te laten aan zo'n schimmige witteboordencrimineel die zomaar 20-25% in zijn eigen zak steekt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218158852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 15:42 schreef Hathor het volgende:
Voetbalmakelaars zijn het tuig van de richel. Ik zou als speler liever zelf gaan onderhandelen met een potentiele nieuwe club inplaats van het over te laten aan zo'n schimmige witteboordencrimineel die zomaar 20-25% in zijn eigen zak steekt.
Is toch vrij normaal voor makelaars dat ze zichzelf een percentage toekennen..
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 8 juli 2025 @ 15:48:46 #6
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218158861
Jemig, als die beschuldigingen maar half waar zijn...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218159039
quote:
Dan ga jij nog minder verdienen of een rotzooi contract aangesmeerd krijgen.

Makelaars hebben verstand van juridische zaken. Voetballers kunnen voetballen en hebben in 99% van de gevallen weinig kaas gegeten van juridische zaken.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 16:23:39 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218159144
Ik krijg bij het lezen van dit bericht het gevoel dat deze 'Jane Doe' de beschuldigingen vooral doet om een flinke schadevergoeding/afkoopsom te verkrijgen om vervolgens de zaak weer in te trekken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 juli 2025 @ 16:27:43 #9
117098 Hathor
Effe niet
pi_218159188
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 16:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dan ga jij nog minder verdienen of een rotzooi contract aangesmeerd krijgen.

Makelaars hebben verstand van juridische zaken. Voetballers kunnen voetballen en hebben in 99% van de gevallen weinig kaas gegeten van juridische zaken.
Dan zouden ze zich eens wat in de materie moeten verdiepen, er zijn genoeg atleten die zich niet laten vertegenwoordigen door een makelaar. Lijkt me ook helemaal niet nodig als je weet wat je wil en wat je rechten en plichten zijn.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 16:27:56 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218159190
4 dagen geleden via de BBC:
quote:
CAA said it first heard of the woman's allegations in January 2024 when her lawyers made settlement demands - and the press inquired.

"While the complaint attempts to connect these allegations to CAA's business, Ms Doe has never been an employee, consultant, or contractor of CAA, ICM, or Stellar, nor has she ever had any business connection to CAA, ICM, or Stellar," CAA said in its statement.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218160509
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 16:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan zouden ze zich eens wat in de materie moeten verdiepen, er zijn genoeg atleten die zich niet laten vertegenwoordigen door een makelaar. Lijkt me ook helemaal niet nodig als je weet wat je wil en wat je rechten en plichten zijn.
Daarom zal jij ook nooit miljonair worden op dat soort gebieden.

Wees gerust, ik ook niet.
pi_218160528
🎵Hannie de slavin, die zich niet meer wast
alles likken wanneer ze heeft geplast 🎶
pi_218160564
quote:
Transfers zijn business op zich he, los van het arbeidscontract zelf. Waarde toevoegen door het juiste op het juiste moment op de juiste plaats te krijgen is natuurlijk al zo oud als het kapitalisme, maar in het voetbal is dat nog belangrijker door de druk om te winnen en de waarde dus ook groter, terwijl de shirtjesverkoop en andere publiciteitsgerelateerde inkomsten daar nog bij komen.

Mino Raiola was waarschijnlijk de grootste percentagepakker van allemaal, maar de spelers liepen met hem weg omdat hij heel goed voor hun bankrekening was, dus ze gunden ze hem zijn excessieve winst want hij zorgde dat het gebeurde.Dat kwam uit de zak van de kopende en verkopende club.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 18:55:09 #14
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218160650
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 16:23 schreef golfer het volgende:
Ik krijg bij het lezen van dit bericht het gevoel dat deze 'Jane Doe' de beschuldigingen vooral doet om een flinke schadevergoeding/afkoopsom te verkrijgen om vervolgens de zaak weer in te trekken.
Gast... Laten we eerst maar eens de feiten afwachten, okay?
  dinsdag 8 juli 2025 @ 18:56:34 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218160660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 18:55 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Gast... Laten we eerst maar eens de feiten afwachten, okay?
Welke feiten?
De nog onbewezen beweringen van een anonieme vrouw?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 juli 2025 @ 19:05:10 #16
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218160736
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 18:56 schreef golfer het volgende:

[..]
Welke feiten?
De nog onbewezen beweringen van een anonieme vrouw?
:?
Heel simpel: de feiten. Dus wat er werkelijk is gebeurd. Er komt een zaak dus er zal onderzoek gedaan worden naar wat er is gebeurd. Op grond daar van kunnen we (nou ja, de rechter/rechtbank) beoordelen of de vrouw de waarheid spreekt, of deels, of helemaal niet of dat er simpelweg niet genoeg bewijs is om dat te kunnen beoordelen.

Op voorhand roepen dat het wel om geld zal gaan vind ik nogal onkies.
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 juli 2025 @ 19:16:45 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_218160850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 19:05 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
:?
Heel simpel: de feiten. Dus wat er werkelijk is gebeurd. Er komt een zaak dus er zal onderzoek gedaan worden naar wat er is gebeurd. Op grond daar van kunnen we (nou ja, de rechter/rechtbank) beoordelen of de vrouw de waarheid spreekt, of deels, of helemaal niet of dat er simpelweg niet genoeg bewijs is om dat te kunnen beoordelen.

Dat is de Johan Derksen en Wierd Duk doctrine. Niet dat golfer extreem rechts is, maar dit soort teksten hoor je altijd van hen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 8 juli 2025 @ 19:24:33 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_218160924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 18:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Daarom zal jij ook nooit miljonair worden op dat soort gebieden.

Wees gerust, ik ook niet.
Ik had ook helemaal geen ambitie in die richting. ;)
  dinsdag 8 juli 2025 @ 19:27:14 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_218160952
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Transfers zijn business op zich he, los van het arbeidscontract zelf. Waarde toevoegen door het juiste op het juiste moment op de juiste plaats te krijgen is natuurlijk al zo oud als het kapitalisme, maar in het voetbal is dat nog belangrijker door de druk om te winnen en de waarde dus ook groter, terwijl de shirtjesverkoop en andere publiciteitsgerelateerde inkomsten daar nog bij komen.

Mino Raiola was waarschijnlijk de grootste percentagepakker van allemaal, maar de spelers liepen met hem weg omdat hij heel goed voor hun bankrekening was, dus ze gunden ze hem zijn excessieve winst want hij zorgde dat het gebeurde.Dat kwam uit de zak van de kopende en verkopende club.
Ik ken Raiola, maar ook over hem gingen wat schimmige verhalen rond, het is en blijft een duister wereldje.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:25:10 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218161521
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 19:05 schreef Bargehassus het volgende:

Maar waarom vroegen haar advocaten anders al begin 2024 een 'settlement demand' als het niet om geld zou gaan?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:42:16 #21
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218161692
Eerst: Jammer dat je op het eerste deel van mijn reactie niet ingaat.

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef golfer het volgende:

[..]
Maar waarom vroegen haar advocaten anders al begin 2024 een 'settlement demand' als het niet om geld zou gaan?
Voor het tweede: "Ik weet het niet" is ook een antwoord. Maar speculatie is zeker geen antwoord.
Ik heb wel een mogelijk idee, maar ik ga niet speculeren.
pi_218162178
Rijke psychopaat en smeerlap gedraagt zich als zodanig. Verrassend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')