quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:15 schreef Metalfrost het volgende:
Valt facilitair dienstverlener nu ook al onder administratie?
Is toch vrij normaal voor makelaars dat ze zichzelf een percentage toekennen..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:42 schreef Hathor het volgende:
Voetbalmakelaars zijn het tuig van de richel. Ik zou als speler liever zelf gaan onderhandelen met een potentiele nieuwe club inplaats van het over te laten aan zo'n schimmige witteboordencrimineel die zomaar 20-25% in zijn eigen zak steekt.
Dan ga jij nog minder verdienen of een rotzooi contract aangesmeerd krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:42 schreef Hathor het volgende:
Voetbalmakelaars zijn het tuig van de richel. Ik zou als speler liever zelf gaan onderhandelen met een potentiele nieuwe club inplaats van het over te laten aan zo'n schimmige witteboordencrimineel die zomaar 20-25% in zijn eigen zak steekt.
Dan zouden ze zich eens wat in de materie moeten verdiepen, er zijn genoeg atleten die zich niet laten vertegenwoordigen door een makelaar. Lijkt me ook helemaal niet nodig als je weet wat je wil en wat je rechten en plichten zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan ga jij nog minder verdienen of een rotzooi contract aangesmeerd krijgen.
Makelaars hebben verstand van juridische zaken. Voetballers kunnen voetballen en hebben in 99% van de gevallen weinig kaas gegeten van juridische zaken.
quote:CAA said it first heard of the woman's allegations in January 2024 when her lawyers made settlement demands - and the press inquired.
"While the complaint attempts to connect these allegations to CAA's business, Ms Doe has never been an employee, consultant, or contractor of CAA, ICM, or Stellar, nor has she ever had any business connection to CAA, ICM, or Stellar," CAA said in its statement.
Daarom zal jij ook nooit miljonair worden op dat soort gebieden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zouden ze zich eens wat in de materie moeten verdiepen, er zijn genoeg atleten die zich niet laten vertegenwoordigen door een makelaar. Lijkt me ook helemaal niet nodig als je weet wat je wil en wat je rechten en plichten zijn.
Transfers zijn business op zich he, los van het arbeidscontract zelf. Waarde toevoegen door het juiste op het juiste moment op de juiste plaats te krijgen is natuurlijk al zo oud als het kapitalisme, maar in het voetbal is dat nog belangrijker door de druk om te winnen en de waarde dus ook groter, terwijl de shirtjesverkoop en andere publiciteitsgerelateerde inkomsten daar nog bij komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:42 schreef Hathor het volgende:
Gast... Laten we eerst maar eens de feiten afwachten, okay?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:23 schreef golfer het volgende:
Ik krijg bij het lezen van dit bericht het gevoel dat deze 'Jane Doe' de beschuldigingen vooral doet om een flinke schadevergoeding/afkoopsom te verkrijgen om vervolgens de zaak weer in te trekken.
Welke feiten?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gast... Laten we eerst maar eens de feiten afwachten, okay?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke feiten?
De nog onbewezen beweringen van een anonieme vrouw?
Dat is de Johan Derksen en Wierd Duk doctrine. Niet dat golfer extreem rechts is, maar dit soort teksten hoor je altijd van hen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]![]()
Heel simpel: de feiten. Dus wat er werkelijk is gebeurd. Er komt een zaak dus er zal onderzoek gedaan worden naar wat er is gebeurd. Op grond daar van kunnen we (nou ja, de rechter/rechtbank) beoordelen of de vrouw de waarheid spreekt, of deels, of helemaal niet of dat er simpelweg niet genoeg bewijs is om dat te kunnen beoordelen.
Op voorhand roepen dat het wel om geld zal gaan vind ik nogal onkies.
Ik had ook helemaal geen ambitie in die richting.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daarom zal jij ook nooit miljonair worden op dat soort gebieden.
Wees gerust, ik ook niet.
Ik ken Raiola, maar ook over hem gingen wat schimmige verhalen rond, het is en blijft een duister wereldje.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Transfers zijn business op zich he, los van het arbeidscontract zelf. Waarde toevoegen door het juiste op het juiste moment op de juiste plaats te krijgen is natuurlijk al zo oud als het kapitalisme, maar in het voetbal is dat nog belangrijker door de druk om te winnen en de waarde dus ook groter, terwijl de shirtjesverkoop en andere publiciteitsgerelateerde inkomsten daar nog bij komen.
Mino Raiola was waarschijnlijk de grootste percentagepakker van allemaal, maar de spelers liepen met hem weg omdat hij heel goed voor hun bankrekening was, dus ze gunden ze hem zijn excessieve winst want hij zorgde dat het gebeurde.Dat kwam uit de zak van de kopende en verkopende club.
Maar waarom vroegen haar advocaten anders al begin 2024 een 'settlement demand' als het niet om geld zou gaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
Op voorhand roepen dat het wel om geld zal gaan vind ik nogal onkies.
Voor het tweede: "Ik weet het niet" is ook een antwoord. Maar speculatie is zeker geen antwoord.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar waarom vroegen haar advocaten anders al begin 2024 een 'settlement demand' als het niet om geld zou gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |