Met fakkels en hooivorken!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we de 40 plus knokploeg erop af sturen?
Mijn vader heeft vandaag zoals je weet fakkels gekregenquote:
Dan mag hij vooropquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vandaag zoals je weet fakkels gekregen
Dat zou hij zo doenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vandaag zoals je weet fakkels gekregen
* pullup pakt zijn hooivork alvastquote:
quote:
Meestal is een goed bord stamppot wel voldoendequote:
Heel de dag al, en we zijn eerder vanavond nog een ijsje wezen halen en net een half pak Tuc opgevrotenquote:
Je had toch zuurkool?quote:
Die eet ik morgen pasquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal is een goed bord stamppot wel voldoende
Die had ik voor morgen klaar gemaakt, ik had vanavond een gerecht met krieltjes, chorizo, tomaatjes, paprika, creme fraiche en pesto, en een scheut rode wijn erdoorquote:
o jee ..... iets hormonaals misschien?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel de dag al, en we zijn eerder vanavond nog een ijsje wezen halen en net een half pak Tuc opgevroten
Dat klinkt ook goed!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik voor morgen klaar gemaakt, ik had vanavond een gerecht met krieltjes, chorizo, tomaatjes, paprika, creme fraiche en pesto, en een scheut rode wijn erdoor
Of een gigantische lintworm, gewoon blijven eten wat ik wil zonder gevolgen op de weegschaalquote:
daar wil ik ook wel een stekje vanquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een gigantische lintworm, gewoon blijven eten wat ik wil zonder gevolgen op de weegschaal
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed moetquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed!
Hopelijk is de honger gauw gestild
Oma-Nijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel... Maar soms valt het ff niet mee.
Dat was een van de voordelen van dat hele warme weer, dat je niet zo'n honger hebt en licht eet. Ik merk nu ook dat ik weer meer trek krijg nu de temperatuur weer wat lager is.quote:
Nou, daar had ik het van de week ook met een collega over, tijdens warm weer heb ik net zo veel trek als anders. ik ben gewoon een groot hol vatquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat was een van de voordelen van dat hele warme weer, dat je niet zo'n honger hebt en licht eet. Ik merk nu ook dat ik weer meer trek krijg nu de temperatuur weer wat lager is.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, daar had ik het van de week ook met een collega over, tijdens warm weer heb ik net zo veel trek als anders. ik ben gewoon een groot hol vat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |