Deze man denkt in oplossingenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:13 schreef Optimizer het volgende:
Als je weinig er van drinkt koop je beter een flesje of blikje dat aangepast is op jouw consumptiebehoefte voor dat moment zodat je dit nadeel niet hebt.
Geef zoon zijn eigen flesje.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Deze man denkt in oplossingen
Maar soms is het na een dag al zonder koolzuur, want zoon drinkt ook weleens cola.
Cafeïnevrije cola een optie?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar dan slaap ik 's avonds niet.![]()
Shit man, deze struggles.
Ik weet dat het hier "klaagbaak" is, maar het begint nu beschamend te worden: dat is weer niet te zuipen!quote:
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:28 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik weet dat het hier "klaagbaak" is, maar het begint nu beschamend te worden: dat is weer niet te zuipen!
Ik ben de test nu aan het doen met Fanta.
Deze les heb ik ook moeten leren. Sindsdien niks aan de hand. Heerlijke cola met ruim voldoende koolzuurquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:13 schreef Optimizer het volgende:
Als je weinig er van drinkt koop je beter een flesje of blikje dat aangepast is op jouw consumptiebehoefte voor dat moment zodat je dit nadeel niet hebt.
Pepermuntje er in gooien. 👍quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:11 schreef DjVero het volgende:
Koop je een fles, je trekt 'm eenmaal thuis los (en de cola ook), de volgende dag neem je weer een glas, dan de volgende dag nog één, maar je merkt dat de koolzuur al grotendeels verdwenen is. WTF.
Je doet dit hetzelfde met Pepsi, maar ook daar is de koolzuur bij het laatste beetje (zo'n 1 á 2 glazen) wederom flink verminderd. WTF.
Klacht: cola die na korte tijd al koolzuur-loos is. Dat is toch niet meer te zuipenWaardoor komt dit ook? Vroegah was dit helemaal niet zo...
Waarom zou je uberhaupt Pepsi kopen als je cola kunt kopen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:11 schreef DjVero het volgende:
Koop je een fles, je trekt 'm eenmaal thuis los (en de cola ook), de volgende dag neem je weer een glas, dan de volgende dag nog één, maar je merkt dat de koolzuur al grotendeels verdwenen is. WTF.
Je doet dit hetzelfde met Pepsi, maar ook daar is de koolzuur bij het laatste beetje (zo'n 1 á 2 glazen) wederom flink verminderd. WTF.
Klacht: cola die na korte tijd al koolzuur-loos is. Dat is toch niet meer te zuipenWaardoor komt dit ook? Vroegah was dit helemaal niet zo...
Als ik pep zie, word ik helemaal lijp.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:53 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt Pepsi kopen als je cola kunt kopen?
Ja! Dat! Die nieuwe smaak van 'gewone' Pepsi is echt zwaar ruk. Voorheen was het nog wel een acceptabel alternatief bij tenten die geen coca Cola hadden (Immers, Pepsi is veel goedkoper in de inkoop, maar het vervolgens wel voor Coca Cola prijzen verkopen)quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Als ik pep zie, word ik helemaal lijp.
Nee ja, doorgaans Coca-Cola, maar ik irriteeerde me aan die slappe zooi na een paar dagen, dus ik dacht ik probeer een ander merk. Los van dat Pepsi net zo smaakt als die smerige Pepsi Max zooi tegenwoordig gebeurt exact hetzelfde.![]()
Maar ik zie nu al twee keer de tip van blikjes en kleine flesjes voorbij komen, dus het zal wel overstappen worden.
Zodra je de dop eraf hebt gehaald verandert de cola in rap tempo in colasiroop...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:11 schreef DjVero het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |