Is Sven voor Lidl-Trek ?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven verwacht Hindley vooraan vandaag.
Aten ze gisteren rond 22:30u dan? Zonder lange verplaatsing de dag erna kan dit prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan mogen de renners rond middernacht eindelijk een keertje gaan eten?
Hier kun je nog beter Wikipedia voor gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik zat trouwens even te kijken op PCS hoe vaak dat voorkwam vroeger, maar die schema's van oude Tours kloppen voor geen meter
[..]
Oke Steef
de truc is natuurlijk dat ding niet constant te gebruiken maar alleen op de belangrijke momenten in te schakelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij met een motor rijdt dan heeft hij een groot probleem tijdens een lange zware rit want het lijkt me lastig opladen, zo'n ding.
Kijk nu pas, maar vermoed Dommy Danny.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Anders ga ik naar huis, ook goed.'
Danny zit lekker in de wedstrijd.
Volgens mij moet die nog geboren worden. Maar zal niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk nu pas, maar vermoed Dommy Danny.
Die heeft een klein kindje thuis, dus snap het wel
Na het NK had hij het erover dat 'het waar is dat het hebben van een kind je sneller maakt'quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij moet die nog geboren worden. Maar zal niet lang meer duren.
AIquote:Nee, Danny van Poppel is niet zwanger. Er is geen enkele aanwijzing of melding dat hij zwanger is. De verwarring kan ontstaan doordat er in de media gesproken wordt over Danny van Poppel in relatie tot de verwachting van "chaos in de Tour de France". Dit heeft echter betrekking op zijn rol als wielrenner in de Tour en niet op een persoonlijke zwangerschap. Danny van Poppel is een wielrenner en heeft een relatie met autocoureur en F1-pitreporter Stéphane Kox.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Na het NK had hij het erover dat 'het waar is dat het hebben van een kind je sneller maakt'
Dat zeg je normaliter niet als het kind er nog niet is
Dat was de exacte quote overigens. Zou zoiets enkel zeggen als je vader bent en niet wordt. Maar het blijft Domme Danny.quote:Ze zeggen vaak dat je vliegt als je vader wordt. Dat klopt
Ach, volgens velen kan je ook twee of meerdere keren vader wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dat was de exacte quote overigens. Zou zoiets enkel zeggen als je vader bent en niet wordt. Maar het blijft Domme Danny.
Ex aequo kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat Pogacar en Vingegaard achter elkaar in de uitslag gaat eindigen
Bij de samenstelling van de groep staat het wel volledigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds wanneer staat er Tête de course ipv Tête de la course op de TV?
Of 10 jaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Men zou eens een Tour de France moeten organiseren zonder Massasprints. Gewoon een jaartje proberen.
https://carrieres.aso.fr/#jobsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Men zou eens een Tour de France moeten organiseren zonder Massasprints. Gewoon een jaartje proberen.
https://nos.nl/collectie/(...)-moet-risico-s-nemenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dat was de exacte quote overigens. Zou zoiets enkel zeggen als je vader bent en niet wordt. Maar het blijft Domme Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |