Batista was beter dan Castro? Echt niet hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, maar met dit soort uitspraken kan niemand je serieus nemen als je het hebt over democratie, mensenrechten en rechtvaardigheid. Echt
Fidel Castro > Javier Milei & VVD (denk aan: Hawija)quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Fidel Castro een held?
Wat zijn dit voor extremistische uitspraken.
Man man man.
Dat zegt niemandquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Batista was beter dan Castro? Echt niet hoor.
In vergelijking met Batista was Castro een held, dat schreef ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |