Welk merk vind jij echte cola dan?quote:
Coca colaquote:Op maandag 7 juli 2025 19:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Welk merk vind jij echte cola dan?
Ik ga niet dubbel zoveel voor een paar flessen Coca of Pepsi betalen terwijl huismerk tegenwoordig net zo goed smaakt.
Die gore huismerken halen het natuurlijk niet bij de goddelijke Coca Cola.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Welk merk vind jij echte cola dan?
Ik ga niet dubbel zoveel voor een paar flessen Coca of Pepsi betalen terwijl huismerk tegenwoordig net zo goed smaakt.
quote:Op maandag 7 juli 2025 19:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
terwijl huismerk tegenwoordig net zo goed smaakt.
Ik vind Pepsi tegenwoordig een stuk beter dan Coca Colaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:15 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Die gore huismerken halen het natuurlijk niet bij de goddelijke Coca Cola.
Pepsi is tegenwoordig ook al niet meer te zuipen, sinds hun aanpassing van het recept.
De meeste mensen vinden Pepsi lekkerder.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind Pepsi tegenwoordig een stuk beter dan Coca Cola![]()
Ik weet dat dit raar is
Is dat zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden Pepsi lekkerder.
De Pepsi Challenge werd in 1975 gelanceerd als een manier om Coca-Cola te overtreffen. Mensen werden uitgenodigd om deel te nemen aan een blindproeftest, waarbij ze twee bekertjes cola kregen, een met Pepsi en een met Coca-Cola, zonder labels. De meeste mensen gaven aan de Pepsi lekkerder te vinden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Als ik het ergens vertel dan kijken ze nog net niet alsof ik een doodzonde heb begaan
Dat is inderdaad niet zoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Als ik het ergens vertel dan kijken ze nog net niet alsof ik een doodzonde heb begaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |